twas toch niet je moeder he?quote:
Mijn moeder is al 12 jaar geleden overleden, dus...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
twas toch niet je moeder he?
Die hangt aan de muur, ja...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik herken er eentje, Pipi Langkous
Geen John en Linda en helemaal niets met Gooise vrouwen te maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef ElizabethR het volgende:
Zijn dat John en Linda de Mol?? Heeft het iets met Gooise Vrouwen te maken??
da scheelt weer, ik vond het behoorlijk brabants eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
lama is een op Fok! algemeen geaccepteerde uitdrukking, no problem...
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef Flitspaal het volgende:
Tommy, Annika en Pippi 30 jaar later.
Sorry, ik vroeg 'wie zijn dit' en pipi is geen meervoud.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrrrrrrr
Zat ik nog goed ook met mijn Pipi
MadMaster +1quote:Op donderdag 20 december 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Rage Against the machine
Ik bedoel ook alleen maar dat ik in de goede richting aan het denken was, want ik dacht wel dat die foto er iets mee te maken zou hebben. Kreeg alleen de link niet binnen. EN jij kunt lekker lullen jah!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik vroeg 'wie zijn dit' en pipi is geen meervoud.
Zag ook pas het portret aan de muur hangen nadat ik de foto geplaatst had en je gaf het perfecte antwoord om me daar onderuit te lullen...
Ping pong...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Willem Nijholt in Cabaret
Pssst, niet verder vertellen.... ik probeerde het weer een beetje goed te maken, maar dan moet je wel reageren...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik moet een beetje vaker refreshen geloof ik
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen.... ik probeerde het weer een beetje goed te maken, maar dan moet je wel reageren...
pulletje +1quote:Op donderdag 20 december 2007 15:44 schreef pulletje het volgende:
Nimes?
ow wel iemand, maar wel met een fout antwoord...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef MadMaster het volgende:
De enige die ik weet te herinneren die iets zei over 'mankind' is Neill Armstrong toen hij voet op de maan zette...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |