quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
en die zoon vond ik altijd al een beetje apart.... blowen enzo. heeft altijd een mes op zak
ja je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 23 december 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je blowed maakt je niet apart hoor. Maar dat je altijd met een mes opzak loopt is behoorlijk vaag ja.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk hoorhad het misschien anders moeten neerzetten. niet iedere blower is apart, maar hij is gewoon raar
Hmmmmmmmquote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kipfilet aan het grillen....
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.quote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, in alle hectiek van dat incident was ik bijna nog wat vergeten
een van de barkeepers was jarig, en hield zijn feest in de kroeg. hadden ze een stripper voor 'm geregeld![]()
weer een ervaring erbij
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zienquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken. Zowel als toeschouwer niet als doel van de striptease.
Wat een arme troef is dat zeg
Ja, dat vond ik dus niet geinig. Maar misschien was het gewoon een hele slechte stripdanseres. Maar iedereen staat er omheen te gapenquote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet hoor, maar voor een keertje als toeschouwer is het best geinig om te zien
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.quote:Op zondag 23 december 2007 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik me nu stil hou dan gaat de volgende TT vast niet over mij
Verdomme, ze hebben me door!quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-de-volgende-TT-weer-over-mij-gaat-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |