abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55650110
Dat zou echt fantastisch grappig zijn
Als ze met die nep-toyota, na een eerste echte poging "king of the ring" worden
pi_55651413
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Sinds de Jappen van die 280hp gentlemen's agreement af zijn gaat het de goede kant op.
De Europese merken kunnen hun borsten nat gaan maken!
Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.

Het is net zoiets als vanuit een trainingskamp claimen dat de heer zusenmezo het wereldrecord 100m sprint heeft verbeterd. Zelfs al is het waar: het telt niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 30 december 2007 @ 16:45:14 #103
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55656835
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
We zullen zien
Precies. Eerst zien, dan geloven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55660504
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn het allemaal cijfers die door de fabriek als marketingtool worden gebruikt en staat de GT2 bovenaan.

Het is net zoiets als vanuit een trainingskamp claimen dat de heer zusenmezo het wereldrecord 100m sprint heeft verbeterd. Zelfs al is het waar: het telt niet.
en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..

"ze hebben met slicks gereden"
"de track was 5 graden warmer"

enz. enz. enz.
pi_55662745
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

en zelfs als het officieel is zal het niet geaccepteerd worden..

"ze hebben met slicks gereden"
"de track was 5 graden warmer"

enz. enz. enz.
Dit is gewoon onzin. Als het officieel is, is er niet met slicks gereden.

Donkervoort claimt ook het record te hebben verbroken. Je moet die auto waarmee ze dat deden eens zien. Dat is een compleet verbouwde versie. Waarmee het geen donder te maken heeft met een record voor productiemodellen.

Met de Porsche 962 kun je in iets meer dan 6 minuten de Ring rondrijden. Dat is dus ruim een minuut sneller. Er is zowaar een straatversie van die auto, dus in theorie...

Gewoon afwachten dus. Op dit moment heeft Porsche de eerste plaats in handen. En toyota heeft gewoon nog alles te bewijzen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55663049
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit is gewoon onzin.
Let maar op.
pi_55663332
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Let maar op.
Het is in ieder geval ongefundeerd.

Het is zoiets als het volgende mopje:

Man loopt op straat en ziet een andere man met een hondje lopen. Het hondje jankt dat het een lieve lust is. De man vraag aan de eigenaar van het hondje wat er met de hond aan de hand is. - o, zo doet hij altijd als Ajax punten heeft laten liggen. Waarop de man vraag: "wat doet hij als Ajax wint?" - Geen idee, ik heb hem pas 3 maanden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55664370
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval ongefundeerd.
Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.

maar ik ben benieuwd naar het draadje hier op fok als het zover is!
pi_55664468
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Het is gewoon een feit dat als een Jap iets beter doet dan een Europeaan het vaak niet zonder slag of stoot geaccepteerd wordt.
Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.
quote:
maar ik ben benieuwd naar het draadje hier op fok als het zover is!
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55672779
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Alsof er geen tegenspraak is ten aanzien van de prestaties van Porsche... Als je verwacht dat op fok iedereen het met elkaar eens gaat zijn ben je zeker van teleurstellingen.
In mijn beleving een stuk minder.

Voor mij geen teleurstellingen, ik ben aan geen enkel merk gehecht, dus heb ook nimmer met teleurstellingen te maken op dit vlak.
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef DS4 het volgende:
Ik ben benieuwd of het draadje ooit komt...
Ik ook!
pi_55674382
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Voor mij geen teleurstellingen, ik ben aan geen enkel merk gehecht, dus heb ook nimmer met teleurstellingen te maken op dit vlak.
Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55681931
quote:
Op maandag 31 december 2007 10:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had het over de teleurstelling aangaande de verwachting dat iedereen het met elkaar eens gaat zijn...
Waarom zou er anders een forum bestaan? Dus ook dat stelt mij niet teleur

Het ging mij om het feit (en dat weet je best ) dat als een Jap iets presteert dit meestal niet echt gewaardeerd wordt itt wanneer onze Europese vrinden zoiets weten te presteren. Dat heeft niets te maken met of je het met elkaar eens bent of niet.
pi_55683663
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Het ging mij om het feit (en dat weet je best ) dat als een Jap iets presteert dit meestal niet echt gewaardeerd wordt itt wanneer onze Europese vrinden zoiets weten te presteren.
Ik denk dat die constatering meer perceptie is dan iets anders. Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55685094
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef DS4 het volgende:
Zelfs al is het zo: wat kan jou het schelen?
Het kan mij niet veel schelen, ik vraag me alleen af wat voor opmerkingen er komen mocht een Jap het snelste zijn.
pi_56215085
Wanneer komt die Nissan naar Europa/NL?
Verwijderd door Admin.
pi_56218160
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:26 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wanneer komt die Nissan naar Europa/NL?
Planning eind 2008, maar zou ook 2009 kunnen worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 18 februari 2008 @ 12:06:42 #118
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56811743
http://nl.youtube.com/watch?v=yDoJdQXmwu8

Indrukwekkende prstaties, alleen blijkt de Viper onverslaanbaar op de slalom
pi_56815753
collega van me heeft er al 1 in parijs gespot, zwart en gewoon op frans kenteken.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_56818726
1....2...3...
  donderdag 21 februari 2008 @ 02:45:59 #121
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_56876774
http://www.youtube.com/watch?v=F2IHcp10BRI

De Porsche 911 turbo ingemaakt in het eerste rondje al. Ben erg benieuwd hoeveel zo'n eigenaar nou moet neerleggen voor een auto die off. nog niet verkrijgbaar is (in Europa).
pi_56880097
pic gevonden: op gtroc


volgens hun gaat het om de eerste eurospec door de uitsparing van de nummerplaat en het mistachterlicht....
Eigenaar zou Carlos Ghosn zijn, CEO van nissan..
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_56881188
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
1....2...3... [afbeelding]
DS4, kom er maar in

Jammer dat ze ook niet even een getimed rondje met die nieuwe M3 hebben gedaan, was wel benieuwd geweest
pi_56881871
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Repeat het volgende:

DS4, kom er maar in
Moet ik herhalen dat de GT-R bij Sport Auto de legendarische verhalen tot op heden niet waar heeft kunnen maken?

Wacht nu maar eens af tot de auto officieel in EU leverbaar is. Dan komt er vanzelf info boven tafel. Het enige wat we zeker weten is hoe de auto eruit ziet. En dat stemt mij vrij droevig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:05:47 #125
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56883893
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?
Heel verdacht!
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:08:11 #126
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56883942
Zij
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?
Heel verdacht!
n dat ook echt onafhankelijke filmpjes?
Signature.
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:14:56 #127
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56884058
Lijkt me niet dat iedereen zit te jokken wel?
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:17:44 #128
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56884090
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Supra_Turbo het volgende:
Lijkt me niet dat iedereen zit te jokken wel?
Dat zeg ik ook niet.
Maar het lijkt mij wel zaak om niet bevooroordeeld te zijn.
Kan me zo voorstellen dat dat wel 'bepaalde invloed' kan hebben op enkele resultaten.
Verder interesseert het me werkelijk geen hol wat een auto op een circuit doet stiekem
En zeker niet bij deze 2 auto's, daar ik ze beiden niet mooi vind.
Signature.
pi_56886785
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
In alle filmpjes/tests maakt de GT-R de 997 Turbo in, maar alleen bij Sport Auto niet?
Heel verdacht!
Om te beginnen heb ik in het filmpje gezien dat er met de 911 turbo flink dwars gegaan werd. Dat is leuk en aardig, maar absoluut niet de manier om zo snel mogelijk te rijden met deze auto.

Ik weet niet wie die knakker is, maar Sport Auto staat wat dat betreft gewoon als een benchmark vanwege de zorgvuldigheid. De dag dat youtube een betrouwbare bron wordt ligt denk ik nog heel ver in de toekomst.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56889801
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:27 schreef DS4 het volgende:

Ik weet niet wie die knakker is, maar Sport Auto staat wat dat betreft gewoon als een benchmark vanwege de zorgvuldigheid. De dag dat youtube een betrouwbare bron wordt ligt denk ik nog heel ver in de toekomst.
als het om duitse auto's gaat ja die zijn zo pro duits als het maar kan
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:02:47 #131
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56889859
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

als het om duitse auto's gaat ja die zijn zo pro duits als het maar kan
Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdt
Signature.
pi_56890576
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Maar het valt niet te ontkennen dat die kerel met die gele porsche niet optimaal rijdt
kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen he
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:30:50 #133
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56890600
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook aan de eigenschappen van de porsche liggen he
Ja
Alles kan.
Signature.
pi_56894490
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef ThaFreak het volgende:

die zijn zo pro duits als het maar kan
Gelul.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56952044
trekt sneller op, sneller op circuit ondanks dat de concurrent op cup banden staat.... Goh welke auto bedoel ik toch

http://www.youtube.com/watch?v=hjwJl4t-DF8
http://www.youtube.com/watch?v=XzEivL1Kruo
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_56962559
Trekt sneller op, heeft geen begrensde topsnelheid en kost E 55.000 minder:
http://www.youtube.com/watch?v=MJheuVMVvyo
http://www.youtube.com/watch?v=sskpZotxkzE&feature=related

Boeit dat nou mensen? Topic gaat over de nissan skyline. Ik zeg vette kar, even aan papa vragen of ' ie er eentje besteld.
  maandag 25 februari 2008 @ 10:29:26 #137
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56963245
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
trekt sneller op, sneller op circuit ondanks dat de concurrent op cup banden staat.... Goh welke auto bedoel ik toch

http://www.youtube.com/watch?v=hjwJl4t-DF8
http://www.youtube.com/watch?v=XzEivL1Kruo
Foei... dat is geen (pro?) Duits 'onafhankelijke' instelling... dus dat telt niet... ofzo
pi_57147367
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html


Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:38:09 #139
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57150159
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html


Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
Jaaaaaaaaaa, maar dit is niet de ring en niet op exact hetzelfde moment gereden, dus de condities waren anders....en...en....enz...enz...

Alleen als Horst rijdt (die heeeeeeeeeeeeeel veel ervaring in Porsches heeft) is het geldig...en...en...

Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57150314
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html


Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
Poeh, dat scheelt toch weer behoorlijk op 1 rondje. Hij pakt dus de Turbo en nu ook de GT3, idd een verdomd goeie auto en zeker voor dit geld.
pi_57220071
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
ondanks dat de concurrent op cup banden staat
De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...

Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...

De youtube generatie...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57222219
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...

Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...

De youtube generatie...
Het doet echt pijn he
pi_57223323
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...

Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...

De youtube generatie...
Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:16:57 #145
165655 GT3
Porsche 997
pi_57223793
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:32 schreef 1299 het volgende:
http://www.evo.co.uk/vide(...)r_v_porsche_gt3.html


Nissan GT-R v Porsche GT3
How does Nissan's stunning GT-R fare against the Porsche GT3 at Bedford's Autodrome? We find out...
70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
There Is No Substitute!
pi_57224273
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:

[..]

70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
De gewichts/vermogen verhouding ligt in het voordeel van de GT3. Een GT-R is 350kg zwaarder.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57225443
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef GT3 het volgende:

[..]

70 pk meer, beter gewichts/vermogen verhouding, een goed AWD-systeem en nog geen seconde op dat rondje kunnen pakken op een GT3. I rest my case.
en de prijs.... De gt-r is gewoon sneller.
pi_57225445
GT-R 1720kg / 479PK / 3.59KG per PK (http://www.fastestlaps.com/car4717b80e35715.html)
GT3 1395kg / 415PK / 3.36KG per PK (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=42155&cache=no)

Lijkt me duidelijk!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:33:03 #149
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57226598
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...

Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...

De youtube generatie...
Och jee... die hebben we nog niet gehad hoor...
pi_57226838
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef 1299 het volgende:

[..]

Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
Hij wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
pi_57227999
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

De GT-R heeft speciale Bridgestones. Leg er Michelin Pilot Sports onder en de GT-R zal langzamer zijn...

Nee, de GT-R heeft echt een nadeel met de banden hoor...

De youtube generatie...
De skyline staat op sportieve/performance all-weather banden terwijl de GT3 op straatlegale circuitbanden staat .....

zoek de verschillen


de ik probeer me er weer in 20 bochten uit te lullen generatie
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:02:30 #152
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57228700
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Hij wringt zich in zoveel bochten dat er straks een circuit naar hem wordt vernoemd
pi_57233296
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:03 schreef tevebe het volgende:

Het doet echt pijn he
Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57233423
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef 1299 het volgende:

Hahah probeer je in zoveel mogelijk bochten te wringen dat komt zelfverzekerd over
Je moet niet zo zeiken. De GT-R heeft geen nadeel met de banden die gewoon net zoals de Sport Cup 2 compound en profiel hebben die op circuitgebruik is geënt. Iets anders beweren houdt in dat je de banden van de GT-R nog niet hebt bekeken. Persoonlijk vind ik DAT de grootste prestatie aan de hele auto. Het zijn nl. echt superbanden. Wat Bridgestone ook wel is toevertrouwd. Het is jammer dat de EU al jarenlang niet meer de beste banden van Bridgestone krijgt... nog afgezien van dit soort speciale banden (die het dan ook alleen zo perfect werken op het specifieke model). Maar goed, dat is een compleet andere discussie.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57233478
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
all-weather[/b] banden terwijl de GT3 op straatlegale circuitbanden staat
De Pilot Sport Cup 2 is ook all-weather en presteert bij droog minder dan de gewone Sport Cup.

Misschien dat je dat had geweten als je ook eens achter de Playstation vandaan kwam en echt met deze banden reed...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57235023
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...
Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:50:38 #157
198767 Subzero_X
Fok spammer
pi_57235680
Wat zeurt iedereen over porsche/nissan duits/japans hier zeg
Naar mijn mening zijn de Japanners nog altijd de onbetwiste koningen van techniek, maar de vormgeving van Duitse auto's is meestal wat verfijnder.(Ik ken bijvoorbeeld niet veel mensen die een 911 geen mooie auto vinden, en mooi istie ook, absoluut ). En japanse auto's zijn dan weer net betrouwbaarder (Hoewel dat tegenwoordig praktisch gezien niks meer uitmaakt, duitse premium merken zijn even goed betrouwbaar)
Nike SB ftw!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:00:51 #158
165655 GT3
Porsche 997
pi_57235873
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....
Als je dan ziet hoe die GT3 over de baan gaat (veel te veel driften in sommige bochten) vind ik het ronduit lachwekkend hoeweinig voorsprong de GT-R weet te pakken met AWD en meer vermogen en meer koppel bij lage toeren. Verder is de GT-R gewoon schoftig zwaar als het verglijkt met Duitse, Italiaanse en Amerikaanse concurenten.

Enige voordeel wat die wagen heeft is z'n prijskaartje, verder is het allemaal niet zo bijzonder.
There Is No Substitute!
pi_57236235
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef GT3 het volgende:

[..]

Als je dan ziet hoe die GT3 over de baan gaat (veel te veel driften in sommige bochten) vind ik het ronduit lachwekkend hoeweinig voorsprong de GT-R weet te pakken met AWD en meer vermogen en meer koppel bij lage toeren. Verder is de GT-R gewoon schoftig zwaar als het verglijkt met Duitse, Italiaanse en Amerikaanse concurenten.

Enige voordeel wat die wagen heeft is z'n prijskaartje, verder is het allemaal niet zo bijzonder.
Meer vermogen, meer gewicht, AWD, meer koppel bij lage toeren en een veel lagere prijs en dan (laten we het eens worden) toch net zo snel als een 911 turbo of GT3. Voor dat geld. Lijkt me iets waar je niet omheen kunt.
pi_57237885
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat zou pijn moeten doen dan? De GT-R presteert op niveau 911 Turbo. Porsche heeft nog drie snellere modellen daarboven zitten...
Zo'n zware auto die al snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche en kan het niet hebben als iemand het een klote bak vindt.
Blijf maar volhouden dat Porsche beter is.
pi_57238400
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef Repeat het volgende:

Je ziet em anders in dat youtube filmpje hierboven de GT3 pakken....
Ik ben niet zo van de youtube. Er is een ringtijd neergezet door Sport Auto en die was op niveau Turbo. Dat er een youtube filmpje is van een GT-R die sneller is zal allemaal wel. De Ringtijd wordt niet voor niets door de autowereld als benchmark gezien. Dat heeft alles te maken met het feit dat het een zo gevarieerd circuit is, zo lang ook, dat een auto echt op alle fronten wordt getest.

Ik neem toch aan dat de heren in dit forum wel eens F1 kijken. Dan weet je toch ook dat een F1 auto op b.v. Monaco competitief kan zijn en b.v. op Monza niet mee kan en v.v. De Ring is wat dat betreft iets van 6 circuits aan elkaar geplakt.

Afijn, zoals ik al meermaals heb gezegd... afwachten tot de auto in de EU echt op de markt is en er goed kan worden getest. Dan zien we vanzelf wat er wel en niet waar is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57238412
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
Voor dat geld. Lijkt me iets waar je niet omheen kunt.
Als je voor zo min mogelijk geld zo snel mogelijk over het circuit wil moet je bij Ariel aankloppen. Die maken auto's die zelfs sneller dan de GT2 zullen zijn over de Ring (en ook de CGT). Het is alleen wat frisjes in de auto.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57238450
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 05:27 schreef tevebe het volgende:

Zo'n zware auto die al snelle Porsches voorbij rijdt.. En dan altijd maar op StefanP afgeven als die de Supra de hemel in prijst. Jij doet precies hetzelfde met Porsche en kan het niet hebben als iemand het een klote bak vindt.
Blijf maar volhouden dat Porsche beter is.
Ik heb nooit gezegd dat Porsche "beter" is. Sterker nog, ik heb altijd gezegd dat de term "beste" bij auto's onzin is.

Het gaat momenteel over de vraag of de GT-R nu echt sneller is. Ik waag dat te betwijfelen en geef gemotiveerd aan waarom. Daarbij stel ik uitdrukkelijk dat we moeten afwachten.

Daar staan anderen tegenover die op basis van youtube ( ) concluderen dat de GT-R sneller is en daarmee basta.

Misschien moet je eens leren lezen.

p.s.

De 911 turbo is natuurlijk ook gewoon een zwaargewicht (zeker met alle opties die er op de meeste testauto's opzitten zal het verschil minimaal zijn, vermogen is gelijk... niet zo gek dat de prestaties dan ook redelijk overeen (lijken te) komen).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:34:51 #164
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57239049
Jij trekt de geloofwaardigheid van de tests op YouTube in twijfel, maar wat nou als er een filmpje van Sport Auto op YouTube staat?
Dan is het dus ook BS?

Denk je nou dat EVO magazine een stel amateurs zijn die met een antieke Video-8 camera een filmpje aan het maken zijn van de GT-R en de 997 GT3?
Het is gewoon een serieuze en uitgebreide test die in hun magazine staat en OOK op YouTube te zien is!

Wel een beetje vreemd dat een zogenaamd duits 'onafhankelijke' instelling de GT-R test en dat de GT-R 'maar' op 997 Turbo niveau zit, terwijl de GT-R bij tests van andere magazines de vloer aanveegt met de Porsches.

Dus alle andere autobladen en programma's zijn maar wat aan aan het klooien en aan het jokkenbrokken en een stel (chauvinistische?) duitsers van een 'onafhankelijk' autoblad hebben gelijk?
Dit heeft een rare nasmaak.

Wel mooi dat de GT-R de Porsches niet alleen verslaat op sommige circuits, maar ook op de slalom!
Alleen is de Viper is de GT-R de baas.
pi_57240340
Jamaar die Viper is niet "mooi". Ofja, het is best een gave bak om te zien, maar de GT-R vind ik veel toffer!!
Tenminste dat is mijn mening.

Als ik moest kiezen koos ik de GT-R.
pi_57240376
quote:
De Ringtijd wordt niet voor niets door de autowereld als benchmark gezien.
Jamaar dan zouden eik alle auto's onder exact dezelfde omstandigheden gereden moeten worden.
Een beetje temperatuur of luchtvochtigheid kan een hoop uitmaken. Zeker op zo een lang circuit.
Plus dat de ene coureur de andere niet is, dus ze zouden ook door dezelfde coureur getest moeten worden.
pi_57240440
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:34 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jij trekt de geloofwaardigheid van de tests op YouTube in twijfel,
Nee. Ik behandel het EXACT hetzelfde als de eerste tijd van Sport Auto. Ik stel dat we moeten afwachten op een goede test met een auto die uit de showroom is getrokken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57240490
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef NED het volgende:

Een beetje temperatuur of luchtvochtigheid kan een hoop uitmaken. Zeker op zo een lang circuit.
Plus dat de ene coureur de andere niet is, dus ze zouden ook door dezelfde coureur getest moeten worden.
Dat laatste gebeurt, het eerste kan niet, maar Sport Auto zet de omstandigheden erbij en bij flink afwijkende omstandigheden komen ze een andere keer terug.

Op de seconde nauwkeurig is het niet, dat ben ik met je eens. Maar het is zonder meer een zeer goede graadmeter en de Supertest heeft gewoon een naam hoog te houden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:40:29 #169
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57243496
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef NED het volgende:
Plus dat de ene coureur de andere niet is, dus ze zouden ook door dezelfde coureur getest moeten worden.
Dan zou je een coureur ergens uit Zimbabwe moeten vinden, want een duise coureur zou dan ook niet eerlijk zijn.

Of The Stig natuurlijk, want die komt van Pluto, als je JC mag geloven
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:43:36 #170
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57243541
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:06 schreef DS4 het volgende:
Nee. Ik behandel het EXACT hetzelfde als de eerste tijd van Sport Auto. Ik stel dat we moeten afwachten op een goede test met een auto die uit de showroom is getrokken.
[als-de-gtr-langzamer-is-dan-de-porsche]Ja maar... ja maar... uhhm... de GT-R is niet goed ingereden...[/als-de-gtr-langzamer-is-dan-de-porsche]
pi_57246081
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat Porsche "beter" is. Sterker nog, ik heb altijd gezegd dat de term "beste" bij auto's onzin is.

Het gaat momenteel over de vraag of de GT-R nu echt sneller is. Ik waag dat te betwijfelen en geef gemotiveerd aan waarom. Daarbij stel ik uitdrukkelijk dat we moeten afwachten.

Daar staan anderen tegenover die op basis van youtube ( ) concluderen dat de GT-R sneller is en daarmee basta.

Misschien moet je eens leren lezen.

p.s.

De 911 turbo is natuurlijk ook gewoon een zwaargewicht (zeker met alle opties die er op de meeste testauto's opzitten zal het verschil minimaal zijn, vermogen is gelijk... niet zo gek dat de prestaties dan ook redelijk overeen (lijken te) komen).
Kom dan met bronnen waar de Porsche sneller is. Tot nu toe heb ik alleen bronnen gezien en gelezen waarbij de Skyline wint.
Zodra er een bron is zal je wel beginnen te roepen dat de Porsche de betere is van de 2. Tot die tijd is de Skyline de betere van de 2.
Maar goed ik zal wel opnieuw moeten leren lezen.

Edit: die beelden van Youtube zijn ook van autobladen, maar die zullen het wel niet goed weten.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:46:21 #172
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57246670
Die tellen niet, want daar wint de Porsche niet.
Alleen als een duitser, van een duits blad, in een duitse auto (Porsche dus) over een duits circuit knalt (Ring), dan telt het.
pi_57248498
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Die tellen niet, want daar wint de Porsche niet.
Alleen als een duitser, van een duits blad, in een duitse auto (Porsche dus) over een duits circuit knalt (Ring), dan telt het.
Daar begint het inderdaad op te lijken.
pi_57249487
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef tevebe het volgende:

Kom dan met bronnen waar de Porsche sneller is.
Als je leert lezen scheelt dat mij typwerk. Maar goed: Sport Auto voor de tigste keer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57249643
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Die tellen niet, want daar wint de Porsche niet.
Alleen als een duitser, van een duits blad, in een duitse auto (Porsche dus) over een duits circuit knalt (Ring), dan telt het.
Blabla. Ik heb gemotiveerd aangegeven waarom ik waarde hecht aan de lijst van Sport Auto. Ofwel je bestrijdt die argumenten, ofwel je accepteert het, maar ga niet zo lopen blaten.

En daarnaast is er een andere reden waarom ik niet zo veel waarde hecht aan alle tests op dit moment. Er IS op dit moment geen EU model GT-R. Die komt pas over 12 maanden (maart 2009). Rond die tijd is de 997 reeks al weer een ronde verder. Op dit moment zijn de banden van de GT-R in de EU zelfs illegaal (hebben nog geen E-keur). Misschien is de EU versie wel exact hetzelfde, maar dan nog: gaarne een auto die uit de showroom is getrokken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:32:41 #176
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57253669
Wanneer komt er een VOLLEDIG nieuwe 911?
Bij BMI zag ik dat ze nog steeds bepaalde onderdelen gebruiken van oudere Porsche's (964,993, etc)
pi_57253879
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wanneer komt er een VOLLEDIG nieuwe 911?
Bij BMI zag ik dat ze nog steeds bepaalde onderdelen gebruiken van oudere Porsche's (964,993, etc)
B.v. het blok bij de GT3 en turbo... Dat is sterker dan het gewone watergekoelde blok van de 996/997. En nu? Vind jij het verontrustend dat een blok uit de jaren 80 zo goed blijkt dat ze het 20 jaar later nog gebruiken? Is dat relevant?

De meeste klanten van Porsche stellen prijs op het feit dat de 911 nog steeds de 911 is. Voor mensen die dat niets vinden zijn er andere auto's op de markt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 9 maart 2008 @ 00:30:27 #178
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57254830
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:42 schreef DS4 het volgende:
B.v. het blok bij de GT3 en turbo... Dat is sterker dan het gewone watergekoelde blok van de 996/997. En nu? Vind jij het verontrustend dat een blok uit de jaren 80 zo goed blijkt dat ze het 20 jaar later nog gebruiken? Is dat relevant?

De meeste klanten van Porsche stellen prijs op het feit dat de 911 nog steeds de 911 is. Voor mensen die dat niets vinden zijn er andere auto's op de markt.
Rustig maar!
Je hoeft je niet op je pik getrapt te voelen!!
Het was een serieuze vraag die ik had na het zien van de BMI aflevering over de 997.

Je bent om 1 of andere rede te gefrustreerd om normaal antwoord te kunnen geven blijkbaar
Het zal voor iedereen in dit topic ook niet zo moeilijk zijn om de aanleiding van je frustraties te raden waarschijnlijk...
Trek het je niet aan.
Porsche zal over een poosje waarschijnlijk wel met een antwoord komen op de GT-R, zodat ze 'm wel kunnen verslaan... als ze het niet te druk hebben met dat gedrocht van een Panamera
pi_57255179
DS4, rasopportunist

In elk topic probeert hij continu ieder discussie te winnen, dat het op den duur zelfs vervelend wordt ...
pi_57258053
quote:
Op zondag 9 maart 2008 00:30 schreef Supra_Turbo het volgende:

Het was een serieuze vraag
Je kreeg ook een serieus antwoord.

Het is een feit dat veel 911 rijders al die "nieuwerwetse" technieken zoals waterkoeling (...) maar niets vinden. Reden waarom de V8 die in de jaren 90 in de elfer zou komen uiteindelijk niet is gekomen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57258062
quote:
Op zondag 9 maart 2008 00:56 schreef Stellendam het volgende:

In elk topic probeert hij continu ieder discussie te winnen, dat het op den duur zelfs vervelend wordt ...
Winnen? Ik stel dat we af moeten wachten... Ik ben niet degene die een conclusie wenst te trekken. Nog afgezien van het feit dat autootjes iha een subjectief verhaal vormen.

Verder raad ik je aan om op te zoeken wat het woord "opportunist" betekent.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57271493
Kijk ook eens op www.gtrnissan.com, is echt een puike site! En die virtuele testrit
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:02:55 #183
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57490313
Wtf maakt snelheid nu allemaal uit, het gaat om de lol wat zo'n auto je geeft. En daar is lotus nogsteeds het beste in. Zo'n 911 turbo en nissan gtr zijn GT's en geen scheurijzers.
pi_57490716
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
[ afbeelding ]

Test
LoL owned again! Maar het telt niet want het is niet door een dikke duitser gereden!!!
pi_57490958
Deze keiharde waarheid zal DS4 niet zo leuk vinden
  donderdag 20 maart 2008 @ 07:15:31 #187
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57493157
Die zal vast wel weer met een paar smoesjes aan komen zetten
pi_57493903
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef ThinAir het volgende:
Deze keiharde waarheid zal DS4 niet zo leuk vinden
Ik lig er wakker van. Echt waar!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57496439
Erken je nu dan dat de GT-R op rondes sneller is dan 911 Turbo
pi_57498369
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:21 schreef ThinAir het volgende:
Erken je nu dan dat de GT-R op rondes sneller is dan 911 Turbo
Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.

Ik snap sowieso niet dat er niemand zich achter de oren krabt ten aanzien van het verschil van 6 seconden. Dat is enorm!

Even afgezien van de vraag welke van de twee op die baan de snelste tijd neer zou zetten... het is natuurlijk wel bijzonder dat de auto met de minste pk per kg niet alleen het snelste is, maar zo veel sneller. Nou zit je natuurlijk wel even met 4wd vs 2wd als je het over de Vette hebt, maar dat even terzijde.

Als je nu weet dat de test is gedaan in Californië, een staat die niet bekend staat om de lage temperaturen, en de GT-R standaard op r-compound staat... En als je dan weet dat bij hoge temperaturen straatbanden veel minder gaan presteren en gripproblemen krijgen, zeker als je de spanning laat staan op het standaard niveau... En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had en de Z06 ook gripproblemen kende (waarbij ik je kan vertellen dat de 911 turbo helemaal niet zoveel problemen heeft met onderstuur en ik niet beter weet dan dat de Z06 echt verdomd goed rijdt)...

Mijn idee: het verschil zit iig voor een groot deel in de banden bij die test.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57498637
Ah, hier ligt het dus ook aan de banden volgens jou. Oke.

(Hoe typisch weer )
pi_57498644
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.

Ik snap sowieso niet dat er niemand zich achter de oren krabt ten aanzien van het verschil van 6 seconden. Dat is enorm!

Even afgezien van de vraag welke van de twee op die baan de snelste tijd neer zou zetten... het is natuurlijk wel bijzonder dat de auto met de minste pk per kg niet alleen het snelste is, maar zo veel sneller. Nou zit je natuurlijk wel even met 4wd vs 2wd als je het over de Vette hebt, maar dat even terzijde.

Als je nu weet dat de test is gedaan in Californië, een staat die niet bekend staat om de lage temperaturen, en de GT-R standaard op r-compound staat... En als je dan weet dat bij hoge temperaturen straatbanden veel minder gaan presteren en gripproblemen krijgen, zeker als je de spanning laat staan op het standaard niveau... En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had en de Z06 ook gripproblemen kende (waarbij ik je kan vertellen dat de 911 turbo helemaal niet zoveel problemen heeft met onderstuur en ik niet beter weet dan dat de Z06 echt verdomd goed rijdt)...

Mijn idee: het verschil zit iig voor een groot deel in de banden bij die test.
pi_57498985
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef ThinAir het volgende:
Ah, hier ligt het dus ook aan de banden volgens jou. Oke.
Het grappige is dat er alleen middels ridiculisering op kan worden gereageerd, maar inhoudelijke argumenten ver te zoeken zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57499637
Dat de GT-R in meerdere tests de 911 Turbo weet te verslaan, is al het beste argument op zich. Dan zijn verdere woorden overbodig .
pi_57609173
Het zou mooi zijn als er weer eens een Nissan GT-R mee zou doen aan Le Mans...desnoods via een privateer.
En dan natuurlijk de winst pakken in de GT-klasse.

Helaas zijn er inmiddels ook al een paar in puin gereden trouwens.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:37:30 #196
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_57612294
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:

En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had
Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.

En sorry, in Best motoring rijden japanners, geen duitsers.
Drugs are good mkay?
pi_57613632
Altijd dat gezeik welke sneller is.

Bij dit soort vergelijken is de bestuurder de zwakste schakel in 95% van de gevallen.
pi_57613648
Om overigens niet te spreken van het feit dat waarschijnlijk meer dan de helft van de mensen zou kiezen op design ipv de rondetijd op de ring bij aanschaf.
pi_57615395
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Party_P het volgende:

Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.
Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:23:45 #200
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_57795484
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.
Snel rijden doe je idd door strak te rijden, driften is leuk, maar kost tijd.
Nja geen kwaliteit voor een sportauto. Het is knap dat Nissan een zo goed handelbare auto heeft gemaakt. Als je kijkt naar de BMI filmpjes heeft de 911 turbo een wat slappere achterkant dan de GTR, absoluut niet gek omdat het meeste gewicht achterin ligt. Ook erg knap dat Porsche met dit toch eigenlijk best domme concept toch een goed handelbare auto heeft gemaakt.

En ja als je makkelijk wilt is een AMG een goede keuze, net zoals een M3/M5.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Stefan740 het volgende:
Om overigens niet te spreken van het feit dat waarschijnlijk meer dan de helft van de mensen zou kiezen op design ipv de rondetijd op de ring bij aanschaf.
True, en ik val voor deze auto omdat ik 'm er gewoon enorm tof uit vind zien.
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')