Wiebel voelt zich niet zo snel lullig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebel
Daarom moesten ze hem hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van je collega's moet je het hebben
Maar belangrijker is de vraag waarom ze hem moesten hebben. Daar moet een reden voor zijn....
Ik heb ze alleen maar in Paradiso en de Melkweg gezien (3 keer nu), ben niet zo'n festival type meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze daarna alleen nog maar op grote podia gezien. Dat was wel jammer.
Als je ze nog wil zien, doe het dan in de Melkweg. Dat is echt de beste plek voor deze knakkers.
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatstequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens douchen, scheren, strijken, bier zuipen, brallen, bier zuipen, de boel onderkotsen, bier zuipen en een gat in de dag slapen.
In willekeurige volgorde
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou eindigen met het eerste vanwege het 1 na laatste![]()
Ik ga trouwens ziek worden in mn vakantie
Zeker omdat er hier vanavond een doors coverbandje speelt, waar ik eigenlijk wel heen wil, maar dat gaat hem niet worden met me vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit over mijn gier van drank. Maar ik sluit het niet uit
Ziek worden is bagger. Tijdens vakantie helemaal
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kán het helpen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:+
geen drank voor mij vanavond
of werkt dat verzachtend
ik weet niet wat voor hoofdpijn het isquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat de hoofdpijn veroorzaakt. Als het een (spier)spanningshoofdpijn is kán het helpen.
Als het een hoofdpijn is van te weinig vocht, dan zou ik het niet doen
Gezien het feit dat je zware medicijnen ervoor neemt zou ik het ook niet doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wilde geen eten meer gaan maken, maar nu ik dit zo lees krijg ik toch wel trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |