Ja maar vanavond is van 3 fm en zo... En ik heb nu een nieuw shirtjequote:Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Morgenavond pas dansen, dat is wel genoeg.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef Hime het volgende:
Zal ik in bad gaan?
Foto's!quote:
Oeh...quote:
3 fm zal me aan m'n reet roesten.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar vanavond is van 3 fm en zo... En ik heb nu een nieuw shirtje
Mag zij morgen nog op ziekenbezoek komen?quote:
Zou ik daar ooit nee op durven zeggen?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag zij morgen nog op ziekenbezoek komen?
Voor jou weet ik het niet, maar ik zou het niet durven...quote:
Is dat de broer van Lies?quote:
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Jij hebt het zooooooo zwaar he
Alcoholist!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ah. Daar waren jullie.
Net terug van de borrel
*afdruip*quote:
Dan was het ook geen borrel. Beetje cola drinken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hell no, moest nog 45 km terugrijden.
Ik ook...quote:
Daar ben ik te lui voor. Ik duik zo lekker mijn bed in... Maar eerst...quote:
Van jou in bad.quote:
Dat is het zeker. Alleen jammer dat het niet mag.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:11 schreef Vork het volgende:
Zo. Tijd voor bier.
Maar hij was erg leuk omdat ie zo mooi samen was tussen jullie!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:10 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ook... maar nu werd het gras voor m'n voeten weggemaaid
Ruilen tegen douchefoto's van jou?quote:
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen tegen douchefoto's van jou?
Waar? In de kast? Of heeft één der katten onvermoedde talenten?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.
Diezelfde fotograaf?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:13 schreef liefie_ het volgende:
Maar hij was erg leuk omdat ie zo mooi samen was tussen jullie!
Zonder mij?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Ik duik zo lekker mijn bed in... Maar eerst...
Help je em dan ook door die zware tijd heen danquote:
Ik heb enkel champagne gedronken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan was het ook geen borrel. Beetje cola drinken.
Ik warm het bed op zodat jij na het badderen nakend tegen mij aan kan schurken...quote:
Drink and drivequote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel champagne gedronken.
Dat is de druppel!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Wij zijn zo,
met ons verveel je je me geen moment oh
Ik moet mijn fles champage nog incasseren bij mn buren.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik word verlegen van die fotograaf.quote:
Jip en Janneke?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom je meestal met je ogen dicht op de foto staat...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik word verlegen van die fotograaf.
Ik kan niet dansen, anders zou ik zijn meegegaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef liefie_ het volgende:
Niemand wil mee gaan dansen vanavond
Nouja, meestal, meestal. Als diegene in de buurt tijdens het maken van de foto's dan wel meestal idd.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom je meestal met je ogen dicht op de foto staat...
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, anders zou ik zijn meegegaan.
Zitten is ook niet al te comfortabelquote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?
Vorige week bij State-X was er ook een hippe rolstoelert enorm aan het swingen.
Sla hem in elkaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nosh gaat ook al niet mee morgen, de sukkel.
Dat is echt wel vet trouwens!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?
Vorige week bij State-X was er ook een hippe rolstoelert enorm aan het swingen.
Een rolbed?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten is ook niet al te comfortabel
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nosh gaat ook al niet mee morgen, de sukkel.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?
Ow niet dusquote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij mag best met me komen kleffen hoor liefie_
Wanneer en waar?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij mag best met me komen kleffen hoor liefie_
Die met kindje-linsey lohan?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah, een foute meiden-kerstfilm![]()
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die met kindje-linsey lohan?
Die heb ik echt al te vaak gezien
Volgens mij ga ik maar voetbal kijken of zo
Wat is er te doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgen, Tivoli de Helling te Utrecht, het begint geloof ik om 23.00
De Utrechtse acidorganisatie 030303 gooit er aan het eind van 2007 nog even een geweldige avond tegenaan met drie liveacts! D'Arcangelo bestaat uit de twee Italiaanse broers Fabrizio en Marco D'Arcangelo. Hun ambient electrotechno is als Italiaans ijs: zo lekker dat je er nooit genoeg van krijgt. Daarom zitten ze natuurlijk op het Rephlex label van Aphex Twin. Londenaar Mully is meer van het betere breakbeat-beukwerk, inclusief lasers! Zijn landgenoot Ardisson zoekt het weer in de subtiliteit - hij weet zelfs van een lekkende radiator een nummer te maken. Dit alles wordt omlijst door de grondlegger van de Nederlandse electro-scene: DJ Serge (Clone)!quote:
Twisted, Hime en ik bij elkaar en jij vraagt 'Wat is er te doen?'?????!!!?111??quote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
Wat is er te doen?
Oeh de titel spreekt me aanquote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee
Op rtl 5 is ook een film
Mij ook totaal nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De Utrechtse acidorganisatie 030303 gooit er aan het eind van 2007 nog even een geweldige avond tegenaan met drie liveacts! D'Arcangelo bestaat uit de twee Italiaanse broers Fabrizio en Marco D'Arcangelo. Hun ambient electrotechno is als Italiaans ijs: zo lekker dat je er nooit genoeg van krijgt. Daarom zitten ze natuurlijk op het Rephlex label van Aphex Twin. Londenaar Mully is meer van het betere breakbeat-beukwerk, inclusief lasers! Zijn landgenoot Ardisson zoekt het weer in de subtiliteit - hij weet zelfs van een lekkende radiator een nummer te maken. Dit alles wordt omlijst door de grondlegger van de Nederlandse electro-scene: DJ Serge (Clone)!
Ik moet zeggen dat het me niet echt iets voor jou lijkt.
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet
Misschien maar niet doen dan
Oeh, mag ik dan mee met mijn gaye bekenden?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.
Van mij wel!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan mee met mijn gaye bekenden?
Dat ga ik morgen weer eens proberen. Benieuwd of het lukt.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
Een douche doet wonderen
Ik zou in december nog gaan, ik geloof dat dat niet door gaatquote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Beter in 2008 zsm een Pann-feestje bezoeken.
Je mag weer? Wond is dicht enzo? Zittend douchen is al een verademing uit ervaring.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen weer eens proberen. Benieuwd of het lukt.
Hier nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:ik hoor net dat Utrecht ook wat sneeuw had!
Sneeuw voor iedereen
Da's voor potten die in de fase van ontkenning zijn. Vandaar pan(n).quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Wat is een Pannfeestje nou weer? Veredelde tupperware?
Behalve Breda.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:ik hoor net dat Utrecht ook wat sneeuw had!
Sneeuw voor iedereen
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Da's voor potten die in de fase van ontkenning zijn. Vandaar pan(n).
De wond is al een tijdje dicht maar doet nog wel veel pijn. Ik denk dat ik zelfs staand kan douchen. Lukte dinsdag ook wel aardig.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag weer? Wond is dicht enzo? Zittend douchen is al een verademing uit ervaring.
Wanneer heb je een controle?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
De wond is al een tijdje dicht maar doet nog wel veel pijn. Ik denk dat ik zelfs staand kan douchen. Lukte dinsdag ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |