He, eindelijk is hier een beetje rust.
Timo zit in de klas op een andere plek, naast een rustig, lief meisje. Daardoor kan hij beter werken en is hij beter gemutst. De juf wist niet wat ze zag, hij werkt nu wel erg hard.
Op school leest hij in zijn eigen boeken (avi 6) en met groeplezen leest hij avi 4 (hoger is er niet momenteel wordt aan gewerkt aldus juf) Hij krijgt 1 op 1 begeleding nu bij rekenen van de RT met een weektaak. (1x per week dus uitleg, rest werkt hij zelfstandig) Het werkt prima !!
Wat lijkt het me lastig als je kind op een vervelende school zit. Hebben jullie wel keus Babyfeet ?
En Lois dat je het niet geraden had......

snap er niets van
Heerlijk die kinderen he !
Ticootje, het gaat echt snel he ! Voor je het weet zit in in een eindexamen ! Soms zie ik bij mij op school kinderen rondlopen die kleiner zijn dan mijn zoon van 8.... Ze komen soms ook zo jong over.
Hier zijn het echt leesfanaten, Merijn is nu eind HP 4 (leest al avi 7, is net getest) en Timo zit midden in Meester Kikker van Paul van Loon.. soms moet ik ze echt uit die boeken trekken.
Gisteren hebben de heren zelfstandig cakejes gebakken (met receptuur uiteraard) helaas mag ik zelf niets proeven (ben al 10 kg afgevallen,zie link onderaan) maar volgens de mannen zijn ze beter dan die van de bakker !
Knappe vind ik dat ze dus gewoon het recept gevolgd hebben. Ik heb ze alleen in de over geschoven, dat vond ik toch wat link.
GRoetjes !