Dat is mooiquote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag in de winter![]()
Dat is het zeker! Hoop voor AZ dat ze Everton een pak slaag geven trouwens, is ook beter voor het NL voetbalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen etcDus nu ff aan het kijken of er nog mensen zijn die willen.
Zonde om kaarten weg te gooien..
Oow okquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen etcDus nu ff aan het kijken of er nog mensen zijn die willen.
Zonde om kaarten weg te gooien..
Hopen dat het morgen dan een beetje minder mistig is, qua ongelukken op de snelweg enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
och het valt wel mee hoor, het is mist die sneeuw achterlaat.. maar wel leuk, witte bomen
Je kan nog meequote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oow okJa dat is zeker zonde
vingers op je neus, peuk aansteken, snel opdrinken, en gaan rokenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Weg gooien mag niet
Is antibiotica wat uiteraard weer in glas water gegooid moet worden..
spul is zoooooo niet te zuipen
Zit ik daar als Ajax supporterquote:
Zolang je er niet over begint zal je weinig horenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit ik daar als Ajax supporter
ach, voor mij is het winter als er sneeuw isquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is mooi. Maar het is nog geen winter.
Kun jij trouwens vanaf je werk iets zien van dat 3fm gebeuren. Heb dus ook geen idee waar dat is in den haag. Kom er nooit
Vanavond niet, maar lijkt me wel is een keertje leukquote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Zolang je er niet over begint zal je weinig horen
ZEG!
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef lynda het volgende:
Ook te laat Beller
VERKOCHT! even snel in heiloo twee kaarten ophalen nog 2 vrienden gaan mee!
ff fietsen en treinen nu dus tot strakkies :d
Droxzieeeeeeeeeeeee
Haha have fun vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef lynda het volgende:
Ook te laat Beller
VERKOCHT! even snel in heiloo twee kaarten ophalen nog 2 vrienden gaan mee!
ff fietsen en treinen nu dus tot strakkies :d
Droxzieeeeeeeeeeeee
Ghehehe welkom terug, heeft het je gesmaakt?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo droxz is terug.. hik! zo, wat maar 1 glas wijn! hier die wijn!
zit nu aangeschoten achter mijn pc, en moet nog problemen oplossen
HELD!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo droxz is terug.. hik! zo, wat maar 1 glas wijn! hier die wijn!
zit nu aangeschoten achter mijn pc, en moet nog problemen oplossen
een collega gaat zn broek laten zakken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ach, voor mij is het winter als er sneeuw is
Maar t Plein is hier op 2 minuutjes lopen, k kom er van t weekend nog wel ff
nu jah, ligt wel een zwaar uitdagende baan voor me te wachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie toch dat je tijd moest maken
En dat is om tequote:Op donderdag 20 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega gaat zn broek laten zakken.
heerlijk! *hik*quote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ghehehe welkom terug, heeft het je gesmaakt?
Lekker met dit weerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een collega gaat zn broek laten zakken.
ja , humor toch. kijken hoe die lui reagerequote:
Whehehe, geweldig man, nu heb ik helemaal zin in de kerstdagenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heerlijk! *hik*
capacio (hoe schrijf je dat nou weer?!), heerlijk stukje vlees en wat groente,
en een heerlijk toetje~!
ik zuip normaal geen wijn, maarja, zo'n kans laat je niet liggen
Tjah ik hoop dat die camera dan een zoomfunctie heeftquote:
van wijn wordt ik supervrolijkquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heerlijk! *hik*
capacio (hoe schrijf je dat nou weer?!), heerlijk stukje vlees en wat groente,
en een heerlijk toetje~!
ik zuip normaal geen wijn, maarja, zo'n kans laat je niet liggen
je denkt toch niet dat hij dat nuchter gaat doen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |