Coolquote:
Nou, ik zag voornamelijk die foto voorbij komenquote:
Tong, kom op men. Deze is duidelijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Ja we kunnen ook nooit wat terug lezen.
Vroeger werden er in BB mooie topics geopend door de streamers. Wij moeten maar gokken en raden.
weten we ook gelijk weer wie er gaat winnenquote:
Hoelang zou deze duren?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik moet er wel een topic over openen
Woar est vleish?quote:
Chuck is al op leeftijd.quote:
Niet gek. Ik denk dat ik ook maar zwerver wordquote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Mikey, 8 of 11,5 jaar gezeten op Curacao voor drugssmokkel, hond Dilana, sinds 1993 op straat. Scharrelt per dat 80 a 90 euro bij elkaar. Rochelt als een bezetene.
Zo genoeg?
Mikeyquote:
Niet quoten voor ik de spelfouten er uit heb gehaald!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet gek. Ik denk dat ik ook maar zwerver word
als miljonair jaquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Mikey
en zijn hond heet Lana
Hij is de zwerver die aan het kerstdis is uitgenodigd.
Zoals zo mooi Brian zegt "waarom zou ik als miljonair niet met hem praten en aan tafel zitten?"
Amen....
Da's toch lame wanneer iemand zoiets roept? Denk dat ome Mickey meer voor elkaar heeft gebokst dan die kleuter Brianquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Mikey
en zijn hond heet Lana
Zoals zo mooi Brian zegt "waarom zou ik als miljonair niet met hem praten en aan tafel zitten?"
Amen....
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Chuck is als nieuwe bewoner in da house.
Waarom is dat nou weer lamequote:Op donderdag 20 december 2007 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's toch lame wanneer iemand zoiets roept? Denk dat ome Mickey meer voor elkaar heeft gebokst dan die kleuter Brian
Wat een goeie jongen is het toch, die Brian.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Mikey
en zijn hond heet Lana
Amen....
Joh, ik veeg mn reet af aan dat hele DGK. Maar het gaat me om die uitspraak. Mensen die dat roepen zijn niet aangesloten.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer lameIs toch normaal dat iemand dat zegt, als ieder ander in het huis dat zou zeggen zou je er niet over vallen. Maar als Brian het zegt wordt het weer gelijk zo krom opgevat.
Precies. en voelen zich enorm verhevenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, ik veeg mn reet af aan dat hele DGK. Maar het gaat me om die uitspraak. Mensen die dat roepen zijn niet aangesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |