Hoe kom je dan aan je combat lifesaver achtergrond?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Royall het volgende:
cherrmoontraxx
heb jij gezeten ??
ik wil er niet hoger op komen , mischien een medische opleidin dat vind ik iets moois
heb al achter grond CLS
waar zij ndie mensen die gezeten hebben ?
groet
Dan verlies je wel je Nederlandse nationaliteit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef cabain666 het volgende:
Hey iedereen
Enkele pagina's terug las ik over dat het mogelijk was als buitenlander in het amerikaanse leger
te gaan. Wie zou mij daar wat meer info kunnen over geven of een linkje waar ik die info zou
kunnen vinden.
Ben ook van plan om nr LE te gaan mr zou eventueel wel nr amerika willen gaan ook
alvast bedankt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je combat lifesaver achtergrond?
Ik denk dat je meer toekomst heb om hier iets mee te gaan doen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef legionl het volgende:
Ik ben een jaar geleden ook naar Lille geweest,een maat bracht me.
We gingen naar la Citadel en werden tegengehouden door een militair.
Ik mocht verder,gaf mijn telefoon aan miijn maat,die vroeg moet ik ff wachten,waarop ik zei...waarop.
Paspoort ingeleverd,toen mocht ik een klein hokje,met een prehistorische machine?? wachten(klein uurtje)
Komen ze terug met paspoort,zeggen ze in gebrekkig engels:come back monday.
Wat was nu,ik kwam daaraan paar minuten over 12,vrijdagsmiddag.
Hoog en laag gesprongen,vanalles....voor 12 was het goed geweest,onderdak tot wat ook zou gaan gebeuren,nu moest ik daar weer weg,maat weg phone weg,bankpas had ik nog(die zou ik breken,wanneer ik binnen was)
Nou een heel verhaal,uit eindelijk hoteletje,weekend behoorlijk bezopen geweest,weer terug maandag vroeg.
Zelfde verhaal,weer dat kleine hokje,uren gezeten.
Maar niet alleen ,de een na der andere kwam,zelfs een gewone franse gozer die info halen kwam, en zei dat zijn broer er ook inzat......weer wachten....lang wachten!!!
Totdat err een een grote forse kale legionnair,iedereen uit dat kotje..,en 1 voor 1 weer terug naar binnen voor te checken wat je bij had...
Iedereen had een grote tas/zak ,ikke KLEINtasje met wat voedsel en tandeborstel,bleek nu gotver dat je een hele lading spullen mee moest nemen.....en toen ik mijn tasje leegkieptje,schudde die kale nee,....gebaarde dat ik mee moest komen,bij gebouwtje ernaast...kreeg ik een papier,met wat nodig en wat niet meetenemen:5 paar dit ,5 paar dat!!!!!!!!!!!
Nou paspoort terug,en stond daar!!!!!!!!!
Pas geblokkeerd,geen geld......en dan is het klotever naar nederland.Maar dat is goedgekomen....uiteindelijk..
Maar verhaal is dus dat ik nu nog geen reet weet......alles valt te trainen,hoe zwaar het ook is,gek en het zekerweten..ook geen probleem!!!!!!!!
Maar een kapot oog,waar geen lens inzit,10% licht....maar geen belebbering voor gezichtsveld....omdat gode oog voor slechte werkt,Weet ik nog steeds niet of dat gaat lukken....
Weet iemand hoe misterX te bereiken,of iemand anders die ECHT weet wat de kansen,kenne...of liever zullen zijn>>>>>voorderest is alles no problem van de toelatingseisen....thx
Dat boeit niet. Een Amerikaanse nationaliteit met Army-experience is veel meer waard dan een Nederlands paspoort. In de VS worden soldaten gerespecteerd en dat laat men blijken ook, hier worden ze gezien als een stel opgefokte bloedhonden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:20 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Dan verlies je wel je Nederlandse nationaliteit.
Amerikaanse leger laat praktisch iedereen toe... vooral als je je via R.O.T.C aanmeld... heb toendertijd toen ik in Amerika woonde ook R.O.T.C gevolgt op school... wel tof was dat schietles enzovoort.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef cabain666 het volgende:
Hey iedereen
Enkele pagina's terug las ik over dat het mogelijk was als buitenlander in het amerikaanse leger
te gaan. Wie zou mij daar wat meer info kunnen over geven of een linkje waar ik die info zou
kunnen vinden.
Ben ook van plan om nr LE te gaan mr zou eventueel wel nr amerika willen gaan ook
alvast bedankt
Mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef smuJJiii het volgende:
Beter in de LE dan in de USA army
offtopic: Zou je niet eens 'uitgeluld' onder je icoon zetten na gisterenquote:
De dienstplicht bestaat niet in de VS.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je de Amerikaanse en Nederlandse nationaliteit hebt en nooit in de VS gewoond hebt, moet je dan de dienstplicht in de VS ondergaan?
En hoe kun ze je dwingen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef legionl het volgende:
dus je was er mischien nog niet aan toe ?
wel jammer dat je besloten had om te gaan en het niet ging zo als het zal moeten volgende keer beter ...
Nou Royall,ik was in topconditie,en er zeker aantoe.....buiteom avontuur en alles eromheen en verzin het maar,kan dus ook geld een reden zijn.
Tuurlijk kan je dan ook gewoon in het nederlands leger,maar de kans voor daadwerkelijk actie en je training in praktijk brengen...,nou ja verzin dat zelf maar!!!
Mijn grote fout was toen toch gebrek aan info,want je moet buitenom in topcondite toch een halve kleerkast aan spullen meenemen...
En aangezien die waslijst die ik kreeg in frans was,geen sterk punt(geen probleem,leer je vanzelf,maar op dat moment was dat het wel),en om die spullen bij mekaar te gaan jatten,moet je toch wel weten wat!
Dus had niks te maken, met er misschien niet aan toe te zij geweest,wel verkeerde info...toch 2x geprobeerd en een weekend de tijd gehad om samen met mijn biertje erovernagedacht te kunnen hebben,en toch stond ik daar vroeg ik in de maandagmorgen weer.....!!!!
Dus ook te WEINIG info ,ken je net zo goed thuisblijven als je geen frans kan,totdat je ALLE info hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |