Weet niet waarom ik dat zei want ik was al bij de huisarts geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ontstoken? Hopelijk lig je er geen weken uit.
beetje hetzelfde dus hier.. diclofenac doet wonderen! Maar inmiddels weer een week aan vastgeplakt. Draaien van de arm doet al pijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:56 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik dat zei want ik was al bij de huisarts geweest
Nee ik schijn wel me arm overbelast te hebben, waardoor dan schijnbaar je spieren iets korter worden ofzo, waardoor er een zenuw soms knel zit ...
Snap het zelf ook niet helemaalMaar ben wel blij dat ik er niet continu last van heb, alleen bij bepaalde bewegingen.. Maarja, ga er liever niet mee sporten tot ik weet hoe het zit ...
Ik gebruik indien nodig mma handschoenen, omdat je daarmee nog kan grondvechten..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:04 schreef Andyy het volgende:
gebruiken jullie handschoenen ?
zo ja wat voor ?
Ga vanmiddag naar de fysio jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Blackviper het volgende:
[..]
beetje hetzelfde dus hier.. diclofenac doet wonderen! Maar inmiddels weer een week aan vastgeplakt. Draaien van de arm doet al pijn![]()
Gewoon fysio en afwachten. Misschien moet je ook ff langs de fysio?
Ja ik wil ook wel erg graag maar wacht het nog even af. Ga februari weer beginnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef michail8 het volgende:
[..]
Ik gebruik indien nodig mma handschoenen, omdat je daarmee nog kan grondvechten..
@ dapluiz & Blackviper: kut is dat he, niet kunnen trainen.. ik heb al een aantal weken niet kunnen trainen, maar ik heb wel heel erg zin om weer te trainen! Maarja, kheb er geen zin in dat het straks erger wordt omdat ik het overbelast ofzo...
Ja precies ik heb het ook hele dag geen last en dan pak je ineens je tas op en doet het nog pijn. Of altijd op het moment dat je gaat slapen. Net ook fysio gehad ging wel wat beter.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ga vanmiddag naar de fysio ja
Vage is dat het soms bijna weg lijkt te zijn, tot ik weer een bepaalde beweging maak en dan is die pijn ineens weer terug :/
Ja idd, leraar schijnt wel redelijk bijdehand te hebben gezegt tegen me broer "Dan vecht ie toch met 1 arm?"quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef michail8 het volgende:
[..]
@ dapluiz & Blackviper: kut is dat he, niet kunnen trainen.. ik heb al een aantal weken niet kunnen trainen, maar ik heb wel heel erg zin om weer te trainen! Maarja, kheb er geen zin in dat het straks erger wordt omdat ik het overbelast ofzo...
Dat heb ik ook ja. Ben daarstraks wel weer gaan trainen, ben het zat om niet te gaan. Op zich ging het wel, ben benieuwd hoe erg last ik er vannacht van heb...:Pquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ga vanmiddag naar de fysio ja
Vage is dat het soms bijna weg lijkt te zijn, tot ik weer een bepaalde beweging maak en dan is die pijn ineens weer terug :/
Ja idd, als je et ff te fanatiek grondvecht dan gaat het juist fout, daar ga ik ook even rustig mee doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef michail8 het volgende:
Ja, als je het gewoon rustig aan doet, gaat het wel.. Ik ga iig nog niet voluit grondvechten, dan weet ik zeker dat ik weer weken thuis zit.
Au dat klinkt pijnijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een slijmbeursontsteking. wel een lange naald gekregen in mijn schouder waarmee de dokter de hele pees bedruppelde. maar ik voel me nog steeds half-verlamd.
Daar ben ik juist blij om. Anders krijg je dat tuig wat nu op muay thai of kickboxen gaat erbij...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Blackviper het volgende:Toch vreemd dat niet zoveel mensen het kennen en doen. Krijg vaak "wat is dat dan?" te horen. Dan laat je filmpje zien en dan vinden mensen het aggresief..
Mwah dat tuig houd het niet echt lang vol vermoed ik zo. Ik merk dat het aardig serieus genomen wordt en dat de groep mensen wel onder controle houd. Als je al rare opmerkingen maakt wordt je van de training geschopt voor een bepaalde tijd (ook al was het een grapje) en als je aggresief gaat lopen doen (wat dat kickbox volk toch wel hoog in het vaandel heeft staan) trek je het ook niet lang. Denk dat het juist zo aggresief over komt omdat veelal normale mensen er wel geintreseerd in zijn en die zien dan je insticten aan het werk. Plus dat je natuurlijk bijgebracht wordt 3 maal zo aggresiever te zijn dan je tegenstander.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef michail8 het volgende:
[..]
Daar ben ik juist blij om. Anders krijg je dat tuig wat nu op muay thai of kickboxen gaat erbij...
ik begrijp jullie echt niet. wat bedoelen jullie nou met tuig? is het dat ze drugsdealen in de kleedkamer ofzo dat ze de bokszakken jatten??quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef michail8 het volgende:
[..]
Daar ben ik juist blij om. Anders krijg je dat tuig wat nu op muay thai of kickboxen gaat erbij...
Met tuig bedoel ik van die gasten die daar komen om een beetje agressief te doen. Niet komen om een sportprestatie te leveren. Van die mannetjes die geen respect hebben voor zowel de trainer als de medeleerlingen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:33 schreef Eskimo-Joe het volgende:
[..]
ik begrijp jullie echt niet. wat bedoelen jullie nou met tuig? is het dat ze drugsdealen in de kleedkamer ofzo dat ze de bokszakken jatten??
ik heb bij 4 verschillende muaythai scholen getraind en nog nooit 'tuig' tegengekomen. definieer tuig
agressief doen.. gozer je doet aan een hybride vechtsport, geen aerobics, wat verwacht je?! een goed pak slaag uitdelen en ontvangen hoort erbij. punt. als je daar geen zin in hebt kan je altijd nog bij een breiclub gaan. bij ons heb je ook aaaaltijd van die gasten die meteen beginnen te piepen als ze goed geraakt worden. juist daar leer je van. en als ze agressief doen, pak je ze toch nog harder terug??? komop manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:20 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Met tuig bedoel ik van die gasten die daar komen om een beetje agressief te doen. Niet komen om een sportprestatie te leveren. Van die mannetjes die geen respect hebben voor zowel de trainer als de medeleerlingen.
Ben niet bang voor klappen zeker niet. Er is wel degelijk een verschil in mentaliteit tussen iemand die gaat en weet wat die doet en wilt dan iemand die daar komt om alleen maar stomweg in het rond te raggen (het soort tuig wat ik dus beschrijf). Heeft NIETS maar dan ook NIETS met klappen krijgen te maken. Het verschil is wel dat als ik een tik krijg of uitdeel bij iets wat niet hoort (tegen de regels of tijdens een oefening) dan hoor ik een excuus of zeg ik sorry en ga je door. Die figuren waar ik het dus over heb hebben dat respect niet en worden zwaar agressief als het bij hun gebeurd. Het het zelf ook zien gebeuren bij taekwondo wat ik vroeger deed. Kwam een figuur grote bek wist het allemaal wel en schopte iedereen wel ff in elkaar. Toen kreeg hij zelf eens een paar goeie en toen ging die helemaal door het lint. Als jij met zulk volk wilt trainen be my gast. Maar duidelijk begrijp je niet wat ik bedoel of je wilt het niet begrijpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef Eskimo-Joe het volgende:
[..]
agressief doen.. gozer je doet aan een hybride vechtsport, geen aerobics, wat verwacht je?! een goed pak slaag uitdelen en ontvangen hoort erbij. punt. als je daar geen zin in hebt kan je altijd nog bij een breiclub gaan. bij ons heb je ook aaaaltijd van die gasten die meteen beginnen te piepen als ze goed geraakt worden. juist daar leer je van. en als ze agressief doen, pak je ze toch nog harder terug??? komop man
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ben niet bang voor klappen zeker niet. Er is wel degelijk een verschil in mentaliteit tussen iemand die gaat en weet wat die doet en wilt dan iemand die daar komt om alleen maar stomweg in het rond te raggen (het soort tuig wat ik dus beschrijf). Heeft NIETS maar dan ook NIETS met klappen krijgen te maken. Het verschil is wel dat als ik een tik krijg of uitdeel bij iets wat niet hoort (tegen de regels of tijdens een oefening) dan hoor ik een excuus of zeg ik sorry en ga je door. Die figuren waar ik het dus over heb hebben dat respect niet en worden zwaar agressief als het bij hun gebeurd. Het het zelf ook zien gebeuren bij taekwondo wat ik vroeger deed. Kwam een figuur grote bek wist het allemaal wel en schopte iedereen wel ff in elkaar. Toen kreeg hij zelf eens een paar goeie en toen ging die helemaal door het lint. Als jij met zulk volk wilt trainen be my gast. Maar duidelijk begrijp je niet wat ik bedoel of je wilt het niet begrijpen.
Ik doelde op mensen die gaan trainen zodat ze op straat mensen kunnen aftuigen. Die het dus niet voor zelfverdediging ofzo doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:33 schreef Eskimo-Joe het volgende:
[..]
ik begrijp jullie echt niet. wat bedoelen jullie nou met tuig? is het dat ze drugsdealen in de kleedkamer ofzo dat ze de bokszakken jatten??
ik heb bij 4 verschillende muaythai scholen getraind en nog nooit 'tuig' tegengekomen. definieer tuig
ja dat is wat anders. maar zelfs die ben ik nog nooit tegengekomen hoewel ik op verschillende plaatsen train en heb getraind.. but then again who am i?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef michail8 het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen die gaan trainen zodat ze op straat mensen kunnen aftuigen. Die het dus niet voor zelfverdediging ofzo doen.
Slaan jullie met vuisten (zonder gloves) elkaar op je face?quote:Op maandag 9 februari 2009 07:40 schreef dapluiz het volgende:
Morgen weer
Moet alleen nog steeds MMA-gloves aanschaffen, dat is toch wat lekkerder met sparren. Ik nu met sparren met blote handen dat ik dan toch voor me eigen handen voorzichtiger doe
Ja ach er gebeurt altijd wel eens wat. Wij krijgen af en toe ook van die incasseer oefeningen. Gewoon staan en dan om en om 10 keer met je vuist tegen de ander zijn kin. Of met open hand van die duw "klappen"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef dapluiz het volgende:
In principe niet, maar soms gebeurd het wel eens
ligt eraan wat je precies wil gaan doen; een tactical training (met vuurwapens etc) kan je al vanaf een paar honderd euro doen. de instructeursopleiding is dacht ik vanaf 2000 euro. cursussen worden gedurende het hele jaar gegeven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef Svnn het volgende:
Zou iemand aan zijn leraar kunnen vragen wanneer dat meestal begint en wat het kost?
Ik heb geen les komende periode.
ok:) als je instructeursopleiding doet begin je gewoon vanaf het begin? En tot waar krijg je dan les.. p3? p4?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Eskimo-Joe het volgende:
[..]
ligt eraan wat je precies wil gaan doen; een tactical training (met vuurwapens etc) kan je al vanaf een paar honderd euro doen. de instructeursopleiding is dacht ik vanaf 2000 euro. cursussen worden gedurende het hele jaar gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |