Ping pong...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Willem Nijholt in Cabaret
Pssst, niet verder vertellen.... ik probeerde het weer een beetje goed te maken, maar dan moet je wel reageren...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik moet een beetje vaker refreshen geloof ik
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen.... ik probeerde het weer een beetje goed te maken, maar dan moet je wel reageren...
pulletje +1quote:Op donderdag 20 december 2007 15:44 schreef pulletje het volgende:
Nimes?
ow wel iemand, maar wel met een fout antwoord...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef MadMaster het volgende:
De enige die ik weet te herinneren die iets zei over 'mankind' is Neill Armstrong toen hij voet op de maan zette...
Thomas Alva Edison (Milan (Ohio), 11 februari 1847 – West Orange (New Jersey), 18 oktober 1931) was een Amerikaanse zakenman die zijn fortuin maakte door uitvindingen op te kopen en de octrooien op zijn eigen naam vast te leggen. Als deze succesvol bleken, perfectioneerde hij ze en nam ze in productie.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
Dan is het denk ik meneer Edison
Dat rijmt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Mulan is het dan...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |