quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
.
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Pheno het volgende:
Dat is waar. Alleen bij het kruispunt bij malden na die mcdrive kom je nog een bordje tegen
Hoi! Jij ook hier?quote:
In je buik kan van alles mis zijn, houdt het in de gaten. Ik had wel een constante lichte buikpijn, ook zonder te eten. Kan ik weten dat dat al een geplofte blinde darm wasquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik moet niet zeuren want Pheno's buik is veel meer in de war... Maar er is iets mis met je buik
Al de hele week raakt ie van streek als ik iets eet
Gister was het kei erg, vanmorgen was alles oke dus ik dachten nu zit er net 5 minuten weer eten in en hij raakt al van streek
Nee, ze had betere dingen te doen dan op fok rond te hangenquote:
Ach ik ga niet dood,quote:Op donderdag 20 december 2007 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In je buik kan van alles mis zijn, houdt het in de gaten. Ik had wel een constante lichte buikpijn, ook zonder te eten. Kan ik weten dat dat al een geplofte blinde darm wasOm maar even aan te geven dathet echt van alles kan zijn. Misschien wat te kruidig gegeten, of juist een paar keer achter elkaar te vet/suiker?
Bij twijfel , gewoon naar de huisarts gaan, daar is die voor.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze had betere dingen te doen dan op fok rond te hangen
nee, maar je buik is een apart gebied. Let alleen op, lang buikpijn is nooit goed. Om maar oncharmant te spreken, als het een normale buikpijn is dan is wc-bezoek meestal genoegquote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ach ik ga niet dood,
Gister wel Toen had ik de hikEn bij elke hik kwam bijna alles mee naar boven
Blegh
Bah ik praat voortaan ookal oncharmant over viesigheidjes
Dat is waar, naja als het in januari nog is dan ga ik wel naar de dokter, ik moet toch nog voor een verwijzing om moedervlekjes weg te halenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar je buik is een apart gebied. Let alleen op, lang buikpijn is nooit goed. Om maar oncharmant te spreken, als het een normale buikpijn is dan is wc-bezoek meestal genoeg
Hier nog zo'n post met het zelfde idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
TVP voor later
Ja, dat ben ik ook vergeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef MNR het volgende:
Ik heb heerlijk gewerkt vandaag en heb weer helemaal energie. Ow... even vergeten hoe lekker werken soms kan zijn
Blegh.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat zit er in. Ik ril me de tyfus nu. koud, hongerig en een verschrikkelijk nasmaak in mijn mond/keel. En dat allemaal voor het slechte doel.
Cute shirtje toch?quote:
Q. ik voel me kiplekkerquote:
Dat is geen geld!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef liefie_ het volgende:
Cute shirtje toch?
Mijne is zwart met een glittertje er in
Maar 10 euro!
Nee dus ik zeg nog een kopen!quote:
Leuk dat het leuk was / is.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Q. ik voel me kiplekker
Vandaag sinds 1,5 jaar weer op kantoor geweest bij temp baan 2. En iedereen kende me nog, dat was zo leuk. Tot aan de naam van m'n konijn toe. En ook mensen met wie ik maar 1x heb gewerkt. Dat was echt leuk! Waardering is zo
Zaterdag krijg ik zelfs de collega te zien met wie ik mijn eerste dag heb doorgebracht en die mij nog heeft ingewerkt! Lijkt me leuk hem weer te zien!
Hoe is jouw dag? Heb je nog wat leuke dingen voor jezelf gedaan?
Haha! Lekker gevoel is dat he? Zo'n supergoede aanschafquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef liefie_ het volgende:
Nee dus ik zeg nog een kopen!
Ze hebben zwart, zilver, champagne en blijkbaar nog een kleur die ik niet weet...
Bovengemiddeld, we zijn trots op uquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Q. het volgende:
Leuk dat het leuk was / is.
Ik ben vandaag wel drie keer uit bed geweest. Bovengemiddeld.Voor de rest wat films gekeken.
Het komt door mijn tekening! hij geeft kracht!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was / is.
Ik ben vandaag wel drie keer uit bed geweest. Bovengemiddeld.Voor de rest wat films gekeken.
Als ze er weer zijn morgen! En niet voor 12 uur uitverkocht zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Lekker gevoel is dat he? Zo'n supergoede aanschaf
Ik zeg ook: koop er nog een!
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'erquote:Op donderdag 20 december 2007 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon als Pheno, een van de zeer gewaardeerde R&P SC'ers.
Ik waardeer je enorm.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'er.
Kom maar opquote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef MNR het volgende:
Oh man! Wil iemand een beetje van mijn positieve energie, ik heb voor 3
CL'lukku! Hoest nou met jou meis? Heb je die kerel al laten weten dat hij niet zo belachelijk moest reageren?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef CherryLips het volgende:
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'er.
Die hing er gisteren ook al maar toen had ik toch niet echt enige vorm van krachtquote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het komt door mijn tekening! hij geeft kracht!
Leuk, maar als ik zoiets aantrek lijk ik net zeven maanden drachtig.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
Deze heb ik in het zwart
[ afbeelding ]
Vond die kleur ook leuk maar de zwarte was de laatste die ze hadden
Morgen komen er meer binnen, misschien ook nog een andere kleur kopen
Nee, ik heb een slijmerig mailtje geschreven dat ik de fouten begrijp en de consequenties aanvaard en dat ik m'n excuses aanbied en hoop in de toekomst beter de tijdsdruk in zal kunnen schatten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef MNR het volgende:
[..]
CL'lukku! Hoest nou met jou meis? Heb je die kerel al laten weten dat hij niet zo belachelijk moest reageren?
Hij heeft ff tijd nodig om op je in te werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hing er gisteren ook al maar toen had ik toch niet echt enige vorm van kracht
Altijd? Ik ben echt niet altijd positief heur. Maar vandaag... vandaag is gewoon omdat het allemaal lekker is en lekker gaat. Veel leuke gesprekken gehad, complimenten ook van potentiele klanten. Dat is altijd leuk om te horen.. en dan ben ik gewoon helemaal in mijn element.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Kom maar op.
Hoe kom jij toch altijd zo positief, hoe doe je dat?.
Nee joh juist niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, maar als ik zoiets aantrek lijk ik net zeven maanden drachtig.
Dank je welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Altijd? Ik ben echt niet altijd positief heur. Maar vandaag... vandaag is gewoon omdat het allemaal lekker is en lekker gaat. Veel leuke gesprekken gehad, complimenten ook van potentiele klanten. Dat is altijd leuk om te horen.. en dan ben ik gewoon helemaal in mijn element.
Elementen
En hier m'n pakketje met posi energie: *werp
Ik vond zijn reactie een behoorlijk hoog eikel-gehalte hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik heb een slijmerig mailtje geschreven dat ik de fouten begrijp en de consequenties aanvaard en dat ik m'n excuses aanbied en hoop in de toekomst beter de tijdsdruk in zal kunnen schatten.
Dank jequote:Op donderdag 20 december 2007 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie een behoorlijk hoog eikel-gehalte hebben![]()
![]()
Zo, moest t even zeggen hoor
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee joh juist niet!
Ik ben echt geen slanke den maar omdat het redelijk strak rond de borstjes zit en de rest van je af hangt heeft niemand door hoeveel buik er onder verstopt zit
quote:
Biedt op de 3fm Willem Alexander Phonequote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeau voor m'n moeder. Ik heb echt geen idee wat ze wil hebben. Ja, een telefoon en een Oilily-tas.
Jij bent altijd welkom, dat zou het feest compleet makenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:58 schreef liefie_ het volgende:
Wat een snoetje die pingu!
En mag ik ook mee vieren Mikedinges? Ik wil ook vieren dat ik vakantie heb, maar ik ben ongeveer de enige, de rest moet morgen nog werken dus er word weinig geviert vanacht denk ik
Waar moet ik heen?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, dat zou het feest compleet maken
Mja, net even gedouched, de werking van die troep is rededlijk snel en ik ben helemaal leeg. Dus nu een avond in balkenbrij lucht spenderen, terwijl ik niet mag etenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uitermate relaxt uit
Ga je joggen op pumps?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb witte pumps gezien die ik persé wil hebben (mits ik erop kan lopen). Morgen ook maar even shoppen als de stufi er is.
Komt die morgen? Tof! Mn eerste keer weerquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb witte pumps gezien die ik persé wil hebben (mits ik erop kan lopen). Morgen ook maar even shoppen als de stufi er is.
Je begint een beetje rare gedachtekronkels te vertonen, bijwerking van de klean prep?quote:
Sneewquote:
Als het goed is wel ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Komt die morgen? Tof! Mn eerste keer weer
Heb je mn nieuwe shirtje gezien!?quote:
Nee, ik ga dingen zien als ik niet eetquote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je begint een beetje rare gedachtekronkels te vertonen, bijwerking van de klean prep?
Dat gebeurt. Laatst die Ruben Nicolai in het dorp hier in de buurtquote:
Ja maar Pheno je vergeet iets belangrijks.... Ik woon in Tilburg!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurt. Laatst die Ruben Nicolai in het dorp hier in de buurt
Om maar niet te spreken wie je allemaal ziet in Hillywood. Harm Edens die de parkeergarageingang van QPark ook rot vindt en zo
Nee, een dorp om en nabij nijmegen is natuurlijk echt een bner lokkerquote:Op donderdag 20 december 2007 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar Pheno je vergeet iets belangrijks.... Ik woon in Tilburg!
Toch niet ook dat meisje he? Dan ben ik echt jaloersquote:
Why? En wat eet je?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef Vork het volgende:
Wordt er positieve energie uitgedeeld? Zoja, dan wil ik daar wel wat van. Nodig enzo. Hoewel, als mijn geniale maaltijd zo ook daadwerkelijk geniaal blijkt te zijn, dan heb ik het misschien iets nodig. Maar welkom is het sowieso vandaag.
Nee, 3fm is ook op tvquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Toch niet ook dat meisje he? Dan ben ik echt jaloers
Dank je.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:19 schreef liefie_ het volgende:
Why? En wat eet je?
Hier wat positieve engerie van mij *geeft*
Nu weet je eens wat ik soms door moet maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef MNR het volgende:
Oh man! Wil iemand een beetje van mijn positieve energie, ik heb voor 3
Jij hebt het zooooooo zwaar hequote:Op donderdag 20 december 2007 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu weet je eens wat ik soms door moet maken.
Morgenavond pas dansen, dat is wel genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef liefie_ het volgende:
Kom SC mensen! We gaan dansen met 3fm in het paard van troje vanavond!
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgenavond pas dansen, dat is wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |