Die met kindje-linsey lohan?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, een foute meiden-kerstfilm![]()
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die met kindje-linsey lohan?
Die heb ik echt al te vaak gezien
Volgens mij ga ik maar voetbal kijken of zo
Wat is er te doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgen, Tivoli de Helling te Utrecht, het begint geloof ik om 23.00
De Utrechtse acidorganisatie 030303 gooit er aan het eind van 2007 nog even een geweldige avond tegenaan met drie liveacts! D'Arcangelo bestaat uit de twee Italiaanse broers Fabrizio en Marco D'Arcangelo. Hun ambient electrotechno is als Italiaans ijs: zo lekker dat je er nooit genoeg van krijgt. Daarom zitten ze natuurlijk op het Rephlex label van Aphex Twin. Londenaar Mully is meer van het betere breakbeat-beukwerk, inclusief lasers! Zijn landgenoot Ardisson zoekt het weer in de subtiliteit - hij weet zelfs van een lekkende radiator een nummer te maken. Dit alles wordt omlijst door de grondlegger van de Nederlandse electro-scene: DJ Serge (Clone)!quote:
Twisted, Hime en ik bij elkaar en jij vraagt 'Wat is er te doen?'?????!!!?111??quote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
Wat is er te doen?
Oeh de titel spreekt me aanquote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee
Op rtl 5 is ook een film
Mij ook totaal nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De Utrechtse acidorganisatie 030303 gooit er aan het eind van 2007 nog even een geweldige avond tegenaan met drie liveacts! D'Arcangelo bestaat uit de twee Italiaanse broers Fabrizio en Marco D'Arcangelo. Hun ambient electrotechno is als Italiaans ijs: zo lekker dat je er nooit genoeg van krijgt. Daarom zitten ze natuurlijk op het Rephlex label van Aphex Twin. Londenaar Mully is meer van het betere breakbeat-beukwerk, inclusief lasers! Zijn landgenoot Ardisson zoekt het weer in de subtiliteit - hij weet zelfs van een lekkende radiator een nummer te maken. Dit alles wordt omlijst door de grondlegger van de Nederlandse electro-scene: DJ Serge (Clone)!
Ik moet zeggen dat het me niet echt iets voor jou lijkt.
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet
Misschien maar niet doen dan
Oeh, mag ik dan mee met mijn gaye bekenden?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.
Van mij wel!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan mee met mijn gaye bekenden?
Dat ga ik morgen weer eens proberen. Benieuwd of het lukt.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
Een douche doet wonderen
Ik zou in december nog gaan, ik geloof dat dat niet door gaatquote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.
Je mag weer? Wond is dicht enzo? Zittend douchen is al een verademing uit ervaring.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen weer eens proberen. Benieuwd of het lukt.
Hier nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:ik hoor net dat Utrecht ook wat sneeuw had!
Sneeuw voor iedereen
Da's voor potten die in de fase van ontkenning zijn. Vandaar pan(n).quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Wat is een Pannfeestje nou weer? Veredelde tupperware?
Behalve Breda.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:ik hoor net dat Utrecht ook wat sneeuw had!
Sneeuw voor iedereen
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Da's voor potten die in de fase van ontkenning zijn. Vandaar pan(n).
De wond is al een tijdje dicht maar doet nog wel veel pijn. Ik denk dat ik zelfs staand kan douchen. Lukte dinsdag ook wel aardig.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag weer? Wond is dicht enzo? Zittend douchen is al een verademing uit ervaring.
Wanneer heb je een controle?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
De wond is al een tijdje dicht maar doet nog wel veel pijn. Ik denk dat ik zelfs staand kan douchen. Lukte dinsdag ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |