Je bent het wel hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
voelde ik me even speciaal en direct is het weer weg
Nee viel wel mee hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
doe je snel zegwas zeker niet zoveel?
Hmm zuurquote:
In de keel van je vuilnisbak gietenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef lynda het volgende:
Hoe drink je iets op wat gewoon NIET te drinken is..
Werkt nietquote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
In de keel van je vuilnisbak gieten
Maar dan gooi je het weg...quote:
Weg gooien mag nietquote:Op donderdag 20 december 2007 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar dan gooi je het weg...
Neus dicht en naar binnen werken?
Wat is het?? Als het een kilo aardappelen is...tja...da's lastig drinken
Oooh mja... da's wel nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Weg gooien mag niet
Is antibiotica wat uiteraard weer in glas water gegooid moet worden..
spul is zoooooo niet te zuipen
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]ik hou maar op met complimentjes uitlokken
![]()
Ach jah, dat hoort erbij hequote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef diertjuh het volgende:
![]()
Gewoon achterover gooien?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Weg gooien mag niet
Frisdrank + medicijnen heeft een verkeerd effect op mijquote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oooh mja... da's wel nodig eigenlijk.
Tja, ik heb geen idee hoe dat op te lossen..kan je het niet in je frisdrank gooien? (ik krijg meestal tabletten met zo'n kuur)
Kom zeg... het is geen shotje alcoholquote:
Je moet maar blijven denken dat het goed voor je isquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Frisdrank + medicijnen heeft een verkeerd effect op mij![]()
Ach word 2 weken afzien dan maar
Werkte niet hehequote:
Is dat nou nog steeds niet opgelost?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
druk druk druk met die mailserv,
blijkt nu een inlog fout te zijn bij Dcom service :s
flink zoeken geweest maar hopelijk iets gevodnen
* Sgele wacht op Droxz snelle antwoord nuquote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkte niet heheGewoon ff afzien 2x per dag voor 2 weken en dan moet het maar over zijn.
en FUCK wat ga ik het vanavond FUCKING koud hebben![]()
Nog iemand die mee wil?
mja, vanaf 1 feb waarschijnljik overdag ook geen fok tijd meer ...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds niet opgelost?
Zo blijf je wel lekker bezig M
nee blijven unables enzo binnen lopenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds niet opgelost?
Zo blijf je wel lekker bezig M
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele wacht op Droxz snelle antwoord nu
eerhm...sorry?quote:
Ik zie toch dat je tijd moest makenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, vanaf 1 feb waarschijnljik overdag ook geen fok tijd meer ...
Koud? Mee? Wat ga je doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Werkte niet heheGewoon ff afzien 2x per dag voor 2 weken en dan moet het maar over zijn.
en FUCK wat ga ik het vanavond FUCKING koud hebben![]()
Nog iemand die mee wil?
Maar het werkt welquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom zeg... het is geen shotje alcohol
Voetbalquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Koud -> Buiten
Ja mee
Wat -> VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!
Als ik kaartjes had wel jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Koud -> Buiten
Ja mee
Wat -> VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!
dat siert jequote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef diertjuh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Hoe dat dan?!?quote:
Heftig! Dus ik kan morgen weer wat verwachten in Rijswijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag in de winter![]()
NICE!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet kunnen etcquote:
och het valt wel mee hoor, het is mist die sneeuw achterlaat.. maar wel leuk, witte bomenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heftig! Dus ik kan morgen weer wat verwachten in Rijswijk?
Dat is mooiquote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het zeker! Hoop voor AZ dat ze Everton een pak slaag geven trouwens, is ook beter voor het NL voetbalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen etcDus nu ff aan het kijken of er nog mensen zijn die willen.
Zonde om kaarten weg te gooien..
Oow okquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen etcDus nu ff aan het kijken of er nog mensen zijn die willen.
Zonde om kaarten weg te gooien..
Hopen dat het morgen dan een beetje minder mistig is, qua ongelukken op de snelweg enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
och het valt wel mee hoor, het is mist die sneeuw achterlaat.. maar wel leuk, witte bomen
Je kan nog meequote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oow okJa dat is zeker zonde
vingers op je neus, peuk aansteken, snel opdrinken, en gaan rokenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Weg gooien mag niet
Zit ik daar als Ajax supporterquote:
Zolang je er niet over begint zal je weinig horenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit ik daar als Ajax supporter
ach, voor mij is het winter als er sneeuw isquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is mooi. Maar het is nog geen winter.
Kun jij trouwens vanaf je werk iets zien van dat 3fm gebeuren. Heb dus ook geen idee waar dat is in den haag. Kom er nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |