Watje.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Volgens mij keek Platoman toen liever even de andere kant op.
Een beetje wel ja.quote:
Watje!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem het liever sensitief.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan was je eer nog te redden geweest beste Platoman.
Onthoud het voor de volgende keer.quote:
De volgende keer dat CL hem zich ongemakkelijk laat voelen? Dat is echt iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Onthoud het voor de volgende keer.
Ik kijk altijd uit naar een ontmoeting met jou.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zei ook niet dat ie er naar uit moest kijken.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Snelle leerling.
Begin januari lasagne bij jou thuis was het toch?
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben we al een R&P SC jaar overzicht?
Wie doet het met wie?quote:
Je fokt, dus je leeftquote:Op donderdag 20 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ben ik al dood?
Niet doen. Dan mis ik jequote:Op donderdag 20 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ben ik al dood?
Volgens mij doet niemand het hier.quote:
Iets meer privacy dan midden in de SC is wel prettig, jaquote:Op donderdag 20 december 2007 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand het hier.![]()
Is er meer dan seks?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand het hier.![]()
Maar volgens mij is een jaaroverzicht de hoogte- en dieptepunten van een jaar dat lijkt mij verder gaan dan alleen seks.
Ik zal nog eens een keer aardig doenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij deze heb je je geloofwaardigheid verlloren.
Bier, naar het schijntquote:
Ik kan het niet zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef liefie_ het volgende:
Mensen, er ligt nog steeds een prachtig wit laagje
Dus alles komt goed
Hier niet. En gegeven dat ik straks nog naar huis wil is dat inderdaad goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef liefie_ het volgende:
Dus alles komt goed
Head & Shouldersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef liefie_ het volgende:
Dus alles komt goed
Nietus sneeuw is goed!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier niet. En gegeven dat ik straks nog naar huis wil is dat inderdaad goed.
Ik weet niet of dat lukt, ik ben altijd alles kwijt (camera, kabeltje en zo) maar als je het echt wil Q dan verzin ik wel wat!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liefie_ post graag wel een foto voor je.
Leg jij het de prutsers op de weg en op het spoor uit die bij het eerste sneeuwvlokje in paniek raken?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:40 schreef liefie_ het volgende:
Ik moet zo er ook nog door, is toch helemaal niet erg!
Oh, diezelfde mensen die een rode kerstverlichting voor je laten verschijnen als er een drupje regen valt?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg jij het de prutsers op de weg en op het spoor uit die bij het eerste sneeuwvlokje in paniek raken?
Die ja. Alleen dan erger.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, diezelfde mensen die een rode kerstverlichting voor je laten verschijnen als er een drupje regen valt?
Ja, deze lichtjes glijden omdat men het begrip ABS nog niet zo goed kent. Pompend remmenquote:
Nou ja, het is een beetje hetzelfde verhaal als een hittegolf. Leuk voor de studenten en andere mensen die blijkbaar continu vrij hebben, iets minder leuk voor de mensen die gewoon negen tot vijf verplichtingen hebben (met bonus voor degene die daarvoor ook nog moeten reizen).quote:Op donderdag 20 december 2007 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, deze lcihtjes glijden omdat men het begrip ABS nog niet zo goe dkent. Pompend remmen
Ik heb al vakantie!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is een beetje hetzelfde verhaal als een hittegolf. Leuk voor de studenten en andere mensen die blijkbaar continu vrij hebben, iets minder leuk voor de mensen die gewoon negen tot vijf verplichtingen hebben (met bonus voor degene die daarvoor ook nog moeten reizen).
Bedankt voor het onderstrepen van mijn puntquote:
En ik ben lekker ook nog student! Kom maar door met die sneeuw!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderstrepen van mijn punt.
Of die mensen die altijd vroeger naar huis moeten om hun kinderen op te halenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderstrepen van mijn punt.
Nee, dat krijgen we niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En ik ben lekker ook nog student! Kom maar door met die sneeuw!
Oeh oeh oeh oeh oeh zouden we sneeuw krijgen met kerst!
Ik zie dat de ware kerstgedachte ook bij jou weer de kop heeft opgestokenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die mensen die altijd vroeger naar huis moeten om hun kinderen op te halen
Volgens mij de reden dat men kinderen neemt, voor de rest droppen ze die dingen toch bij een creche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |