Nooit geweten hoe dit ding in het Nederlands heette, ik kwam nooit verder dan 'een of andere citrusvrucht'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor het oponthoud, moest even een zakelijk geschil met een leverancier op 'gepaste' wijze beantwoorden...![]()
Ik was op zoek naar cederappel, cedercitroen of muskuscitroen waarvan de schil, na te zijn gesuikerd, gebruikt wordt onder de naam sukade in o.a. kerstbroden en oliebollen.
De naam 'etrog' is de Hebreeuwse naam en zo heb ik zelf ook weer wat geleerd...
starla +1quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef starla het volgende:
Foster parents plan
Doe ze mij maar zonder sukade. Vies spulquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Sukade wordt volgens mij ook vaak gebruikte in de Jiddische keuken, bedenk ik me nu.
In gremsjeliesj (schrijf ik vast weer fout) zit in ieder geval sukade en in diverse andere zoete gerechten ook...
Moet ik dan ook nog een keer 'midwinterhoorn blazen' zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denkt hij weer aan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Midwinterhoorn blazen?
quote:All the times that I cried, keeping all the things I knew inside,
Its hard, but its harder to ignore it.
If they were right, Id agree, but its them you know not me.
Now theres a way and I know that I have to go away.
Sorry, didn't know that.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Tyfus...![]()
Cat Stevens - Father & Son, gespeeld bij de crematie na het overlijden van mijn schoonvader...
Heel dicht in de buurt, maar officieel is het geen flugelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg dan een fluitje bier meet een flesje flugel erin
berenburg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg dan een fluitje bier meet een flesje flugel erin
Die zal het zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:51 schreef starla het volgende:
jessica simpson?
Newly weds enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:51 schreef starla het volgende:
jessica simpson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |