Kamperquote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef de_sapje het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch dat-ie niet blij is met mac
Het is wel triest dat hij als moderator een bepaalde groep mensen zo zit af te zeiken... pauper...quote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef de_sapje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nou ik kan toch meer met een Mac dan met een Windows computer... naja behalve boos worden en naar blauwe schermen kijkenquote:...voor een computer waar ze uiteindelijk minder mee kunnen?...
IMAP is on the fly werken op de server in een mailprogramma (eigenlijk webmail waarbij het programma van Apple de interface van Google overneemt). Om echter gebruiksvriendelijker (sneller) te zijn kan je ook kiezen dat de mail lokaal wordt gedownload. Op de server verandert er niets zodat je wanneer je op een andere computer komt nog altijd een juist beeld hebt van je mailbox. (bij POP zal hij ze na 't downloaden/een paar dagen wissen omdat die mailboxen vaak kleiner zijn, en omdat 't daar niet de bedoeling is op verschillende plaatsen in te loggen).quote:Op zondag 23 december 2007 10:51 schreef Svyatagor het volgende:
Hm, ik heb nu mijn Gmail via imap geconfigureerd in Apple mail, maar nu is hij 25 duizend emails aan het downloaden
Ik dacht dat imap juist alles centraliseerde??
Het geeft gewoon aan dat hij te dom is om met een Mac om te gaan. Dan is het wel heeeeeeel triest met je gesteld.quote:Op zondag 23 december 2007 06:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou ik kan toch meer met een Mac dan met een Windows computer... naja behalve boos worden en naar blauwe schermen kijken
FredvZ
Laaaaang verhaal.quote:Op zondag 23 december 2007 11:03 schreef Maidenfan het volgende:
Huh, in dat topic zegt die fred iets over maandenlang verbod op Apple SC? Op dit topic? Why?
quote:Op zondag 23 december 2007 10:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
IMAP is on the fly werken op de server in een mailprogramma (eigenlijk webmail waarbij het programma van Apple de interface van Google overneemt). Om echter gebruiksvriendelijker (sneller) te zijn kan je ook kiezen dat de mail lokaal wordt gedownload. Op de server verandert er niets zodat je wanneer je op een andere computer komt nog altijd een juist beeld hebt van je mailbox. (bij POP zal hij ze na 't downloaden/een paar dagen wissen omdat die mailboxen vaak kleiner zijn, en omdat 't daar niet de bedoeling is op verschillende plaatsen in te loggen).
Lange uitleg in't kort: je kan 't ook uitzetten...
nee, dat is al gelukt.quote:Op zondag 23 december 2007 11:21 schreef DaFrenk het volgende:
Wat? IMAP activeren voor gMail? Dan moet je sowieso je gMail op Engels hebben staan. Aangezien alleen daar vooralsnog die IMAP mogelijkheid bestaat. En dan kan je IMAP vinden op dezelfde pagina als je POP instellingen
Het is net als een discussie over politiek, niet aan beginnen. De ander heeft gewoon niet door dat ie fout zit.quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Maidenfan het volgende:
Respect voor het doorzettingsvermogen waarop jij met iemand kan discussiėren op internet
Ik doe de moeite gewoon niet, 't is 't mij niet waard...
Iedereen zit toch met een bepaald idee in zijn hoofd dat er amper/niet uitgaat. IRL trouwens ook heb ik de indruk...
Wie is dit dan?quote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef de_sapje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Behoorlijk kwalijk ook dat iemand met zo'n eenzijdige visie van de computerwereld hier de boel runt.quote:Op zondag 23 december 2007 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil toch echt zijn 'steekhoudende argumentatie' horen waarmee hij zijn mening verdedigd dat je met een Mac uiteindelijk minder kan....
Misschien zitten we zelf wel fout en is windows het enige zaligmakendequote:Op zondag 23 december 2007 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net als een discussie over politiek, niet aan beginnen. De ander heeft gewoon niet door dat ie fout zit.
De boel runt...? Je krijgt een andere kleur bij je naam en je hebt wat extra knopjes. Dat kan zelfs een aap met VMBO nog wel.quote:Op zondag 23 december 2007 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behoorlijk kwalijk ook dat iemand met zo'n eenzijdige visie van de computerwereld hier de boel runt.
Ja, het is natuurlijk maar net wat je er van maakt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De boel runt...? Je krijgt een andere kleur bij je naam en je hebt wat extra knopjes. Dat kan zelfs een aap met VMBO nog wel.
Op FOK! moeten ze ook keer op keer bewijzen dat VMBO-apen het kunnen, dat is jammer.quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
De boel runt...? Je krijgt een andere kleur bij je naam en je hebt wat extra knopjes. Dat kan zelfs een aap met VMBO nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |