Wat mijn collega-popquizzer zegtquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en ik vraag me af of iemand dit gaat raden als er geen hints komen...
Nou, wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:06 schreef benxx het volgende:
Nog eentje dan, Mike Ditka
Ik val in herhaling:quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:06 schreef benxx het volgende:
Nog eentje dan, Mike Ditka
Zit je nog in je papa modus PRquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah, nu valt het kwartje
Bert en Ernie!!!
Daar is Eli nog te jong voorquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zit je nog in je papa modus PR
Noch warm, noch koud...quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Limoen?
Nooit geweten hoe dit ding in het Nederlands heette, ik kwam nooit verder dan 'een of andere citrusvrucht'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor het oponthoud, moest even een zakelijk geschil met een leverancier op 'gepaste' wijze beantwoorden...![]()
Ik was op zoek naar cederappel, cedercitroen of muskuscitroen waarvan de schil, na te zijn gesuikerd, gebruikt wordt onder de naam sukade in o.a. kerstbroden en oliebollen.
De naam 'etrog' is de Hebreeuwse naam en zo heb ik zelf ook weer wat geleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |