Als het goed is wel ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Komt die morgen? Tof! Mn eerste keer weer
Heb je mn nieuwe shirtje gezien!?quote:
Nee, ik ga dingen zien als ik niet eetquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je begint een beetje rare gedachtekronkels te vertonen, bijwerking van de klean prep?
Dat gebeurt. Laatst die Ruben Nicolai in het dorp hier in de buurtquote:
Ja maar Pheno je vergeet iets belangrijks.... Ik woon in Tilburg!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurt. Laatst die Ruben Nicolai in het dorp hier in de buurt
Om maar niet te spreken wie je allemaal ziet in Hillywood. Harm Edens die de parkeergarageingang van QPark ook rot vindt en zo
Nee, een dorp om en nabij nijmegen is natuurlijk echt een bner lokkerquote:Op donderdag 20 december 2007 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar Pheno je vergeet iets belangrijks.... Ik woon in Tilburg!
Toch niet ook dat meisje he? Dan ben ik echt jaloersquote:
Why? En wat eet je?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef Vork het volgende:
Wordt er positieve energie uitgedeeld? Zoja, dan wil ik daar wel wat van. Nodig enzo. Hoewel, als mijn geniale maaltijd zo ook daadwerkelijk geniaal blijkt te zijn, dan heb ik het misschien iets nodig. Maar welkom is het sowieso vandaag.
Nee, 3fm is ook op tvquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Toch niet ook dat meisje he? Dan ben ik echt jaloers
Dank je.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:19 schreef liefie_ het volgende:
Why? En wat eet je?
Hier wat positieve engerie van mij *geeft*
Nu weet je eens wat ik soms door moet maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef MNR het volgende:
Oh man! Wil iemand een beetje van mijn positieve energie, ik heb voor 3
Jij hebt het zooooooo zwaar hequote:Op donderdag 20 december 2007 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu weet je eens wat ik soms door moet maken.
Morgenavond pas dansen, dat is wel genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
Kom SC mensen! We gaan dansen met 3fm in het paard van troje vanavond!
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgenavond pas dansen, dat is wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |