abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 16:10:49 #201
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:13:30 #202
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57937706
quote:
Ik weet niet wie deze onzin op durft te schrijven... Iedereen met een beetje verstand van zaken weet dat rollenbanktests allesbehalve nauwkeurig zijn. Het enige waar ze goed voor zijn is een voor-na meting om te kijken of aanpassingen een gewenst effect hebben.

En dan "standaard 15% vermogensverlies...". Er is helegaar geen standaard. Gemiddeld zit je bij 2wd rond de 12% en bij 4wd hoger (en dat is erg variabel gelet op de verschillende systemen en mag overigens niet vergelijken worden met het 2wd cijfer).

In CAR staat trouwens een wat beter stukje over de GT-R (lees: niet overladen met petjesforumpraat). Het zal je deugd doen dat de GT-R daar ook sneller is dan de 911 Turbo (een seconde), maar ze zetten er wel eerlijk bij dat ze zelf ook twijfelen of ze wel het maximale uit de 911 hebben gehaald.

O well...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:49:07 #204
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57938509
Waar ze die 15% vandaan halen is mij ook een raadsel.
Dat de GT-R meer levert dan de door Nissan opgegeven waarde zou goed kunnen.

Een beetje onder het mom van "kijk eens wat de GT-R kan, met meer gewicht, minder koppel en hetzelfde vermogen als een 997 Turbo"
pi_57938723
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:49 schreef Supra_Turbo het volgende:

Dat de GT-R meer levert dan de door Nissan opgegeven waarde zou goed kunnen.
Dat kan zeker. Sowieso moet je rekening houden met het feit dat niet iedere motor exact hetzelfde aantal pk heeft. Zeker in de VS moet je zorgen dat je iig het vermogen levert welke je claimt (vraag maar eens na bij Mazda...).

Dat neemt niet weg dat de conclusie op drijfzand is gebaseerd (althans: veel te stellig is). We weten niet hoeveel transmissieverlies er is, dus weten we niet hoeveel het vermogen aan de krukas bedraagt. Het is niet simpeler dan dat. Ook al doet het vermogen aan de wielen icm het feit dat het een 4wd auto is vermoeden dat DIT EXEMPLAAR wel eens wat meer dan 480 pk eruit kan schoppen aan de krukas.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:48:44 #206
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_57939721
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

In CAR staat trouwens een wat beter stukje over de GT-R (lees: niet overladen met petjesforumpraat). Het zal je deugd doen dat de GT-R daar ook sneller is dan de 911 Turbo (een seconde), maar ze zetten er wel eerlijk bij dat ze zelf ook twijfelen of ze wel het maximale uit de 911 hebben gehaald.

O well...
fuck it.
momentopname = momentopname.
pi_57940298
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef Tjabbo het volgende:

fuck it.
momentopname = momentopname.
Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:16:06 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57940369
Vandaag toevallig gelezen in Top Gear Magazine bij de tandarts dat je bij de Nissan altijd het gevoel hebt nog harder door de bocht te kunnen gaan, terwijl de Audi R8 groots mogelijke moeite had om bij te benen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 9 april 2008 @ 19:23:26 #209
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_57940545
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...
zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel ja
pi_57944046
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef Tjabbo het volgende:

zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel ja
Kennelijk weet jij niet wat "momentopname" betekent en voorts heb ik niet gesteld dat elk exemplaar anders is, maar dat het vermogen altijd een beetje zal fluctueren (en dat is gewoon een feit).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57944414
Die GT-R wint alleen maar met gemak in die autotests omdat het een Playstation op wielen is.
Gewoon lekker lomp vol gas, de computers regelen alles wel.

De Porsche Turbo en andere versies zijn gewoon veel meer rijders auto’s, waar wel enige stuurvaardigheid voor nodig is.

Op de Nurburgring kan de GT-R het nog steeds niet waar maken, omdat de Porsche tijden in dit geval wel door ervaren (race)coureurs neer gezet zijn. Van autojournalisten geloof ik niet dat ze het uiterste uit de auto’s halen…
pi_57945713
Ik vind m gaaf .
Beter als mn micraatje
pi_57946133
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef Jimmeh het volgende:
Die GT-R wint alleen maar met gemak in die autotests omdat het een Playstation op wielen is.
Gewoon lekker lomp vol gas, de computers regelen alles wel.

De Porsche Turbo en andere versies zijn gewoon veel meer rijders auto’s, waar wel enige stuurvaardigheid voor nodig is.

Op de Nurburgring kan de GT-R het nog steeds niet waar maken, omdat de Porsche tijden in dit geval wel door ervaren (race)coureurs neer gezet zijn. Van autojournalisten geloof ik niet dat ze het uiterste uit de auto’s halen…
Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?
pi_57946337
Hahaha idd ja Ik las het ook en d8 wtf light die gast nu. Hij spreekt alleen maar in het voordeel van de Nissan

Ik voel het aan mijn water dat dit ding de 911 alle hoeken van de kamer laat zien bij de volgende 100 testen
pi_57951224
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef Repeat het volgende:

Dus eigenlijk is wat je zegt dat de Nissan nog een stuk sneller is als je em laat rijden door ervaren coureurs?
Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt dat een autojournalist wel in staat is om 99% uit een GT-R te krijgen en bij een Porsche niet, waardoor de voorsprong van de GT-R, als er een echte coureur achter het stuur zit, zal verdwijnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57951241
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:14 schreef 1299 het volgende:

Ik voel het aan mijn water dat dit ding de 911 alle hoeken van de kamer laat zien bij de volgende 100 testen
Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57952178
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:27 schreef tevebe het volgende:
Zo'n zware auto die alle snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche.
Zo waar...

Quoted for truth!
pi_57952475
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Begin 2009 (als de GT-R naar Europa komt) staat er een nieuwe reeks van de 911...
in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
pi_57952679
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:

in de VS kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
In de VS rijden VS modellen van de 911 rond. Die zijn niet zelden (ik weet dat bij de 997 reeks overigens niet zeker) hoger gezet en slapper geveerd. Een zeer populaire manier in de VS om je Porsche beter op het circuit te maken is het monteren van de standaard EU-model (eigenlijk: RoW, rest of world) veren+dempers. Daarnaast zijn de VS modellen vaak ruimer uitgerust, dus zwaarder.

Bij oudere modellen had de VS variant zelfs ook nog minder vermogen (maar dat is inmiddels verleden tijd).

Dus is het maar de vraag of het een goede vergelijking is als je wil weten hoe in de EU deze auto's zich tot elkaar gaan verhouden.

Ik wacht dus af totdat het EU model er is. Kennelijk is dat tegenwoordig hetzelfde als zeggen dat een Porsche de beste auto is en rondjes rijdt om iedere andere auto, ieder jaar meer waard wordt, nooit stuk gaat, iedereen er een wil hebben, enz. enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57952726
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Repeat het volgende:

in japan ofzo kan je nu prima modellen van de dealer vergelijken...
Ik beheers Japans te slecht om de tests in Japan te begrijpen... En ook Japanse Porsches hebben wijzigingen (alleen weet ik daar niet wat de verschillen exact zijn). Japans model is marktspecifiek.

p.s. Dat in Japan het stuur aan de andere kant zit is logisch, maar dat is in het VK niet anders en VK is gewoon een RoW model.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57952983
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:
DS4 wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
pi_57955493
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:10 schreef Supra_Turbo het volgende:
GT-R V-Spec @ Ring
Deze vond ik ook wel aardig.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57955561
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Deze vond ik ook wel aardig.
pi_57957093
Kijken we naar de rondetijden op Ring, waar de GT-R V-spec bij EERSTE TESTRIT sneller is dan Carrera GT:

Een Carrera GT, ter waarde van ¤ 646.485 EURO op circuitbanden, een 612 pk's sterke V10 en 3000 lbs gewicht bestuurd door professional Walter Röhrl

>>wordt keihard gepwnd door<<

een GT-R V-spec van nog geen 100.000 euro, 550 pk's (70 pk's extra aldus Nissan) en 3750 lbs gewicht.


Edit: ben benieuwd in welke bocht DS4 weer eens gaat kronkelen:

"Ja maar er was op dat moment duivenpoep op Carrera GT gespetterd, hetgeen gevolgen had voor z'n aerodynamische stroomlijn. En bovendien had de Ring-coreur Walter Röhrl vorige maand een zware echtscheiding achter de rug, hetgeen van invloed was op z'n gesteldheid. Ik wacht eerst de vele tests met de nieuwe Porsche af die in 2018 zal plaatsvinden. Daartussen zit vast wel een test tussen waarin de Porsche lukt om deze GT-R te verslaan. Wees niet voorbarig, we wachten eerst af totdat de nieuwe Porsche in 2018 arriveert. Dan kunnen we pas goed en eerlijk vergelijken mensen!"

DS4, die niet tegen z'n verlies kan en dat ook niet wilt erkennen

[ Bericht 1% gewijzigd door HunterPrior op 10-04-2008 14:28:48 ]
pi_57957959
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef HunterPrior het volgende:
Kijken we naar de rondetijden op Ring, waar de GT-R V-spec bij EERSTE TESTRIT sneller is dan Carrera GT:
Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.

Het is echt zo sim-pel.

(dit nog afgezien van de bron die zo ongedefinieerd is dat zelfs Area 51 overtuigender is bewezen)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57957999
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is geen productieversie van de GT-R V-spec en dus kan deze niet een snellere tijd bij de productieversies neergezet hebben.

Het is echt zo sim-pel.
Het is alleen een indicatie van waar deze conceptversie al in staat is.. je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..
pi_57958081
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:

Het is een conceptversie.. je weet wel, een prototype. Ik heb dan ook nergens gezegd dat het een productieversie was, sluwe rat dat je bent..
O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.

Dag hoor.

(dan hebben we het over een auto van 20 jaar oud)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57958161
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef HunterPrior het volgende:
je weet wel, een prototype waar nog een en ander aan te verbeteren valt.
Net als die prototypes van Donkervoort (die overigens WEL officieel getimed zijn). Alleen haalt de productieversie daar ook niet die tijden.

Appels met appels, peren met peren...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57958988
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, een prototype. Dan mag de 962 ook meedoen. Die is een ruime minuut sneller dan die 7.25 die werd genoemd.

Dag hoor.

Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57960055
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef PeeJay1980 het volgende:

Behalve dan dat de GT-R V-Spec ook daadwerkelijk als productiemodel gepland is.
Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...

(natuurlijk is het geen vergelijk, maar een prototype is natuurlijk ook geen vergelijk met een productiemodel, nog afgezien van het feit dat de tijd van niveau "roddel" is)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57960126
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er rijden al lang en breed 962's rond op de openbare weg (niet veel, maar toch). Ik had de opmerking mijlenver zien aankomen...

(natuurlijk is het geen vergelijk, maar een prototype is natuurlijk ook geen vergelijk met een productiemodel, nog afgezien van het feit dat de tijd van niveau "roddel" is)
Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijk
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57960495
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:37 schreef PeeJay1980 het volgende:

Een circuitwagen op kenteken weten te regelen, maakt het nog geen productiemodel natuurlijk
Het is ook geen vergelijk, maar als we het toch over prototypes moeten hebben, dan haal ik natuurlijk de prototype van stal.

Weet je, eigenlijk vind ik het wel prima hoor deze berichten. Dan wordt Porsche nl. gedwongen om mee te gaan. De laatste jaren heerste aldaar meer iets van "we zijn snel genoeg en de klandizie kan al deze snelheid misschien wel niet aan, hetgeen imagoschade kan geven en dat is slecht voor de aandeelhouders". Nu moet men wel, want ze zullen het risico niet willen lopen dat de nieuwe GT2 straks ineens NIET het snelst blijkt.

En verder wachten we af. 2009, dat is sneller dan je denkt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57961445
Eindeloze discussie, maar vrij leuk om te lezen. Nu is de 997 al enige tijd op de markt en zegt Porsche dat ze niet alles eruit hebben gehaald. Dalijk komt de nieuwe 997 en dan zegt Nissan dat ze niet alles uit de Skyline hebben gehaald.
  donderdag 10 april 2008 @ 18:05:47 #234
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57961888
Ja precies.
Als er een ervaren racecoureur met de 911 gaat scheuren, dan valt er nog veel meer winst te behalen.
Maar als diezelfde coureur in de GT-R gaat trappen, dan valt er bijna niks vanaf te rijden.

Misschien maar eens een polletje opstarten over hoe we DS4 z'n circuit gaan noemen.
Al die lame excuses en smoesjes zijn gewoon te triest
pi_57962838
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:42 schreef tevebe het volgende:
Nu is de 997 al enige tijd op de markt en zegt Porsche dat ze niet alles eruit hebben gehaald.
Dat staat dus gewoon NERGENS te lezen. Feit is wel dat de nieuwe elfer sneller zal zijn. En die komt toch echt gelijktijdig met de GT-R in Europa op de markt. Sterker nog: de elfer komt eerder.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57962924
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ja precies.
Als er een ervaren racecoureur met de 911 gaat scheuren, dan valt er nog veel meer winst te behalen.
Maar als diezelfde coureur in de GT-R gaat trappen, dan valt er bijna niks vanaf te rijden.
Als je straks je traantjes (die je kennelijk laat omdat iemand niet onder de indruk is van wat testjes) op droogt, dan zul je zien dat ik die opmerking niet heb geplaatst.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:57:40 #237
46960 StefanP
polemicist
pi_57975338
Porsche

Veel te duur. Over weinig waar voor je geld krijgen gesproken... alleen de allerduurste topmodellen weten een beetje snel te rijden (en zelfs dan krijgen ze een pak slaag van de vette en andere spotkoedkope 'rommel'); de rest is niet meer dan een vrouwenautootje (Boxster) of een midlife crisis patsbak (alle andere modellen).

Die GT-R vind ik trouwens ook niet mooi hoor, maar ik vind het wel prachtig dat wederom een spotgoedkope 'prutsbak', die de helft kost van een beetje Porsche, even laat zien dat Japan en de VS > exoten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_57976365
Dat punt van de prijs kun je gewoon niet omheen natuurlijk. Dat blijft, want een snelle porsche is veel duurder dan zon nissan en dan nauwelijs tot niet sneller... Of zelfs langzamer...
pi_57976513
McDonalds vult ook, maar toch betaal ik graag meer voor een sterrentent. Ook al krijg ik daar per euro minder calorieën.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57977256
Dat kan, maar hier gaat het puur om de snelheid en dan lijkt het me een valide punt.
pi_57977780
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Repeat het volgende:
Dat kan, maar hier gaat het puur om de snelheid en dan lijkt het me een valide punt.
Als het puur om de snelheid gaat doet de prijs er weer niet toe.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57977834
Als het puur om de snelheid gaat waarom koop je dan niet voor 30000 een Caterham 7 kloon of voor wat meer een Radical en andere semi-race bakken...
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:37:14 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57978318
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat staat dus gewoon NERGENS te lezen. Feit is wel dat de nieuwe elfer sneller zal zijn. En die komt toch echt gelijktijdig met de GT-R in Europa op de markt. Sterker nog: de elfer komt eerder.
Volgens mij is die er nu nog niet, dus of het een feit is betwijfel ik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:53:11 #244
190045 PoeK
The Poekster
pi_57978656
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:02 schreef DS4 het volgende:
McDonalds vult ook, maar toch betaal ik graag meer voor een sterrentent. Ook al krijg ik daar per euro minder calorieën.
Whehe, dat vind ik een mooie opmerking
Poekie O+
pi_57981286
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef StefanP het volgende:
Porsche

Veel te duur. Over weinig waar voor je geld krijgen gesproken... alleen de allerduurste topmodellen weten een beetje snel te rijden (en zelfs dan krijgen ze een pak slaag van de vette en andere spotkoedkope 'rommel'); de rest is niet meer dan een vrouwenautootje (Boxster) of een midlife crisis patsbak (alle andere modellen).

Die GT-R vind ik trouwens ook niet mooi hoor, maar ik vind het wel prachtig dat wederom een spotgoedkope 'prutsbak', die de helft kost van een beetje Porsche, even laat zien dat Japan en de VS > exoten.
Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra of skyline niet echt zeggen

Oke, het zijn geweldig snelle wagens, en als dat is wat je zoekt dan is het een ideale auto voor jou. Maar om nou te zeggen dat exoten maar troep zijn omdat ze (standaard) minder snel zijn, is gewone een pure uiting van domheid.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:48:38 #246
190045 PoeK
The Poekster
pi_57981315
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra niet echt zeggen
Dat zijn dingen die niet van belang zijn.
Toch alleen maar snelheidverneukend
Poekie O+
pi_57981357
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef PoeK het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die niet van belang zijn.
Toch alleen maar snelheidverneukend
Daar ging iets mis met posten, dat was niet mijn hele post
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:53:13 #248
190045 PoeK
The Poekster
pi_57981426
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Daar ging iets mis met posten, dat was niet mijn hele post
haha, ik zie 't
quote:
Oke, het zijn geweldig snelle wagens, en als dat is wat je zoekt dan is het een ideale auto voor jou. Maar om nou te zeggen dat exoten maar troep zijn omdat ze (standaard) minder snel zijn, is gewone een pure uiting van domheid.
Vind ik ook.
Het gaat mij persoonlijk ook niet zozeer om de snelheid maar om de luxe en het voortkomen.
Ík vind die GT-R een afzichtelijk stuk wagen. Maar dat is mijn mening.
Poekie O+
pi_57982805
Neem een standaard quartz horloge, stukken nauwkeuriger dan een duur mechanisch horloge, toch is er een markt voor mooie dure mechanische horloges, als je er achter bent waarom snap je ook dat mensen veel liever een Porsche of Italiaanse exoot hebben dan een Nissan...
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:23:00 #250
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57983685
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:45 schreef Jimmeh het volgende:
Neem een standaard quartz horloge, stukken nauwkeuriger dan een duur mechanisch horloge, toch is er een markt voor mooie dure mechanische horloges, als je er achter bent waarom snap je ook dat mensen veel liever een Porsche of Italiaanse exoot hebben dan een Nissan...
Dat dus.

Japanners excelleren gewoon in techniek, maar ik vind de GT-R gewoon lelijk en dat is een kwestie van smaak. Als ik 120k zou mogen uitgeven zou ik wel wat anders kopen door geld bij te leggen. De GT3 vind ik eig de enige mooie 911. Vraag me niet waarom maar het is allemaal een kwestie van smaak en wat je wil in een auto.

Als ik een snelle bak zou mogen kopen zou ik voor een RS4 gaan. Snel zat en je kunt er prima wat vrienden in kwijt en een beste bult bagage.
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')