abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65480315
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ontstoken? Hopelijk lig je er geen weken uit.
Weet niet waarom ik dat zei want ik was al bij de huisarts geweest
Nee ik schijn wel me arm overbelast te hebben, waardoor dan schijnbaar je spieren iets korter worden ofzo, waardoor er een zenuw soms knel zit ...
Snap het zelf ook niet helemaal Maar ben wel blij dat ik er niet continu last van heb, alleen bij bepaalde bewegingen.. Maarja, ga er liever niet mee sporten tot ik weet hoe het zit ...
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:42:17 #202
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_65505607
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 07:56 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Weet niet waarom ik dat zei want ik was al bij de huisarts geweest
Nee ik schijn wel me arm overbelast te hebben, waardoor dan schijnbaar je spieren iets korter worden ofzo, waardoor er een zenuw soms knel zit ...
Snap het zelf ook niet helemaal Maar ben wel blij dat ik er niet continu last van heb, alleen bij bepaalde bewegingen.. Maarja, ga er liever niet mee sporten tot ik weet hoe het zit ...
beetje hetzelfde dus hier.. diclofenac doet wonderen! Maar inmiddels weer een week aan vastgeplakt. Draaien van de arm doet al pijn

Gewoon fysio en afwachten. Misschien moet je ook ff langs de fysio?
Bla Bla Bla :P
pi_65508190
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:04 schreef Andyy het volgende:
gebruiken jullie handschoenen ?
zo ja wat voor ?
Ik gebruik indien nodig mma handschoenen, omdat je daarmee nog kan grondvechten..

@ dapluiz & Blackviper: kut is dat he, niet kunnen trainen.. ik heb al een aantal weken niet kunnen trainen, maar ik heb wel heel erg zin om weer te trainen! Maarja, kheb er geen zin in dat het straks erger wordt omdat ik het overbelast ofzo...
pi_65517946
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Blackviper het volgende:

[..]

beetje hetzelfde dus hier.. diclofenac doet wonderen! Maar inmiddels weer een week aan vastgeplakt. Draaien van de arm doet al pijn

Gewoon fysio en afwachten. Misschien moet je ook ff langs de fysio?
Ga vanmiddag naar de fysio ja
Vage is dat het soms bijna weg lijkt te zijn, tot ik weer een bepaalde beweging maak en dan is die pijn ineens weer terug :/
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:05:32 #205
76625 Blackviper
pi_65519272
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef michail8 het volgende:

[..]

Ik gebruik indien nodig mma handschoenen, omdat je daarmee nog kan grondvechten..

@ dapluiz & Blackviper: kut is dat he, niet kunnen trainen.. ik heb al een aantal weken niet kunnen trainen, maar ik heb wel heel erg zin om weer te trainen! Maarja, kheb er geen zin in dat het straks erger wordt omdat ik het overbelast ofzo...
Ja ik wil ook wel erg graag maar wacht het nog even af. Ga februari weer beginnen.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Vage is dat het soms bijna weg lijkt te zijn, tot ik weer een bepaalde beweging maak en dan is die pijn ineens weer terug :/
Ja precies ik heb het ook hele dag geen last en dan pak je ineens je tas op en doet het nog pijn. Of altijd op het moment dat je gaat slapen. Net ook fysio gehad ging wel wat beter.
pi_65522382
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef michail8 het volgende:

[..]

Ja idd, leraar schijnt wel redelijk bijdehand te hebben gezegt tegen me broer "Dan vecht ie toch met 1 arm?"
Maarja, als ik juist door met maar 1 arm te vechten me goede arm blesseer of me pijnlijke arm nog meer blesseer dan ben ik nog verder van huis .. Dan maar liever een weekje geen les
pi_65552743
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja. Ben daarstraks wel weer gaan trainen, ben het zat om niet te gaan. Op zich ging het wel, ben benieuwd hoe erg last ik er vannacht van heb...:P
pi_65555139
Nou, niks aan de hand met me spieren zelf, schijnt bij me schoudergewricht iets niet helemaal goed te zitten bij de weke delen (?). Hierdoor komt er iets (zenuw?) klem te zitten bij bepaalde bewegingen. Als ik rustig aan doe moet ik vo lgende week weer gewoon kunnen sporten gelukkig
pi_65567300
Ja, als je het gewoon rustig aan doet, gaat het wel.. Ik ga iig nog niet voluit grondvechten, dan weet ik zeker dat ik weer weken thuis zit.
pi_65569649
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef michail8 het volgende:
Ja, als je het gewoon rustig aan doet, gaat het wel.. Ik ga iig nog niet voluit grondvechten, dan weet ik zeker dat ik weer weken thuis zit.
Ja idd, als je et ff te fanatiek grondvecht dan gaat het juist fout, daar ga ik ook even rustig mee doen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:55:53 #211
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_65607952
TVP

Toch maar eens wat aan zelfverdediging gaan doen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:24:26 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65609067
ik heb een slijmbeursontsteking. wel een lange naald gekregen in mijn schouder waarmee de dokter de hele pees bedruppelde. maar ik voel me nog steeds half-verlamd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 1 februari 2009 @ 21:00:04 #213
76625 Blackviper
pi_65636145
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een slijmbeursontsteking. wel een lange naald gekregen in mijn schouder waarmee de dokter de hele pees bedruppelde. maar ik voel me nog steeds half-verlamd.
Au dat klinkt pijnijk!
pi_65645793
Klinkt idd niet fijn nee Ben blij dat het bij mij mee schijnt te vallen. Heb er niet echt meer last van, waarschijnlijk op tijd rust genomen Vanavond weer fitness en morgen Krav Maga, kijken hoe het gaat
pi_65659738
Ik mag vanavond weer!
pi_65681681
En ik ga vanavond weer
Gisteren gefitnessed en ging allemaal goed gelukkig

Dit is mijn leraar
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:13:56 #218
76625 Blackviper
pi_65711880
Ik ga morgen avond weer! Hoop dat t allemaal goed komt! Vandaag ff staan stoten en opdrukken ging allemaal prima.

Volgens mij zijn al die instructors wel een keertje op TV geweest. Het is best een populair item.
Toch vreemd dat niet zoveel mensen het kennen en doen. Krijg vaak "wat is dat dan?" te horen. Dan laat je filmpje zien en dan vinden mensen het aggresief..
pi_65721493
Ging bij mij iig erg lekker gisteren gelukkig
Nu ook nergens last van, heeft rust houden toch nut

Ja het valt mij ook op dat het nog best onbekend is (tenzij je de les ziet, VEEL mensen nu)
Ook als je zegt wat je doet : "Krav Maga" en dan de standaard reactie : "Watte ?!..."
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:32:06 #220
76625 Blackviper
pi_65722130
Ja wordt bij ons ook steeds drukker zijn bijna iedere les wel mensen bij die een proeflesje willen doen.
pi_65734165
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Blackviper het volgende:Toch vreemd dat niet zoveel mensen het kennen en doen. Krijg vaak "wat is dat dan?" te horen. Dan laat je filmpje zien en dan vinden mensen het aggresief..
Daar ben ik juist blij om. Anders krijg je dat tuig wat nu op muay thai of kickboxen gaat erbij...
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:51:17 #222
76625 Blackviper
pi_65734703
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef michail8 het volgende:

[..]

Daar ben ik juist blij om. Anders krijg je dat tuig wat nu op muay thai of kickboxen gaat erbij...
Mwah dat tuig houd het niet echt lang vol vermoed ik zo. Ik merk dat het aardig serieus genomen wordt en dat de groep mensen wel onder controle houd. Als je al rare opmerkingen maakt wordt je van de training geschopt voor een bepaalde tijd (ook al was het een grapje) en als je aggresief gaat lopen doen (wat dat kickbox volk toch wel hoog in het vaandel heeft staan) trek je het ook niet lang. Denk dat het juist zo aggresief over komt omdat veelal normale mensen er wel geintreseerd in zijn en die zien dan je insticten aan het werk. Plus dat je natuurlijk bijgebracht wordt 3 maal zo aggresiever te zijn dan je tegenstander.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:06:34 #223
76625 Blackviper
pi_65747944
Nou ging prima vanavond! Eigenlijk weinig last van gehad dus dat scheelt.
pi_65787476
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef michail8 het volgende:

[..]

ik begrijp jullie echt niet. wat bedoelen jullie nou met tuig? is het dat ze drugsdealen in de kleedkamer ofzo dat ze de bokszakken jatten??

ik heb bij 4 verschillende muaythai scholen getraind en nog nooit 'tuig' tegengekomen. definieer tuig
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:20:48 #225
76625 Blackviper
pi_65806290
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:33 schreef Eskimo-Joe het volgende:

[..]

ik begrijp jullie echt niet. wat bedoelen jullie nou met tuig? is het dat ze drugsdealen in de kleedkamer ofzo dat ze de bokszakken jatten??

ik heb bij 4 verschillende muaythai scholen getraind en nog nooit 'tuig' tegengekomen. definieer tuig
Met tuig bedoel ik van die gasten die daar komen om een beetje agressief te doen. Niet komen om een sportprestatie te leveren. Van die mannetjes die geen respect hebben voor zowel de trainer als de medeleerlingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')