abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 20:17:50 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56138847
Elke dag is Iris iemand anders, elke dag speelt ze wel een rol. Dan weer een baby (geinspireerd door Sasha), dan weer een ballerina, paardrijmeisje, winky (nog steeds van de film het paard van sinterklaas), doornroosje, noem het maar op.
Vandaag was ze ook weer iemand, zonder te verkleden, ze zwaaide alleen met haar handje, en wij moesten het dan maar even raden.
Oke....

Doornroosje, roodkapje, K3, ballerina, circusmeisje, pipi langkous, Assepoester, Sneeuwwitje, de koningin....
Ik heb zo'n beetje alle sprookjesfiguren wel gehad.
Iris, met een diepe zucht : "Neeheee ik ben een magische toverfee!
Ow.........
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56138883
Da's ook wel stom van jullie, Lois

Dat zíe je toch!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_56139644
Vanavond is Priscilla aan het kijken op een middelbare school. Samen met haar vader en haar moeder.

Wat gaat groot worden soms snel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:58:16 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56140047
allemaal. Heb niet terug gelezen. Maar we zijn weer terug van vakantie. En Fleurs woorden halverwege de laatste week: hoelang moeten we nog blijven, ik wil naar school....ik mis mijn vriendjes en vriendinnetjes heeeeeeeeeel erg.......
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:10:27 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56143493
Chacama, welkom terug. En fijn dat Fleur het zo leuk heeft op school. Ze vond de vakantie toch hopelijk ook wel leuk?

Het lijkt wel of meisjes school leuker vinden dan jongens, als ik de verhalen hier zo lees. Mijn moeder verzucht dan ook altijd dat op school 'meisjes-eigenschappen' veel meer benadrukt en gewaardeerd worden. Ze meent dat er veel te weinig mannelijke leraren in de onderbouw zitten, waardoor jongetjes er bekaaid van af komen.
Soms denk ik wel dat ze gelijk heeft.

Spannend voor Priscilla, een middelbare school uitkiezen. Bij ons in het stadje is maar 1 middelbare school, dus dat wordt makkelijk kiezen over zo'n 6 jaar. Daar kan ik nu al blij mee zijn

Iris , wat leuk dat ze zo'n levendige fantasie heeft. Je moet haar wel een beetje bijbenen hoor, Lois. Niet blijven hangen in het geijkte rijtje
Dat doet me ook denken aan Bo die K3 altijd op bezoek had. Heerlijk als kinderen zo'n fantasie hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56144017
Lois

Livelink, daar zit denk ik wel wat in ja, dat er te weinig mannen in 't basis onderwijs werken. Piet heeft toch ook wel veel lol in school, al kan ik natuurlijk niet overzien of dat zo zal blijven. van de week was hij dinsdag tussen de middag zo moe dat ik 'm voorstelde om die middag maar eens thuis te blijven en lekker een middagtukkie te doen. nou, daar was echt geen sprake van, want "dan leer ik niks!!".
gisteravond ben ik voor 't eerst naar zo'n 10-minuten oudergesprekje geweest op school, en dat was heel positief. behalve dat ie 't gewoon op alle fronten prima doet is de juf ook heel dol op 'm, dat is ook wel erg fijn. vorige week hebben ze de eerste cito-taal-toets gehad trouwens, is dat landelijk? in ieder geval zat Piet op niveau B. (loopt van A t/m E geloof ik?). verder houden ze ook al verschrikkelijk veel dingen bij van die kinderen vind ik, veel werk! maar wel leuk om te zien en 't klopt allemaal precies met hoe we er zelf tegenaan kijken.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:48:20 #157
37150 livelink
pi_56144489
Ik heb van Katja nog nooit iets gehoord over een Citoscore. Ik weet wel dat ze zoiets afnemen, maar heb nog nooit resultaten gehad of gezien. Ik ga er altijd maar van uit dat als ik niks hoor het wel goed zal zijn. Haar 10-minuten gesprekken zijn ook atlijd positief geweest, maar nooit heel erg informatief moet ik zeggen.

Ik hou nu al mijn hart vast voor Job's 10-minuten gesprekken. Dat zal wel andere koek worden ben ik bang, gezien onze zeer regelmatige 1-minuutgesprekjes voor en na school met de juf

Fijn dat Piet het wel echt goed naar zijn zin heeft en dat hij zo 'plichtsgetrouw' naar school wil gaan.
pi_56148333
Bix, wat fijn dat het zo goed gaat met Piet op school (Ook fijn dat hij goed met de juf kan opschieten..dat was bij ons wel anders en dat is niet leuk)

Die citotoetsen op kleuterniveau gebruiken ze bij "ons" op school ook. De scores gaan van A t/m E.

Er werken inderdaad bijna alleen maar vrouwen in het basisonderwijs. Bij D op school werken 2 mannen en die zitten in de bovenbouw.
D had in groep 1 zelfs 3 juffen!

Zijn huidige juf (groep 3) is met zwangerschapsverlof en de invaller is een man. Een belgische jongen van net 22 jaar. Ik vind dat hij het goed doet en hij gaat heel goed om met Damon en Damon vindt hem ook aardig.
Dat scheelt nogal...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:12:44 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56148345
Wat heerlijk dat ze het allemaal zo lekker hebben op school.Hier inderdaad ook juffen in de onderbouw. Wordt ook over geklaagd op de PABO (vriendin van me doet die). Ze vond de vakantie inderdaad ook erg leuk vooral het zwemmen en de binnenspeeltuin waren een grote hit.

Hier ook cito, maar toen waren we op vakantie. Dus even kijken of ze nog mag/moet.
pi_56148354
Lois, die fantasierijke "verkleedpartijtjes" lijken me erg leuk
Een rijke fantasie vind ik echt een talent
pi_56148369
He, eindelijk is hier een beetje rust.
Timo zit in de klas op een andere plek, naast een rustig, lief meisje. Daardoor kan hij beter werken en is hij beter gemutst. De juf wist niet wat ze zag, hij werkt nu wel erg hard.
Op school leest hij in zijn eigen boeken (avi 6) en met groeplezen leest hij avi 4 (hoger is er niet momenteel wordt aan gewerkt aldus juf) Hij krijgt 1 op 1 begeleding nu bij rekenen van de RT met een weektaak. (1x per week dus uitleg, rest werkt hij zelfstandig) Het werkt prima !!

Wat lijkt het me lastig als je kind op een vervelende school zit. Hebben jullie wel keus Babyfeet ?

En Lois dat je het niet geraden had...... snap er niets van
Heerlijk die kinderen he !

Ticootje, het gaat echt snel he ! Voor je het weet zit in in een eindexamen ! Soms zie ik bij mij op school kinderen rondlopen die kleiner zijn dan mijn zoon van 8.... Ze komen soms ook zo jong over.

Hier zijn het echt leesfanaten, Merijn is nu eind HP 4 (leest al avi 7, is net getest) en Timo zit midden in Meester Kikker van Paul van Loon.. soms moet ik ze echt uit die boeken trekken.

Gisteren hebben de heren zelfstandig cakejes gebakken (met receptuur uiteraard) helaas mag ik zelf niets proeven (ben al 10 kg afgevallen,zie link onderaan) maar volgens de mannen zijn ze beter dan die van de bakker !
Knappe vind ik dat ze dus gewoon het recept gevolgd hebben. Ik heb ze alleen in de over geschoven, dat vond ik toch wat link.

GRoetjes !
pi_56149100
Het schoolbezoek van gister was geslaagd!! Ze vond het een leuke school. Ze was al woensdag naar een andere school wezen kijken, maar ook die was natuurlijk leuk.

Het ligt er helemaal aan welk advies we meekrijgen. Wordt het VMBO-t of VMBO-t/HAVO dan gaat ze waarschijnlijk naar Dalton onderwijs. Krijgt ze een HAVO advies dan gaan we erover denken om haar op het lyceum aan te melden.

Dinsdag komt het verlossende woord. Zelf gok ik op VMBO-t/HAVO.
pi_56151764
Spannedn hoor !
Meestal zit je als ouders wel goed kwa gok !
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:02:04 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_56166322
Mous, hoe is het nu met Rene?

En wat een spannende dingen hier allemaal!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:08:01 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56166488
Ik kom vol trots vertellen dat mijn zoon de binnenzitter, het kind wat moeilijk kan spelen, vandaag, in de regen, de hele dag heeft buitengespeeld met een vriendje...
ik heb ze zelfs meermalen naar binnen moeten manen omdat ze zo nat werden.....

het was heel raar, maar ik ben echt heel blij.... Zeker ook omdat er nu nóg een jongetje was wat met hem wilde spelen. Ik zie hem gewoon groeien. En dat is fijn om te zien....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56166701
kan ik me voorstellen debuurvrouw, mooi zeg!
piet is ook vaak geneigd om liever lekker binnen te blijven, terwijl hij er bijna altijd van opknapt om even een tijdje buiten te spelen. momenteel is ie véél te TV-minded naar mijn zin.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:19:01 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_56166792
dat klinkt fijn debuurvrouw heerlijk om te zien lijkt me.

vanaf welke leeftijd lieten jullie je kinderen nou alleen buiten spelen?
stormy waters...
sailin'
pi_56167196
Hier ook een jongetje wat het ontzettend naar zijn zin heeft op school
En volgens mij hebben ze deze week ook iets toetserigs gehad. Sven had het er iig over dat hij een met een "werkboekje" had gewerkt en streepjes moest zetten onder dingen die de juf zei ofzoiets.
quote Sven: "ik moest allemaal streepjes zetten (en vervolgens met een van verbazing opfleurend stralend gezicht:) en ik had het allemaal goed mama, ik kán het gewoon"
Maandag krijgen we weer een nieuwsbrief, daar zal wel instaan wat ze nu precies gedaan hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_56167326
Klinkt goed debuurvrouw!
Mijn kinderen moet ik ook wel eens naar buiten sturen om te gaan spelen, de oudste wat meer de de jongste. Oudste mocht van mij met 4 al alleen buiten spelen, jongste is nu ruim 4 en die mag het nog niet wegens te veel gooien met stenen, en echt kattekwaad uithalen. We wonen afgelegen dus ze kunnen wel hun gang gaan hier. Ik weet niet hoe ik het in een woonwijk aangepakt zou hebben eerlijk gezegd
Saartje
  zondag 20 januari 2008 @ 00:45:47 #170
37150 livelink
pi_56168502
Alleen buiten spelen mocht Katja toen ze 4 jaar was (op het pleintje dan wel), maar Job is nu ook 4 en die laat ik echt nog niet alleen buiten spelen. Als hij buiten is, sta ik er ook. Dus het verschilt per kind.

Wat fijn dat Sven het zo goed naar zijn zin heeft op school en wat heerlijk dat hij het allemaal gewoon kan! Dat besef blijft toch geweldig, het is fijn als school hem dat zelfvertrouwen kan geven.
  zondag 20 januari 2008 @ 08:27:47 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56171610
Saskia mag hier ook alleen buitenspelen De steeg tussen de tuinen komt uit op een speelpleintje en daar mag ze naar toe. Ze mag niet de weg oversteken (en dat doet ze gelukkig ook niet, al is dat een 'doorlopend voetpad' die een drempel is). Heb wel eens gehad dat ik even ging kijken en dat ik een hoop kindjes aan de overkant zag staan en Saskia zat braaf op de wipkip te wachten
Vond 't best wel sneu, maaar was wel rete-trots dat ze dus goed aan deze kant was gebleven. (die kindjes stonden bij een meisje dat in het eerste huis van het rijtje aan de overkant woont en kwamen wel zo weer terug..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 20 januari 2008 @ 11:49:03 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_56173395
tja, wij hebben hier geen achterom met speelplaatsje en voorom is een vrij drukke weg en trouwens ook geen speelplaats. ik vind het moeilijk. ik wacht nog ff
ben al blij dat Liam naar school gaat en dan dus meer buiten komt
stormy waters...
sailin'
pi_56233848
Advies is inderdaad vmbo-t / havo. We gaan inschrijven op Dalton onderwijs. Leuk om te horen dat ze op school heel anders is dan thuis. Op school is ze heel goed in zelfstandig werken. Dus Dalton past haar heel goed.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:29:10 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56234914
de oudste mocht écht niet alleen buiten. Daar zat ik bij. Zeker tot zijn 4e, maar waarschijnlijk ook wel langer De jongste keutelt al een hele poos alleen buiten. Ik kijk natuurlijk zo nu en dan even maar laat m rustig zijn gang gaan met zijn fietsje en trekker. Kan ook makkelijk, een enorme stoep en een hele rustige straat. Vlakbij wel een speeltuin met allemaal kruipdoor sluipdoor bosjes die als je doorloopt uitkomen bij een bos en een waterval? Ik ben er nog nooit geweest maar mijn oudste twee wel... Ze moeten wel een enorm drukke straat oversteken. Dat mocht dus pas toen oudste 6 was ofzo. Nu hebben ze het aangepast, met een groot hek erom en een duidelijke oversteekplaats, dus tweede mocht al wat eerder.
Moet nog maar even kijken wanneer Bram daar naartoe mag. Daar vind ik m dus wél te klein voor....

O, en wat lekker dat jullie een schoolkeuze hebben kunnen maken Ticootje....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56242952
Gaat goed met de koters op school dus
De juf van Elise was ziek en ze kreeg een vervanging... Verschillende kids vonden dat helemaal niet leuk. Vraagt Elise in haar waarom-fase aan de vervangster: 'Waarom is de juf ziek?'
Het gaat bij haar ook goed op school, gelukkig.
Er is nog geen cito afgenomen, maar wel is er een soort van toets en ze weet wel veel. ('Omhakken' wist ze niet, maar ja ... hoe vaak hakken wij iets om?)

Elise laten we eigenlijk ook niet alleen buiten spelen. Dat is wel wat lastig; we hebben geen pleintje of zo en ze moet dus op de (doodlopende) weg voor ons huis spelen. Al is het een plaats waar de auto 'te gast' is, het blijft wat link. En er is ook geen afscheiding, dus ze kan zo overal naartoe gaan.
Ook jammer dat er niet wat meer kinderen in de nabijheid zijn om mee te spelen (buurkids zijn erg op zichzelf en de andere kids zijn veel te oud)
Ze is dan ook een TV-verslaafde... Als ze thuiskomt vraagt ze gelijk: 'Mag ik TV kijken?' En uiteraard mag dat dan niet... Alleen als we het eten aan het klaarmaken zijn mag ze TV kijken.
Wel kan ze heel goed zelf spelen; met poppen ed. speelt ze hele rollenspellen en we doen ook spelletjes met haar; langzaam aan worden dat steeds meet woord- en rekenspelletjes en dat gaat goed.
Ze kan alle letters al herkennen en pikt zo een letter tussen de leestekens en cijfers vandaan

edit: Easy, die streepjes dat is de citotoets waar ze het hier over hebben; met plaatjes en dan moet onder het juiste plaatje een streepje worden gezet.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:09:21 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56248407
Fleur heeft gisteren de Cito gedaan. Was goed gegaan. Maandag tien minuten gesprek dus dan horen we meer.

Vandaag voorleesontbijt gehad. Was gezellig. Hoe is het bij jullie geweest?

Ticootje, lekker dat het allemaal klopt voor Priscil. Lijkt me hele geruststelling als die keuze gemaakt is.

En uiteraard is ze meteen in het ritme van school, dus vanmiddag al meteen weer uitspelen. Ach, kan ik mooi werken.
pi_56249442
ik weet niet of alicia ook diezelfde toets gehad heeft ze mocht in elk geval mee met een andere juf opdrachtjes doen (maar vond ze naar ik begreep van haarzelf wel moeilijk (koe - varken - kuikentje... welke hoort er niet bij ? Alicia kwam niet verder dan dat alle dieren op de boederij wonen en kon niet iets anders bedenken waarom er 1 fout zou zijn. Zo had ze er nog een paar die ze niet wist en waar ze zelf dan heerlijk (gelukkig) nuchter over doet 'dan doe ik die wel als ik groot ben' Geen idee of de resultaten doorgesproken gaan worden en wanneer ofzo.

Alleen buiten spelen doen ze hier nog niet echt, jayden vertrouw ik voor geen meter en alicia taalt er niet echt naar, heel af en toe wordt ze gevraagd door de buurjongens van de overkant, die zijn al wat groter en dan gaat ze wel met ze mee, maar het liefst speelt ze gewoon in d'r speelhuisje of in de zandbak.

afgelopen zaterdag is ze tand 2 kwijt geraakt en tand 3 zit nog aan 1 draadje vast. alleen geen fietsenrekje zichtbaar, de nieuwe tanden groeien als kool, tand 1 en 2 zitten al zo goed zichtbaar dat het niet eens opvalt dat ze aan het wisselen is. als het in deze snelheid doorgaat is ze vroeg klaar met wisselen.

Maar goed, riep ik nog niet zo lang geleden dat ze nog niet in aanraking is geweest met kinderfeestjes, nu dus wel, vrijdag heeft ze haar eerste feestje, een 'help mee op de kinderboederij feestje' maar wat is tegenwoordig een beetje het gangbare wat je de jarige geeft ? Aan wat voor bedrag moet ik dan denken ?
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:55:15 #178
37150 livelink
pi_56258313
Mijn ervaring is dat dat toch wel zo'n 7,50 euro is. Bij Katja's eerste feestje waar ze was uitgenodigd had ik iets goedkopers gegeven, maar ik schrok echt van de dure cadeautjes die Katja kreeg op haar verjaardagsfeestje. Sindsdien doe ik ook maar wat duurder.
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 19:57:37 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56258400
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef livelink het volgende:
Mijn ervaring is dat dat toch wel zo'n 7,50 euro is. Bij Katja's eerste feestje waar ze was uitgenodigd had ik iets goedkopers gegeven, maar ik schrok echt van de dure cadeautjes die Katja kreeg op haar verjaardagsfeestje. Sindsdien doe ik ook maar wat duurder.
daar zit je tegenwoordig al heel snel aan ja, voor minder zit je al gauw in de prullaria.
pi_56259953
ok tnx, morgen eens op pad zat zelf te denken aan playmobile / lego ofzo

(het is voor een jongen en daar ben ik nog steeds niet echt geoefend in, alicia is een echt 'meisjes' meisje en jayden een half meisje, er wordt hier alleen echt gespeeld met dingen die iets met princessen te maken hebben, de rest beland al snel in een hoek)
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:10:54 #181
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56260580
Het lukt mij toch vaak wel om iets rond de 5 euro te vinden hoor . En geen prullen .
Lego is idd wel wat (maar duur, dus lukt niet onder de 5 euro), hier zijn de auto's van hotwheels altijd wel een hit.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_56267622
HIer rond de 5 euro, dat is afgesproken op school.
Vaak doen meerdere kinderen samen en dan iets groters.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 07:13:49 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56267764
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef knorretje het volgende:
ok tnx, morgen eens op pad zat zelf te denken aan playmobile / lego ofzo

(het is voor een jongen en daar ben ik nog steeds niet echt geoefend in, alicia is een echt 'meisjes' meisje en jayden een half meisje, er wordt hier alleen echt gespeeld met dingen die iets met princessen te maken hebben, de rest beland al snel in een hoek)
ik zou even van tevoren vragen wat het kind leuk vindt. voor hetzelfde geldt houdt ie helemaal niet zo van lego
pi_56267867
kind is de hele week al niet op school dus dat gaat niet echt, verder er ook geen contact mee, er mogen nog twee kindjes komen, maar (uiteraard) weet alicia totaal niet wie. (daarom dacht ik dus ook veilig te zitten met lego oid, maar begrijp dus dat dat niet perse hoeft. Ga in elk geval eerst straks eens ff neuzen in de winkel.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 07:43:21 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56267923
ik heb gisteren voor het eerst een kind in een megamindypak gezien.
zo zie je maar hoe nuttig meelezen op fok is: als het hier niet uitgebreid besprooken was, had ik nooit geweten wat het kind voorstelde
  donderdag 24 januari 2008 @ 08:10:40 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56268086
Miga Mindy wil Fleur ook, maar gaat boven ons budget uit. Dus nu krijgt ze een zelfgemaakt bumba-pak. Wilde ze zelf uiteindelijk ook, omdat Maud die ook had.

Voor playmobil is een goedkope webwinkel. Maar weet het adres niet uit mijn hoofd. Scheelt echt behoorlijk. Mijn zus besteld haar dingen daar. Als er belangstelling is, wil ik het wel ff checken.

Buitenspelen doet Fleur in de achtertuin of op het veldje bij de oppas. Dan zijn er wel altijd oudere kinderen bij en ze mag dan niet voorom naar binnen, maar altijd via de achterdeur.
pi_56268144
Vanavond (vanaf 6 uur) is er een feest omdat de school 10 jaar bestaat. Elise gaat dan - uiteraard - in een roze princessenpakje. (Tja, ze wordt later ook princes, dus dan kan ze alvast wennen )
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 08:45:17 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_56268390
René wil weer als punker carnavallen maar voorlopig heb ik alles ziek op de bank liggen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:33:36 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56268987
Goedzo Elise, Fijn dat je al weet wat je later wilt worden. Fleur houdt het voorlopig nog steeds bij: Gewoon Fleur!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 januari 2008 @ 10:35:38 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56270084
Beterschap voor de zieken, Mous!

Christan wil als piraat, gelukkig kun je hier carnavalspakken te over krijgen bij alle supermarkten. Geen idee wat ervan terecht komt uiteindelijk, hij heeft nog nooit echt carnaval gevierd en ik heb geen idee wat ze er op school precies aan doen. We gaan wel naar de optocht kijken op Rosenmontag, dat schijnt een happening te zijn hier Ik heb zelfs een vrije dag genomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 12:51:15 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56273234
Iris wil ook Megamindy, en heeft het pak al gekregen. Ik vond het ook best duur, maar kon het voor mezelf goedpraten door te realiseren dat ze het niet alleen bij Carnaval zou dragen, maar dat het altijd zou scoren in de verkleedkist. Iris wilde het pak niet eens uit gisteravond, zou er het liefst in gaan slapen maar daar vond ik het net even te synthetisch voor. Ik moet de hele tijd van het zingen " is het een vliegtuig, is het een vogel" en zo verder, en dan komt ze ineens tevoorschijn, zwaaiend met haar capeje
Eva wil als Mickey, ik heb al een Mickeypak op marktplaats kunnen vinden, nu nog oren
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56274126
de beiden kids hebben hier ook een mega mindy pak (gemaakt en gekregen van sinterklaas) en zijn ze helemaal leip mee. Voor de carnaval hebben ze iets nieuws uitgekozen, jayden gaat als shrek "want dan mag hiij boertjes en scheetjes laten'
Alicia wil doorgaans altijd en overal alleen maar heen als assepoester, maar dat was ze vorig jaar al op school, en ieder jaar wat anders is wel net zo leuk (in mijn ogen) als princes fiona had ik nog wel leuk gevonden maar het gaat uiteindelijk een vlinder/bloemen elfjesmeisje zijn.

heb voor het kadootje voor de jarige van morgen nog niets gekocht maar heb wel een tasje gemaakt, nu hoef ik echt alleen nog maar een inimini kleinigheidje zien te scoren
pi_56274163
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:33 schreef chacama het volgende:
Goedzo Elise, Fijn dat je al weet wat je later wilt worden. Fleur houdt het voorlopig nog steeds bij: Gewoon Fleur!!!
Ze kan nog steeds niet kiezen - ze wilt ook moeder worden
(en allebei tegelijk, nee... dat kan echt niet!)
pi_56274260
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef Bright het volgende:

[..]

Ze kan nog steeds niet kiezen - ze wilt ook moeder worden
(en allebei tegelijk, nee... dat kan echt niet!)
ach ze is in elk geval positiever daarover dan hier alicia is.

we hadden een mini gesprekje over later, jayden weet volgens hem wel wat hij wil worden(pyrotechnicus), alicia weet het nog niet, ze wil wel kinderen maar ook iets worden maar dan niet zoals mij, want ik ben alleen maar mama en dan ben je eigenlijk niets
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 13:40:47 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56274291
Oi die kan je in je zak steken knor
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56274417
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:40 schreef Lois het volgende:
Oi die kan je in je zak steken knor
ja hij was goed voelbaar
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:46:47 #197
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_56274435
Toch altijd wel leuk die gesprekjes over 'later'.
Daan had het een poosje geleden erover dat hij dominee wil worden. Of bouwvakker.

Judith hoor ik nooit over beroepen. Wel over trouwen. Ze heeft het wel eens over een jongetje bij haar in de klas en dan begint ze zo: "Als ik later met S. getrouwd ben, dan..."
Maar eergisteren wilde ze weten of ze echt niet met haar broer mag trouwen. Toen ik zei dat dat echt niet kon, antwoordde ze: "Nou, dan ga ik later nooooit trouwen".
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_56274457
pyrotechnicus

Myrthe wil eerst moeder worden en dan piloot. Maar nu is ze nog prinses.
Grappig da tjullie echt carnaval vieren op school.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:51:43 #199
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56274547
Lois -> Mickey-oren
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:55:50 #200
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56274660
Oja en Wilyan wil brandweer worden..

"Nee mamma , geen brandweerman. Gewoon brandweer ! "

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')