kan t wat?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:42 schreef sp3c het volgende:
[afbeelding]
dit is het beestje trouwens
Hier? We zijn een forum. daar mag je zonder visum op, lief he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef Tjebbe123 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat voor een visum je nodig hebt alvorens je je hier aanmeld?
Wat dingen over de training enzo zou opzich wel geinig zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Mr.Mister het volgende:
Sorry, typfoutje.. Pas na 2 jaar heb je de mogelijkheid caporal te worden.. Details geven is niet expliciet verboden, maar wordt niet toegejuicht. Sommige delen/dingen zijn natuurlijk wel geheim, zoals in alle legeronderdelen het geval is en kan zijn.
Als je dat frans staatsburgerschap neemt, kun je dan je eigen naam ook nog gebruiken ? Dus dat je 2 totaal verschillende namen + nationaliteiten hebt ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Mr.Mister het volgende:
Aan het eind van je dienst een kaartje voor overal binnen Frankrijk. Je kunt dan ook Frans staatsburgerschap aanvragen, of je oude naam terug krijgen.
Als je zelf al twijfelt aan je psychologische gesteldheid, dan weet ik niet of het nog verstandig is om te solliciteren. Mensen die psychologisch goed in elkaar zitten zijn dan ook niet bang voor z'n testje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:07 schreef Theo het volgende:
inhoevere heb je die psychologiche test zelf in de hand
en hoe streng is die op een schaal 1 op 10
Ja, die training is veelste zwaar man, nergens voor nodig, zo gaat het in het eggie ook nie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Pumatje het volgende:
damn, hoe stoer is het met je kepi met je verlof in de trein naar Den-bosch te reizen![]()
met mooi pakkie an, tasje.
damn, maar ik weet gewoon.. dit kan ik nooit aan.
word je ook echt hard aangepakt, de bekende amerikaanse films als full metal jacket, is het echt zo? Nog erger.. k bedoel. rennen.. rennen.. je kunt niet meer, bijna hartstilstand.. dat het gevaarlijk is.. en je gewoon.. door word gedreven en geen rekening word gehouden met je en dat je gewoon.. echt gek word. en niet dan ff mag uitrusten.. weet ik wat.
damn
snuffelstage zoals al werd gezegt zou handig zijn![]()
zuchtquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Ja, die training is veelste zwaar man, nergens voor nodig, zo gaat het in het eggie ook nie!
Als het oorlog is, en jij bent moe, dan houdt de vijand daar ook gewoon rekening mee! Dan schieten ze gewoon ff niet meer tot jij bent uitgerust. Speciaal voor jou!![]()
Zodat je daarna in je stoere pakkie in de trein kan zitten![]()
Kan me nog wel zo'n docu herinneren op CNN, waar de Mexicanen in het leger centraal stonden. Die sneuvelden overigens wel als eerstenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik las van de week iets waarin stond dat je als buitenlander ook gewoon bij het Amerikaanse leger aan de slag mag als buitenlander en dan krijg je ook versneld een Amerikaans paspoort (mocht je dat willen) 2% van het Amerikaanse leger is niet Amerikaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |