Schijnt wel dat je'm ook met zo'n 3d-brilletje van 10.000 Days kan kijken, nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vicarious op Stage 6
En ik vind 'm maar kut, stop motion is 10x vetter
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb vandaag een van de huizen van bill gezien
In Palm Springs, CA
Ja, maar bij nader inzien heb ik het geld er toch niet voor over. Sorry.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef super-muffin het volgende:
Broer: Jij had toch interesse in mijn iPod Touch? Ik heb nu een topic geopend in V&A.
Vicariousquote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef nietzman het volgende:
Ho, wat, waar, link en torrent.
Welterustenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Ik val bijna in slaap hier.
Op Lowlands was TOOL gaaf![]()
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef TwyLight het volgende:
http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16783078
Als je CandyBar hebt gewoon de .iContainer openen en klikken op "Use This Dock".quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe werkt dat?
Gedaan, zelfde saaie grijze dockquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:20 schreef TwyLight het volgende:
Als je geen CandyBar hebt moet je de bestanden in de .zip in deze map gooien en de bestanden vervangen:
/System/Library/CoreServices/Dock.app/Contents/Resources/ (als je een backup wil moet je dat eerst doen natuurlijk)
Heb het automatisch afspelen van die bestanden maar uitgeschakeld via flip4mac (had 'm al erop gezet ja). Ik heb idd hetzelfde probleem als hierboven. Als ik het weblog van michiel veenstra open, opent ie automatisch die 3fm stream en dan blijft heel firefox hangen.. Beetje vreemd allemaal. Iig toch bedankt!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef Maravilla het volgende:
Heb je Flip4 Mac al geinstaleerd? Dat wil helpen voor het laden van beeldbestanden, misschien is dat wat je mist?
Je had je dock moeten restarten, niet je finderquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gedaan, zelfde saaie grijze dock
-edit- na een volledige reboot werkt het. Alleen finder rebooten was niet genoeg.
Mm, liever niet... Valt 't echt niet te doen zonder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |