Da's degene die ik het langste heb gebruikt hier op FOK! Zeker 5 jaar op rij.quote:
Ik heb je tot een half jaar geleden hier nog nooit ontmoet, dus...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef ElizabethR het volgende:
Da's degene die ik het langste heb gebruikt hier op FOK! Zeker 5 jaar op rij.
Ik dacht, ik doe hem weer eens een keertje
Gossie wat een deceptie, ik heb zwart haar, maar wel felgroene ogen, telt dat ook???quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je tot een half jaar geleden hier nog nooit ontmoet, dus...
Maar, houden zo!!![]()
Ja, ja, ja, meisjes...met rode haren...![]()
Hmmm.... ja, mits het git- en gitzwart is en niet uit een potje komt...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie wat een deceptie, ik heb zwart haar, maar wel felgroene ogen, telt dat ook???
Pfff, ik ben geen 18 meer hoor!! Ik moet de eerste grijze haren echt wel met behulp van een potje verdoezelen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm.... ja, mits het git- en gitzwart is en niet uit een potje komt...
Heel warm!!!!!!quote:
That's itquote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Het oudste hamburgerrestaurant in de USA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |