abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55509400
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:49 schreef Ravage het volgende:

[..]

Ik had m'n laptop dan in de trein in de tas naast me liggen, dus echt flink geschokt werd ie niet.. in ieder geval nooit problemen met de harde schijf gehad.
De harde schijf is ook niet het geen waar ik het meest over twijfel, de warmte was bij mij echt een probleem. In een tas heeft een MacBook, met of zonder scherm, niet al te veel adem ruimte.
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Er is pas op tweakers een review verschenen over: Linkje

Ik geef zelf de voorkeur aan VMWare: dat werkt voor mij sneller.
Walter, zulk advies heeft een mens wat aan. Qua Apple ben ik nog een behoorlijke leek, maar toch heeft het mij al behoorlijk overtuigt. Dat is alleen maar een goed teken.
  maandag 24 december 2007 @ 11:08:50 #202
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_55509594
Hm, elke keer als mijn mac uit de slaapstand komt met hij een stukje opladen (een minuut of 15). Het ding gaat er opgeladen in. Verbruikt de sleepstand ineens zoveel dat je het werkelijk merkt op je batterij?
  maandag 24 december 2007 @ 11:11:14 #203
27699 Ravage
thinking about you
pi_55509642
Daar had ik iets over gelezen

Je hebt verschillende slaapstanden.. in de normale slaapstand blijft er spanning op het geheugen staan zodat hij snel weer wakkergemaakt kan worden. Het is ook mogelijk (met een widget) om 'm in diepere slaap te krijgen.. dan wordt het geheugen naar de harde schijf weggeschreven en gaat ie daarna ook echt helemaal uit.

Correct me if i'm wrong
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 24 december 2007 @ 11:14:41 #204
13783 Anthraxx
pi_55509722
Je doet alsof dit mijn eerste mac is . Ik weet ook wel dat de normale slaapstand bedoeld is om weer snel te starten. Maar op mijn oude iBook had je hier geen last van. De lader bleef gewoon groen, hooguit na een week. Nu moet mijn MBP na een nacht al 6% bijladen.
pi_55509745
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, elke keer als mijn mac uit de slaapstand komt met hij een stukje opladen (een minuut of 15). Het ding gaat er opgeladen in. Verbruikt de sleepstand ineens zoveel dat je het werkelijk merkt op je batterij?
Yup, dat merkte ik ook toen ik overstapte van G4 naar MBP. Als ik hem een poosje niet gebruik, zet ik mijn MPB in deep-sleep via deze widget
Calmer than you are
  maandag 24 december 2007 @ 11:17:15 #206
27699 Ravage
thinking about you
pi_55509786
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Je doet alsof dit mijn eerste mac is .
Sorry ik heb nog niet eens een mac dus ik kom hier ook nog maar net om de hoek kijken
  maandag 24 december 2007 @ 11:17:28 #207
13783 Anthraxx
pi_55509794
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yup, dat merkte ik ook toen ik overstapte van G4 naar MBP. Als ik hem een poosje niet gebruik, zet ik mijn MPB in deep-sleep via deze widget
Dankje . Misschien dat maar gebruiken om de nachten dor te komen steeds. Ik vind het ook niet echt een optie om de lader continu onder spanning te laten (het ding wordt echt gloeiend warm). Zoveel extra opstarttijd zal het wel niet wezen.
pi_55509909
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dankje . Misschien dat maar gebruiken om de nachten dor te komen steeds. Ik vind het ook niet echt een optie om de lader continu onder spanning te laten (het ding wordt echt gloeiend warm). Zoveel extra opstarttijd zal het wel niet wezen.
Dat ding wordt inderdaad echt schrikbarend warm...
pi_55510216
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dat ding wordt inderdaad echt schrikbarend warm...
Inderdaad ja. En heb ook regelmatig dat er een flinke vonk springt als ik hem in een bepaald stopcontact steek in de woonkamer. Dat had ik laatst bij een maat ook. Vooral bij de linker-pool-dinges. Is ook helemaal beschadigd. Toch vreemd.

Ow, volgens Apple kan dat wel eens gebeuren:
quote:
If you see a spark

Sometimes when you plug the power adapter into the wall, you may see a spark. This is usually normal and can occur when you plug any electrical appliance into a live outlet. If you are concerned about the spark you see when you plug your adapter into the wall, or if the spark comes from somewhere other than the blades of the plug, you can take your adapter (you don't need to take the computer) to an Apple Authorized Service Provider or Apple Retail Store for evaluation.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55510299
Ik heb ook wel eens flinke vonken. Maar ja dan weet je ook dat er nog stroom op het stopcontact zit, dat is weer een voordeel.
pi_55510351
Hoezo? Ligt de elektriciteit er dan regelmatig uit bij jullie?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_55510442
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hoezo? Ligt de elektriciteit er dan regelmatig uit bij jullie?
Nee hoor, maar je hoort zulke verschrikkelijke verhalen vanuit het Nederlandse Dus wat niet is kan nog komen.
pi_55510493
Ja, moet er niet aan denken dat er hier ook een Apache tegen de hoogspanningsmast vliegt en we hier een paar dagen zonder stroom zitten
pi_55510628
Ik ben bang dat mijn appletje geen 4 dagen zonder stroom kan
pi_55511053
Gvd, Apple begint last te krijgen van grootheidswaanzin: http://tweakers.net/nieuws/50995

WGA - Apple-style

Ben benieuwd hoe hun pc - mac reclames gaan evolueren
  maandag 24 december 2007 @ 12:47:21 #216
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_55511833
quote:
Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef Maidenfan het volgende:
Gvd, Apple begint last te krijgen van grootheidswaanzin: http://tweakers.net/nieuws/50995

WGA - Apple-style

Ben benieuwd hoe hun pc - mac reclames gaan evolueren [ afbeelding ]
Ik denk dat de eerste reacties het goed gezien hebben: dat zal waarschijnlijk eerder gebruikt worden om alleen toegestane applicaties op de iPhone te draaien dan om OS X van een WGA-variant te voorzien.

Sowieso heeft Apple volgens mij minder last van piraterij, hun customer base is wat trouwer en ze zien zichzelf nog altijd meer als hardwarebouwer dan als softwareverkoper.

Overigens hoeft niet iedere patentaanvraag te betekenen dat het systeem ook daadwerkelijk gebruikt wordt. Jammer, want er zitten soms best leuke dingen tussen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 december 2007 @ 12:53:15 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55511975
Mijn oplader(s) worden helemaal niet warm. Zitten voor zowel mijn macbook als de MBP van E.T. 24/7 in het stopcontact. Wel in zo'n piekspanning surgeprotector.
pi_55512936
Hmz, 40km voor niks gereden. De vent die m'n topcase even goed zou plaatsen was er plots vandaag toch niet maar bij een klant. Mag ik donderdag wéér terug komen. Maar dan bel ik toch wel ff van te voren
  Redactie Games maandag 24 december 2007 @ 13:37:16 #219
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_55512985
Bestanden weg

Pff, ze hebben m'n Time-Machine reply weggehaald daar...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_55513361
quote:
Op maandag 24 december 2007 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn oplader(s) worden helemaal niet warm. Zitten voor zowel mijn macbook als de MBP van E.T. 24/7 in het stopcontact. Wel in zo'n piekspanning surgeprotector.
Vreemd, al is die van mij nu ook niet warm..

Werk momenteel op een MacBook en er naast een Acer Aspire... Hoe langer ik dat doe hoe blijer ik ben met de keuze voor een apple!
pi_55513574
Heb trouwens weer van de gelegenheid gebruikt gemaakt om naar m'n nieuwe iMac te kijken. Echter begon ik opeens te twijfelen of ik nu de 24" of toch maar de 20" moet halen. Ik ben bang dat 24" op mijn kijkafstand (een hele arm) te groot zal zijn. Maar ja, voor Photoshop en Illustrator is het misschien wel weer erg handig om wat meer ruimte te hebben (al ben ik nu best gewend om dat op de 13" van de MacBook te doen).

Het scheelt toch zo'n 300 euro als ik voor de 20" topmodel ga. Wat ik dan mooi in 4GB geheugen kan steken.

Zag overigens wel dat de kijkhoek van de 20" wat minder is. En dat meende ik net in de winkel ook te zien. Als je wat van bovenaf keek dan werd alles een stuk lichter.

Lastig.. lastig..
pi_55514429
Zo...iemand interesse in Sony Bravia Full HD uitpakparty-foto's?

Damn, wat een geil apparaat.
Calmer than you are
  maandag 24 december 2007 @ 15:18:10 #223
27699 Ravage
thinking about you
pi_55515204
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:12 schreef Ravage het volgende:
Zaterdag een MacBook besteld!

Verwachte verzenddatum: 28 december
Verwachte levering: 31 december - 2 januari
Go Apple Pakket verzonden!!

Current Delivery Status: In Transit to Customer - Shipment on Schedule 24 Dec 2007
Estimated Delivery Date: 27 Dec 2007 (Subject to change)
  maandag 24 december 2007 @ 16:00:26 #224
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_55516097
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand interesse in Sony Bravia Full HD uitpakparty-foto's?

Damn, wat een geil apparaat.
Altijd leuk om te zien.
Hoe groot issie?
  Moderator maandag 24 december 2007 @ 18:32:59 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_55516245
Ik heb een probleem met mijn Apple Universal Dock.

Wanneer ik mijn iPod Classic 80 GB erin zet, geeft de iPod aan 'verbonden', maar meteen daarna veranderd het symbool in het verwijder-symbool en wordt de iPod verwijderd, zonder contact te maken met mijn iMac. Wanneer ik de iPod aansluit via de usb-kabel (die normaal achterin het Dock zit), maakt de iPod wel contact met de iMac, en gaat het synchroniseren zonder problemen.
De Universal Dock heeft het wel gedaan. De eerste keer dat ik hem wilde gebruiken gebeurde dit ook, en toen heb ik de iPod gereset. Daarna deed hij het wel via het Dock en ging alles goed. Echter, nu doet hij het weer niet. Het kan niet zo zijn dat ik elke keer als ik iets wil doen met de iPod, dat ik m dan eerst moet resetten voor ik er mee kan beginnen...

Wat denken jullie? Wordt dat een retourtje Apple, of is er nog iets aan te doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')