Moet je oudejaarsdag ook weer werken, en ziek vroeg er uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef taart het volgende:
[..]
Ja drukte he met de kerstdagen, maar het geeft wel een extra sfeertjeEn vooral als je lekkere dingen mag maken
ja dan moet ik om 4 uur in de morgen werken ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet je oudejaarsdag ook weer werken, en ziek vroeg er uitIk moet wel werken, tot 1700
Middagdutje met geknal op de achtergrondquote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef taart het volgende:
[..]
ja dan moet ik om 4 uur in de morgen werken ofzomaar dan kan ik smiddags mooi slapen.
check je PM evenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
ja!!!! ik ben er weer!
dank je wel Bernie!
deze telt niet, je hebt er niets voor hoeven doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
na iets minder dan 5 jaar, ben ik eindelijk van mijn n00b status af... ik ben gebanned geweest...
WIE WIL ME AANRAKEN!!!1!!!!!11!1EINZ!1!~1....
Dobbol joe tie ef!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
na iets minder dan 5 jaar, ben ik eindelijk van mijn n00b status af... ik ben gebanned geweest...
WIE WIL ME AANRAKEN!!!1!!!!!11!1EINZ!1!~1....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze telt niet, je hebt er niets voor hoeven doen
maar jij hebt ook een voorbeeldrolquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben nog nooit geband geweest![]()
Maargoed, ik ga weer aan het werk
quote:Sorry Geeeert Wilders, ik wilde je geen pijn doen
Sluit me alsjeblieft niet op, want ik vind je kapseltje best mooooi
Ewa Meneer Geert het was maar een grapje
Ik hield u alleen maar voor de lapje
Ik zou nooit uw kapseltje eraf zagen
WOLLA, ik heb niet eens een zaag
Hehe, ik heb op m'n pc een stuk of 10 nummers staan. Op youtube kom ik nogal wat nieuw materieaal tegen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef De_Brandweer het volgende:
ja hun album zou dit jaar komen maar toen ging hun site down en niks meer van gehoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |