quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
.
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef Pheno het volgende:
Dat is waar. Alleen bij het kruispunt bij malden na die mcdrive kom je nog een bordje tegen
Hoi! Jij ook hier?quote:
In je buik kan van alles mis zijn, houdt het in de gaten. Ik had wel een constante lichte buikpijn, ook zonder te eten. Kan ik weten dat dat al een geplofte blinde darm wasquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik moet niet zeuren want Pheno's buik is veel meer in de war... Maar er is iets mis met je buik
Al de hele week raakt ie van streek als ik iets eet
Gister was het kei erg, vanmorgen was alles oke dus ik dachten nu zit er net 5 minuten weer eten in en hij raakt al van streek
Nee, ze had betere dingen te doen dan op fok rond te hangenquote:
Ach ik ga niet dood,quote:Op donderdag 20 december 2007 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In je buik kan van alles mis zijn, houdt het in de gaten. Ik had wel een constante lichte buikpijn, ook zonder te eten. Kan ik weten dat dat al een geplofte blinde darm wasOm maar even aan te geven dathet echt van alles kan zijn. Misschien wat te kruidig gegeten, of juist een paar keer achter elkaar te vet/suiker?
Bij twijfel , gewoon naar de huisarts gaan, daar is die voor.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze had betere dingen te doen dan op fok rond te hangen
nee, maar je buik is een apart gebied. Let alleen op, lang buikpijn is nooit goed. Om maar oncharmant te spreken, als het een normale buikpijn is dan is wc-bezoek meestal genoegquote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ach ik ga niet dood,
Gister wel Toen had ik de hikEn bij elke hik kwam bijna alles mee naar boven
Blegh
Bah ik praat voortaan ookal oncharmant over viesigheidjes
Dat is waar, naja als het in januari nog is dan ga ik wel naar de dokter, ik moet toch nog voor een verwijzing om moedervlekjes weg te halenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar je buik is een apart gebied. Let alleen op, lang buikpijn is nooit goed. Om maar oncharmant te spreken, als het een normale buikpijn is dan is wc-bezoek meestal genoeg
Hier nog zo'n post met het zelfde idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
TVP voor later
Ja, dat ben ik ook vergeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef MNR het volgende:
Ik heb heerlijk gewerkt vandaag en heb weer helemaal energie. Ow... even vergeten hoe lekker werken soms kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |