Nee hoor, het killt de geselcteerde applicaties , alleen niet op pid maar op naam:quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Maidenfan het volgende:
killall killt all
De naamgeving moet je volgens mij meer lezen als 'killall dock' = kill alle applicaties met 'dock' in de naam.quote:The killall utility kills processes selected by name, as opposed to the
selection by pid as done by kill(1).
Het wordt al minder erg. Ik denk al dat ik Firefox 3 ga gebruiken als Camino-vervanger. Camino ziet er ook niet helemaal lekker uit in Leopard.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
Foei wat snel.
Nog steeds een lelijke port
Jup.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier een Leopard ' upgrade' -dvd, destijds voor 6 euro gekregen omdat ik mijn MBP dicht bij de release van Leopard had gekocht. Kan ik die dvd ook gebruiken voor een schone Leopard install op de MB van een vriend van mij?
stiekem vond ik het dus niet zo heel erg erg dat mijn hdd kapot ging.. Goed excuus om een 120gb erin te zetten (én een exterene schijf voor de timemachine backups te kopenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik al wat minder gelukkig begin te worden met de 60 Gigjes in mijn MacBook, zeker nu ik mn gewone pc niet kan gebruiken als buffer.
Mijne ging kapot in de garantieperiodequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
stiekem vond ik het dus niet zo heel erg erg dat mijn hdd kapot ging.. Goed excuus om een 120gb erin te zetten (én een exterene schijf voor de timemachine backups te kopen)
wat is die FredvZ sneu zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
sommige mensen... Van Windows naar Mac?
quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
We zijn "de freaks". Weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |