Altijd? Ik ben echt niet altijd positief heur. Maar vandaag... vandaag is gewoon omdat het allemaal lekker is en lekker gaat. Veel leuke gesprekken gehad, complimenten ook van potentiele klanten. Dat is altijd leuk om te horen.. en dan ben ik gewoon helemaal in mijn element.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Kom maar op.
Hoe kom jij toch altijd zo positief, hoe doe je dat?.
Nee joh juist niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, maar als ik zoiets aantrek lijk ik net zeven maanden drachtig.
Dank je welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Altijd? Ik ben echt niet altijd positief heur. Maar vandaag... vandaag is gewoon omdat het allemaal lekker is en lekker gaat. Veel leuke gesprekken gehad, complimenten ook van potentiele klanten. Dat is altijd leuk om te horen.. en dan ben ik gewoon helemaal in mijn element.
Elementen
En hier m'n pakketje met posi energie: *werp
Ik vond zijn reactie een behoorlijk hoog eikel-gehalte hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik heb een slijmerig mailtje geschreven dat ik de fouten begrijp en de consequenties aanvaard en dat ik m'n excuses aanbied en hoop in de toekomst beter de tijdsdruk in zal kunnen schatten.
Dank jequote:Op donderdag 20 december 2007 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie een behoorlijk hoog eikel-gehalte hebben![]()
![]()
Zo, moest t even zeggen hoor
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee joh juist niet!
Ik ben echt geen slanke den maar omdat het redelijk strak rond de borstjes zit en de rest van je af hangt heeft niemand door hoeveel buik er onder verstopt zit
quote:
Biedt op de 3fm Willem Alexander Phonequote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds geen cadeau voor m'n moeder. Ik heb echt geen idee wat ze wil hebben. Ja, een telefoon en een Oilily-tas.
Jij bent altijd welkom, dat zou het feest compleet makenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:58 schreef liefie_ het volgende:
Wat een snoetje die pingu!
En mag ik ook mee vieren Mikedinges? Ik wil ook vieren dat ik vakantie heb, maar ik ben ongeveer de enige, de rest moet morgen nog werken dus er word weinig geviert vanacht denk ik
Waar moet ik heen?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, dat zou het feest compleet maken
Mja, net even gedouched, de werking van die troep is rededlijk snel en ik ben helemaal leeg. Dus nu een avond in balkenbrij lucht spenderen, terwijl ik niet mag etenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uitermate relaxt uit
Ga je joggen op pumps?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb witte pumps gezien die ik persé wil hebben (mits ik erop kan lopen). Morgen ook maar even shoppen als de stufi er is.
Komt die morgen? Tof! Mn eerste keer weerquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb witte pumps gezien die ik persé wil hebben (mits ik erop kan lopen). Morgen ook maar even shoppen als de stufi er is.
Je begint een beetje rare gedachtekronkels te vertonen, bijwerking van de klean prep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |