Zal wel meevallen toch? Het heeft koel en verpakt gelegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:36 schreef Kjew het volgende:
Het gaat om gebraden rosbief... Het smaakt goed, maar heb geen zin in voedselvergiftiging...
dan ga ik maar gewoon door..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Het heeft koel en verpakt gelegen.
De slager zal het ook niet na een dag weggooien.
En als het naar amandelen smaakt?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Killer_Mom het volgende:
zolang t niet naar kip smaakt kun je t eten... als je t niet vertrouwd, weggooien.
ha ha, mispoes! Heb het net weggegooid...quote:
Missch mij? Ik raad het af. (sorry al het vlees)quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zit te wachten op een bepaalde user...
Als ik extra vleesch wilquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef cerror het volgende:
Leg het op de verwarming.
lijkt op moord . ik zoek t kerst recpt voor je op.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En als het naar amandelen smaakt?
Niet nodig, heb ik zelf wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
lijkt op moord . ik zoek t kerst recpt voor je op.
Daar heb je me zeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
ha ha, mispoes! Heb het net weggegooid...
ja... ik ben een schijterd, maar het rook potverdorie ook naar weet ik veel wat...![]()
Rosbief verkleurt vrij snel, dat betekent nog niet dat hij bedorven is. Ik heb eens gehoord dat de rode kleur zelfs deels kunstmatig is. Geur is een betere manier om te beoordelen of het nog goed is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef nexus-pilot het volgende:
Um... neen , rosbief gaat net als americain al na een paar dagen (ca. 2) naar de maan....
Zie je wel als je rosbief van dat donkerrood kleurtje naar dat grijsachtig rood tint....
Hey, dit klinkt wel aannemelijk... hoe kan ik dat voorkomen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:56 schreef Bushmaster het volgende:
Het bloed in deze homp vleesch heeft een hoge temperatuur gehad tijdens het braden. En rottend bloed stinkt nou eenmaal zuur. Tevreden?
Ja, van de wijn waarmee ik de bacterien in mijn maag wilde doden....quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Badabingea het volgende:
En? Ziek geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |