quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef qonmann het volgende:
past niet zoaveel meer ...overlord
so close closer kan niet...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
south dakota?
Jawel ..het raakt teeds leger in die statenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
north dakota
Jeejquote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef qonmann het volgende:
Yurithemaster
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Flitspaal het volgende:
De ontwikkeling van de atoombom
Alle whiskies...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Hey Mad, nog even een vraagje, met welke Whiskey verras je een whiskeydrinker die normaal o.a. Bushmills drinkt? Heb je een tip?
Ik zei al, ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Je kan ook een bestaande posting ediiten i.p.v. 3 keer hetzelfde posten...
Bedankt, enne...die eerste opmerking zag ik mijlenver aankomen hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle whiskies...![]()
Serieus: Bushmills is een Ierse whiskey die vrij zacht van smaak is.
Als je een Linkwood te pakken kan krijgen, dan zit je ongeveer in dezelfde range, waarbij Linkwood iets fruitiger is.
Een Glenmorangie is ook mogelijk en eigenlijk vele andere Speyside whiskies ook wel.
Of een Connemara (niet de peated versie), die ook Iers is en ook iets redelijker geprijsd is dan Schotse whiskies.
Ik ga wel uit van Single Malt whiskies...
Nopequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:13 schreef Mobster273 het volgende:
Monsters of the Midway....
heeft dat niet iets te maken met een of andere aanvalsmacht uit WWII?
dat weet ik ook wel, vandaar de link, maar ook daar was er een agressor hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Battle of Midway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |