Legendarisch iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
Mijn oude studentenhuis in Enschede. Alle gerechten op die lijst zijn gemaakt door oud-huisgenotenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Waar is daar?
Succesquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Nesle het volgende:
Ik doe nu part II er maar in. Met de vliegende skateboards enzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:49 schreef Nesle het volgende:
Awh, net weer Back to the future gekeken. Ik was daar 'vroeger' echt zo'n fan van
En nu vind ik het nog steeds geweldig
quote:Op zondag 23 december 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
met petje, hoge hoed, sombrero en bouwhelm
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef iamredleader het volgende:en de Wlan kaart werkt, eindelijk functionerend draadloos Internet in huis, de kabel is opgerold en weggeborgen.
Met dank aan de snelle service van Xs4all, die gewoon meer doen dan ze alleen zouden moeten. Hulde en complimenten ik ben n00b genoeg dat ik niet weet wat te doen met dit soort problemen
Zo, nu kan ik lekker gaan studeren
quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
XS4All ben ik écht enorm tevreden over. Vroegah, als men vroeg welke provider men moest hebben twijfelde ik altijd tussen een paar. Maar tegenwoordig roep ik alleen nog maar XS4All.
Heeft de snelle hulp bij jou trouwens niet een béétje te maken met een behulpzaam ingangetje?
Ik had ook allerlei ingangetjes via mijn vorige werk. Verrekte handig als een klant zijn email niet werkte en het vermoeden er was dat het probleem bij de provider lagquote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ditmaal niet, heb gebeld en de servicedesk heeft ff snel aangegeven welke instellingen ik moest wijzigen. Maar die geheime toegang is inderdaad
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt je sig weer aangepast? Ditmaal freedom toegevoegd?
vrienden van jequote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
gave surprise is het geworden soemp![]()
![]()
Altijd gezellig, feestje in de stamkroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |