Nou, kom maar op met die naaktfotos danquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef nietzman het volgende:
Deze heeft borstjes.
Moet je rondjes gaan rennenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:
Echt wel, en daarbij krijgen wij het niet meer boven de 18 graden in huis.
Als je een klein huis hebt welquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef freecell het volgende:
Wordt het dan wel warm in huis?
Zie ik eruit als dat Lemur beest?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Door TARA? Maar das toch wel vaker dan alleen vandaag?
Ja. En freecell als een roze bloem!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie ik eruit als dat Lemur beest?
regen?? dat was toch de ijzel die Piet Paulusma voorspelde??quote:
Wel lief doen tegen aSjquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid ligt op de grond te huilen van t lachenHeb haar uit bed geduwd, opzouten
quote:Op zondag 23 december 2007 12:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wij zitten gewoon naast elkaar te MacBooken
Zulks een geweldige vrouw, en jij duwt har uit bed? Weet je zeker dat je hetero bent?quote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid ligt op de grond te huilen van t lachenHeb haar uit bed geduwd, opzouten
Ok, absoluut gay. Steeks eens iets in zn kont? Vind ie vast lekkerquote:
Zegt de meest wanhopige 'man' op FOK!, duw jij nou maar lekker je camera in je reet en neem een fotoquote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
[..]
Zulks een geweldige vrouw, en jij duwt har uit bed? Weet je zeker dat je hetero bent?
[..]
Ok, absoluut gay. Steeks eens iets in zn kont? Vind ie vast lekker
Ook leuk als de kleuterklas je opbelt en vraagt of je thuis geslagen wordt, ik was bont en blauw van het schaatsen, bleef maar vallen en opstaan en doorgaanquote:Op zondag 23 december 2007 14:01 schreef Bob. het volgende:
Niet gevallen met schaatsen! (of telt vallen als je je schaatsen aan hebt, maar nog niet daadwerkelijk op het ijs staat ook als vallen?)
Goed onderbouwde reply ook weerquote:
Ik doe lief, het is zo jammer dat hij zo fucking schijnheilig isquote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Bob. het volgende:
Het zijn de feestdagen mensen, een beetje lief doen!
Groetjes terug van Tom, aSj zit in de douchequote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef nietzman het volgende:
Groetjes aan Tom.
Zit je dwars he, dat jij dr niet mag ballen. Zuur hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
[..]
Zulks een geweldige vrouw, en jij duwt har uit bed? Weet je zeker dat je hetero bent?
[..]
Ok, absoluut gay. Steeks eens iets in zn kont? Vind ie vast lekker
Kerstinkopen gedaan voorhet eten van morgen, maar man, wat een hel, nooit zon volle supermarkt gezienMaar goed, meteen ook een paar verse boxershorts gekocht
quote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
wat was je aan het koken?
quote:Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef maok het volgende:
Kerk was tof vanmorgen, nu de keuken in om lekker dingen maken voor na de Christmas Carol service van vanmiddag
moet je maar willen........quote:Op zondag 23 december 2007 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ex van Kelly Osbourne
Daarom is het nu ook zijn ex!quote:
Ik beledig hem niet! Ik vertel alleen wat zijn bijnaam is!quote:Op zondag 23 december 2007 16:41 schreef ChipsZak. het volgende:!
Je beledigt Bert!
WATDOEJE!
HOER!![]()
![]()
!
BERT IS LEUK!EN GEEN BLOEMKOOLLUL.
![]()
Dat vind ik slecht van je.
Zijn bijnaam is niet bloemkoollul!quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik beledig hem niet! Ik vertel alleen wat zijn bijnaam is!
Maar dank je voor de kaart hoor
Ik heb het zlefs op DVD, kan het zo vaak zien als ik wilquote:Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef Bob. het volgende:
Echt wel, ik heb het zelf gezien op the Osbournes, bloemkoollul.![]()
En prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar terug gewenst.
Heeft mn ex gekocht. En de troep heb ik gekregen bij de boedelscheidingquote:Op zondag 23 december 2007 16:54 schreef Bob. het volgende:
Waarom in godsnaam heb je the Osbournes op dvd.
Je ex heeft het gekocht, maar ze wil het niet hebben bij de boedelscheidingquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft mn ex gekocht. En de troep heb ik gekregen bij de boedelscheiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |