Manusje van alles, heb gewerkt van 8 tot half 7, 200% is wel relaxed inderdaad. Ook mooi trouwens dat je de helft van het kerstpakket niet weg hoefde te gooien.
 Manusje van alles, heb gewerkt van 8 tot half 7, 200% is wel relaxed inderdaad. Ook mooi trouwens dat je de helft van het kerstpakket niet weg hoefde te gooien.

.
.

!] uit te wisselen. Ondertussen kan je er eigenlijk elke muziekstroming met relatief weinig commerciėle airplay vinden. Vette shit, en het werkt in principe vrij goed alleen snappen teveel mensen het principe van het sharen van muziek niet
 !] uit te wisselen. Ondertussen kan je er eigenlijk elke muziekstroming met relatief weinig commerciėle airplay vinden. Vette shit, en het werkt in principe vrij goed alleen snappen teveel mensen het principe van het sharen van muziek niet  .
.

Laat me raden, Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:09 schreef Roi het volgende:
Oh god, ga nu een film kijken die 3.5 uur duurt.
merry christmjes

Chips, taart, stol, kip, sla en straks weer taart en toastjes
 Chips, taart, stol, kip, sla en straks weer taart en toastjes  

Ik had hem toch een maatje groter gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk pas je nog wel in die jas van je

Ga ik nog doen, ik heb nu een nieuwe telefoon met een hele goede camera er inquote:
 Met Carl Zeis lens
 Met Carl Zeis lens  Dus dat komt wel goed
 Dus dat komt wel goed  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |