mooie sport... maar niet het bestequote:
wat doe je nu dan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Eskimo-Joe het volgende:
muay thai heb je niks aan bij grondvechten, heb het zelf ondervonden toen ik ben overgestapt op andere (hybride) vechtsporten.
skaterboi, waarom kom je niet een keer meetrainen? dan kan ik je laten zien hoe en waarom het effectief is
heb het gelukkig nog niet hoeven toepassen alhoewel....quote:Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie sport... maar niet het bestezeker niet op de straat of in de kroeg
krav maga en MMA. ben een tijdje geleden gevraagd om de instructeurscursus te volgen voor km maar daar ben ik nog niet over uit.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef skaterboi het volgende:
[..]
Die trainer van jou klinkt als een patser die uit zijn nek lult. Als je een sport kan betekend nog niet dat je het goed aan iemand anders kan leren. Ik blijf er bij dat die instructuur alleen snel een cursus heeft gevolgt om snel geld te verdienen. Hoeveel betaal je aan contributie als ik vragen mag?
hey, bij Krav Maga leer je ook je reflexen gebruikenquote:Op zondag 28 december 2008 18:54 schreef skaterboi het volgende:
Het fijne aan aikido is dat je reflexen centraal staan en dat je leert snel te reageren in een vloeiende beweging.
ik train wel bij Protect Invest maar in A'damquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef michail8 het volgende:
Mensen hier die bij Protect Invest in Nieuwegein trainen?
in apeldoorn zit er in elk geval een, maar dit stuk uit de voorwaarden vind ik toch wat raar:quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Houniet het volgende:
Valt er ergens in Gelderland te lessen?
ik vraag me dan ook af of dit stuk juridisch acceptabel is, een kneuzing, oke, maar mocht iemand je verlamd maken lijkt mij dit zeer onredelijk, al kan het dan gerelateerd zijn op de WA van de tegenpartij....quote:# Het deelnemen van lessen bij Krav Maga Oost geschiedt geheel op eigen risico. Krav Maga Oost (lees Henry van der Pol) is niet verantwoordelijk voor enige schade of letsel welke tijdens de lessen wordt opgelopen.
# De student verklaart d.m.v ondertekening van het inschrijfformulier, dat hij/zij het onderhavige onderwijs zal ontvangen uitsluitend en alleen voor eigen risico en dat de kosten van enig ongeval of letsel, opgelopen als gevolg van deelname aan de lessen, geheel en al door hem/haar zelve zal worden gedragen. Dit is eveneens van toepassing op het in ongerede geraken van op de trainingslocatie achtergelaten kleding en voorwerpen.
# Krav Maga Oost (lees Henry van der Pol) aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid en de student ontheft Krav Maga Oost(lees Henry v.d Pol) van elke aansprakelijkheid.
# Iedere student van Krav Maga Oost moet verplicht een WA verzekering hebben. Als het goed is heeft iedereen boven de 18 jaar deze al afgesloten. Heb je deze nog niet dan moet je deze alsnog afsluiten, je kunt in het dagelijkse leven eigenlijk niet zonder deze verzekering.
En ik kan waarschijnlijk even niet meer trainenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef michail8 het volgende:
Pff al een paar weken niet kunnen trainen ivm een geblesseerde tussenribspier :S
Ontstoken? Hopelijk lig je er geen weken uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En ik kan waarschijnlijk even niet meer trainenWaarschijnlijk ontstoken pees in mijn bovenarm ofzo ... Donderdag naar fysio ...
Zou zaterdag examen doen
Wat was de naam ervan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:15 schreef onlogisch het volgende:
Toevallig laatst een docu over gezien.
Ja, in Arnhem. Aardige gasten daar.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:23 schreef Houniet het volgende:
Valt er ergens in Gelderland te lessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |