Kunooooo!!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goodmorning
nog niets gezien.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wie heeft er nog geen kerstpakket dan?
en je hebt hem een flinke knuffel gegeven zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Net toen ik dat typte van net, komt de baas binnen.
Hij: "Mag ik jou namens BedrijfX een kerstpakket aanbieden."
Ik:
Hij: "Er zit wel drank in, dus weet niet of je dat lust.."
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Ik: Dat gaat er wel in** Ubersmile..
Lief hoor!
Champagnequote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Ik:
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Lief hoor!
in de mijne zat een fles champagne (goede en lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Ik:
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Lief hoor!
Ik moet em vanavond meenemen met de auto.. Durfde het niet aan op de fiets gister..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik ga zo mijn kerstpakket eens ophalen.. ben benieuwd.
ik heb ETA er al uitgekeild... de volgende moet maa even op Quinx gewezen worden...! Zo word er hier natuurljk niet met OerSCers omgegaan he!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee Kuno
Ik heb het niet gedaan, hij stond er altijd wel in!
Denk dat Okiedokie hem toen vervangen heeft door zijn eigen!
Anders gooi je diertjuh ETA en Quinx eruit, die komen hier laatste tijd toch nooit meer.
Linker kolom, de eerste en tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb maandag kerstpakket opgehaald, Dienblad, wijn, fles water, sporttas, thee, koffie, ontbijtkoek achtig iets, chips, nootjes, spekkies, blk tomatensoepvolgens mij was dat het... o en we kregen een presentatie over mn werk, bleek dat alleen mijn afdeling winst maakt...
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Moët, goed spul ja... Niet zo mierenzoet als de gerbuikelijke champaldiquote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Het is Moet, volgens mij toch wel 1 van de betere.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb ETA er al uitgekeild... de volgende moet maa even op Quinx gewezen worden...! Zo word er hier natuurljk niet met OerSCers omgegaan he!
Een schande is het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ik kan wel huilen...quote:
Een gezellige avond gaat zeker boven een kerstpakket..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
Update: avondje was gezellig, maar het kerstpakket was flut.
watwas het kerstpakket?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
Update: avondje was gezellig, maar het kerstpakket was flut.
Dus als ik geen stagiair meer ben.. en hier toch elke dag kom.. wordt ik gedeletequote:Op donderdag 20 december 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
ReMcOrE, jslavenburg, Quinx, Luctor_Et_Emergo en diertjuh zijn als volgende aan de beurt. Volgens mij geen stagairs meer, en ze komen hier ook bijna nooit.
ReMcOrE nog wel eens, maar is geen stagair meer
Waar ben jij..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Avondje heb ik dus helaas niet meegemaakt. Maar kreeg wel een lief smsje van mijn andere collega: Waar ben jij
Ze mailt zo wel terug denk ik, dan weet ik meer.
Toch DE reden om in oktober een baan te nemenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil ook kerstpakket en dertiende/veertiende maand
Maar ja, geen werk, dus zal het ook niet krijgen
Iddquote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toch DE reden om in oktober een baan te nemen
als je hier iedere dag komt bljf je in de ljst, dat zou bij mij ook zo zijn, aangezien ik al sinds augustus geen stage meer loop!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus als ik geen stagiair meer ben.. en hier toch elke dag kom.. wordt ik gedelete
O.. dan is het wel een aardig gebaar inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 11:49 schreef Loontjah het volgende:
Nou vind het wel fijn dat collega's aan je denken toch.
Terwijl je niet uit dat dorp komt, maar 2 x in de maand komt.
Dat zal toch zeker welquote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Zekers Loontjah
Succes Erik! Moet toch wel wat voor je zijn, ofniet?
Dus niet meer naar het buitenland?
Hm.. Lekker veel geld verdienen danquote:Op donderdag 20 december 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker wel
En jawel, buitenland staat nog steeds op de planning, alleen een jaar later, als ik wel fatsoenlijk ben toegelaten op die opleiding.
Heb nu uitgeschreven en ga werken tot augustus.
Niet als je iedere dag komtquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus als ik geen stagiair meer ben.. en hier toch elke dag kom.. wordt ik gedelete
Ze hebben ons verlaten.. zijn misschien bezig met nuttigere dingen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet als je iedere dag komt
Alleen als er dan veel wel stagairs bij komen
Kijk, die anderen zijn misschien nog wel stagelopers bij, maar ze zijn er [praktisch] nooit, dus kunnen ze er wel uit
Inderdaad, effe een paar maanden fulltime werken, moet te doen zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm.. Lekker veel geld verdienen dan
probleem is dan weer wel dat ik aan het eind van de studie met een half jaar zonder stufi zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ja, daar kon ik ook voor kiezen.
Ik heb toch voor half jaartje school gekozen.
Dan ben ik verzekerd van een half jaar studiefinanciering, en kan ik zelf nog wat bijverdienen in de avonduren en de weekenden. Uren op school zijn lang niet zo vermoeiend als op stage.
Bijkomstigheid is dat ze straks bij mij zit een half jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ja, daar kon ik ook voor kiezen.
Ik heb toch voor half jaartje school gekozen.
Dan ben ik verzekerd van een half jaar studiefinanciering, en kan ik zelf nog wat bijverdienen in de avonduren en de weekenden. Uren op school zijn lang niet zo vermoeiend als op stage.
Kom je toch ook..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
Jaaa tuurlijk.
Heb meteen gezegd; IK WIL BIJ TRIG IN DE KLAS GVD...
Tiktiktik... nuts!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef HansU het volgende:
ugh, ik heb zojuist besloten dat ik zondag 13 april de Marathon van Rotterdam ga lopen.
42 kilometer lopen. 20 km afzien waarschijnlijk.
Een nieuw doel in m'n leven, achteraf een prestatie van formaat om op terug te kijken. Dat zijn de redenen.
Ik wil die van mij wel delenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ik krijg geen kerstpakketdoen ze hier niet aan
dank u welquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte Hans!
Ja ik heb een pakket al. jij ook al ???quote:Op donderdag 20 december 2007 12:27 schreef Trigalti het volgende:
Joa zodadelijk eten
Heb jij een pakket van je stage Arjan?
Wacht maar, dat veranderd wel onder het lopenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:31 schreef HansU het volgende:
[..]
dank u wel![]()
Ik heb er zin in en voorlopig nog de motivatie, dus ben benieuwd
Nee , zo'n TNT dude belde aan dat ie 3 pakketjes had, ging de baas, ik en een andere werknemer naar beneden. Bleken het 3 kleine pakketjes te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Wat doen jullie buiten dan?
Verslaafden?
Die dude zei pakketten, maar die 3 doosjes had ik zelf alleen nog wel kunnen dragen. En mn baas heeft geen afgetraind lichaam nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:49 schreef Loontjah het volgende:
Lol, pakketJES
Wou je baas niet 3 x op en neer lopen ?
Of heeft hij al een afgetraind lichaam?
Wat voor enorm pakket heb je dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
godver wat een dozen zijn dat.. ik ga 'm morgen met de auto meenemen.. dit krijg ik niet op de fiets mee
gadver, neequote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eindhoven zeker?
helemaal wit, sneeuw, koud, rijp
Het is dat ik geen foto kan uploaden vanaf mijn telefoon hier, maar anders had ik jullie het geweldige uitzicht van mijn kantoor laten zien...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eindhoven zeker?
helemaal wit, sneeuw, koud, rijp
Jij ook eindhoven?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto kan uploaden vanaf mijn telefoon hier, maar anders had ik jullie het geweldige uitzicht van mijn kantoor laten zien...
Heerlijk wit.
Van mijn stage niet nee... ben benieuwd.. of ik iets krijgquote:Op donderdag 20 december 2007 12:34 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja ik heb een pakket al. jij ook al ???
quote:
die gebruikte ik tot een paar uur geleden, toen ineens gaf hij alles files als denied aan...quote:
Bufkes??quote:Op donderdag 20 december 2007 13:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Van mijn stage niet nee... ben benieuwd.. of ik iets krijg
Net tosti's gegeten, en dan komt er iemand binnengelopen die erwtensoep voor zich heeft, en daarna een broodje warme ham uit zijn tas haalt.![]()
Bij Bufkes in Helmond gehaald... dat moet echt lekker zijn..
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij ook eindhoven?
't is hier mooi wit ja..
heb je dan ook heerlijk kerstvakantie?quote:
heerlijk he?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen!
wat gaan jullie weer hard de laatste tijd zeg
ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
ik hou het allemaal niet meer bij hoor
Je hebt je oude UI terugquote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen!
wat gaan jullie weer hard de laatste tijd zeg
Franchise denk ik ja..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bufkes??
Dat is toch uit het superzuiden van Limburg...? Ik weet nog dat er alleen een winkel in Maastricht op Centre Ceramique en in het Heerlens winkelcentrum tegenover het treinstation zat... Zouden ze aan het franchisen zijn??
iig, lekker spul..
een normaal kerstpakket (in de zin van dat je er tenminste iets aan hebt)quote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef Loontjah het volgende:
Ja die is net nieuw op de Ameidestraat he.
Ik ken het concept niet, maar zal er wel eens langs gaan.
Ben gek op broodjes.
btw: kerstpakket van bijbaantje: theekopje, 4 pakjes thee, en 15 euro cash.
Redelijk toch ?
ja ik vind haar zo sexy hequote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je hebt je oude UI terug
En ja Host, lekker vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |