De harde schijf is ook niet het geen waar ik het meest over twijfel, de warmte was bij mij echt een probleem. In een tas heeft een MacBook, met of zonder scherm, niet al te veel adem ruimte.quote:Op maandag 24 december 2007 10:49 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik had m'n laptop dan in de trein in de tas naast me liggen, dus echt flink geschokt werd ie niet.. in ieder geval nooit problemen met de harde schijf gehad.
Walter, zulk advies heeft een mens wat aan. Qua Apple ben ik nog een behoorlijke leek, maar toch heeft het mij al behoorlijk overtuigt. Dat is alleen maar een goed teken.quote:Op maandag 24 december 2007 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Er is pas op tweakers een review verschenen over: Linkje
Ik geef zelf de voorkeur aan VMWare: dat werkt voor mij sneller.
Yup, dat merkte ik ook toen ik overstapte van G4 naar MBP. Als ik hem een poosje niet gebruik, zet ik mijn MPB in deep-sleep via deze widgetquote:Op maandag 24 december 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, elke keer als mijn mac uit de slaapstand komt met hij een stukje opladen (een minuut of 15). Het ding gaat er opgeladen in. Verbruikt de sleepstand ineens zoveel dat je het werkelijk merkt op je batterij?
Sorryquote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Je doet alsof dit mijn eerste mac is.
Dankjequote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, dat merkte ik ook toen ik overstapte van G4 naar MBP. Als ik hem een poosje niet gebruik, zet ik mijn MPB in deep-sleep via deze widget
Dat ding wordt inderdaad echt schrikbarend warm...quote:Op maandag 24 december 2007 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dankje. Misschien dat maar gebruiken om de nachten dor te komen steeds. Ik vind het ook niet echt een optie om de lader continu onder spanning te laten (het ding wordt echt gloeiend warm). Zoveel extra opstarttijd zal het wel niet wezen.
Inderdaad ja. En heb ook regelmatig dat er een flinke vonk springt als ik hem in een bepaald stopcontact steek in de woonkamer. Dat had ik laatst bij een maat ook. Vooral bij de linker-pool-dinges. Is ook helemaal beschadigd. Toch vreemd.quote:Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat ding wordt inderdaad echt schrikbarend warm...
quote:If you see a spark
Sometimes when you plug the power adapter into the wall, you may see a spark. This is usually normal and can occur when you plug any electrical appliance into a live outlet. If you are concerned about the spark you see when you plug your adapter into the wall, or if the spark comes from somewhere other than the blades of the plug, you can take your adapter (you don't need to take the computer) to an Apple Authorized Service Provider or Apple Retail Store for evaluation.
Nee hoor, maar je hoort zulke verschrikkelijke verhalen vanuit het Nederlandsequote:Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hoezo? Ligt de elektriciteit er dan regelmatig uit bij jullie?![]()
Ik denk dat de eerste reacties het goed gezien hebben: dat zal waarschijnlijk eerder gebruikt worden om alleen toegestane applicaties op de iPhone te draaien dan om OS X van een WGA-variant te voorzien.quote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef Maidenfan het volgende:
Gvd, Apple begint last te krijgen van grootheidswaanzin: http://tweakers.net/nieuws/50995
WGA - Apple-style
Ben benieuwd hoe hun pc - mac reclames gaan evolueren [ afbeelding ]
Vreemd, al is die van mij nu ook niet warm..quote:Op maandag 24 december 2007 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn oplader(s) worden helemaal niet warm. Zitten voor zowel mijn macbook als de MBP van E.T. 24/7 in het stopcontact. Wel in zo'n piekspanning surgeprotector.
Go Applequote:Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef Ravage het volgende:
Zaterdag een MacBook besteld!![]()
Verwachte verzenddatum: 28 december
Verwachte levering: 31 december - 2 januari
Altijd leuk om te zien.quote:Op maandag 24 december 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand interesse in Sony Bravia Full HD uitpakparty-foto's?
Damn, wat een geil apparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |