quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima!![]()
Kun je ondertussen mooi ff m'n request inplannen(Kate Bush - Cloudbusting
).
vanavond begint het stappen weer he dus als het goed is zouden er meer pipo's op de been moeten zijn de komende dagen in de nachtquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenEr gebeurt ook een beetje weinig ('s nachts) in Den Haag, het is niet zo boeiend allemaal.
in het begin hoor je het begin van een pearl jam nrquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Vette plaat van Snow Patrol (Open Your Eyes) in dat filmpje van Eric
Nog meer mongolen met clownspruikenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
vanavond begint het stappen weer he dus als het goed is zouden er meer pipo's op de been moeten zijn de komende dagen in de nacht
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Vette plaat van Snow Patrol (Open Your Eyes) in dat filmpje van Eric
Hey, ik ook. Serious Request maakt het ziekzijn wel wat draaglijkerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is trouwens nog steeds herstellende van een felle griep.
we hebben net een dag achter de rug, dus dat kan nog veranderenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenEr gebeurt ook een beetje weinig ('s nachts) in Den Haag, het is niet zo boeiend allemaal.
Dus dat was Pearl Jam en Eric Corton in 1 filmpje? Je stoel is nu kletsnat zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
in het begin hoor je het begin van een pearl jam nr
psiesquote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nog meer mongolen met clownspruiken
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus dat was Pearl Jam en Eric Corton in 1 filmpje? Je stoel is nu kletsnat zeker?
Klopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hey, ik ook. Serious Request maakt het ziekzijn wel wat draaglijker
Dat zou wel erg tof zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
Fiction Plane staat toch in Paradiso vanavond? Zou mij niets verbazen als die langskomen....
Zanger had destijds min of meer tegen Gerard gezegd wel langs te komen als ze in de buurt waren, dus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |