Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zolang hij geen biseksuele lesbische vegetariërs wil versieren zit hij dus gewoon goed?
Swaffel fijn Blurkbabequote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten all!
Nou, iddquote:Op donderdag 20 december 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
Wat een stilte ineens.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Iedereen met Blurk mee naar bed??
Hoop ik wel dat ze een groot bed heeftquote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Iedereen met Blurk mee naar bed??
Ik was héél even met Blurk meequote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Jullie zijn niet met Blurk mee maar hebben met elkaar ook genoeg lol, dus ik kan er rustig vandoor gaan
Truste![]()
![]()
Je zoon ook wegquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Jullie zijn niet met Blurk mee maar hebben met elkaar ook genoeg lol, dus ik kan er rustig vandoor gaan
Truste![]()
![]()
Truste Leandraquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Zat er geen cd'tje bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer ondertussen uit te vissen waarom me camera niet gezien word door de computer
Tis de bedoeling dat de camera jou zietquote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer ondertussen uit te vissen waarom me camera niet gezien word door de computer
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis de bedoeling dat de camera jou ziet![]()
Ja wel, maar niet hoe je nu verder moet en het staat gewoon ook niet in de handleiding van 132 blz.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Zat er geen cd'tje bij?
Ik heb een kennis die er een heeft, telt dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hi, iemand met iPod kennis hier?
Ga je nu foto's van je tieten posten?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wel, maar niet hoe je nu verder moet en het staat gewoon ook niet in de handleiding van 132 blz.
Maar goed, beetje draaien aan dat ding helpt.
Anzetten, fotoview modus en dan op menu en dan op verplaats beelden
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je nu foto's van je tieten posten?
Als beroep kan je heel goed OTHER in vullenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
OH, Veulen ook al technische helpdesk vragen.
Laat dan maar. Ben al 2 dagen bezig om video op mijn nieuwe iPod te krijgen.
Wat een meuk dat iTunes, doet alles wat ik niet wil en vice versa
En maar proberen om me die store in te krijgen...
Om iets te kunne moet je eerst een account creeëren, daarvoor moet je zelfs je beroep ingeven, doe je dat niet: geen account. Wat een hufters. (Ben benieuwd waaronder ze het beroep "go fuck yourself" gaan filen)
De kerstboom tochquote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Tis de bedoeling dat de camera jou ziet![]()
Heb je nog niet genoeg ruk materiaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je nu foto's van je tieten posten?
Itunes account heb ik ook. Dat zuigt inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
OH, Veulen ook al technische helpdesk vragen.
Laat dan maar. Ben al 2 dagen bezig om video op mijn nieuwe iPod te krijgen.
Wat een meuk dat iTunes, doet alles wat ik niet wil en vice versa
En maar proberen om me die store in te krijgen...
Om iets te kunne moet je eerst een account creeëren, daarvoor moet je zelfs je beroep ingeven, doe je dat niet: geen account. Wat een hufters. (Ben benieuwd waaronder ze het beroep "go fuck yourself" gaan filen)
De kerstboom is een weerspiegeling van jequote:
Maar ik heb geen ander beroep.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als beroep kan je heel goed OTHER in vullen
Nou en?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ander beroep.
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg ruk materiaal?
Echt niet te zuinig. En ik heb maar eens even lekker uitgepakt met een 160gb ipod, dat synchroniseren duurt een eeuwigheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Itunes account heb ik ook. Dat zuigt inderdaad
Ik heb geen ipodquote:Op donderdag 20 december 2007 01:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Echt niet te zuinig. En ik heb maar eens even lekker uitgepakt met een 160gb ipod, dat synchroniseren duurt een eeuwigheid.
NIWW (voor het eerst dat ik zelf, ehhh, hoe noem je dat, sms taal (Enniweez) bedenk), hoe krijg jij een gedowloade video op je ipod Veulen?
Ik heb er 1 van 2 gb en daar doe ik al een maand meequote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
160 GB, dat is volgens mij wel een maand nonstop muziek....
Als je het er op krijgt wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
160 GB, dat is volgens mij wel een maand nonstop muziek....
Ik ben ook mooi en overvol?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
De kerstboom is een weerspiegeling van je
Ik heb geen ipod, zou het net weten. Maar ik kan mij voorstellen dat er óf software bijzit waarbij je het gemakkelijk kunt organiseren óf dat hij bij het inpluggen op je pc er automatisch die harde schijf wordt toegevoegd. In het laatste geval kun je gewoon kopieren van naar....met je verkennerquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Als je het er op krijgt wel.
Maar hoe?
iPod heeft daar een heel handig eigen programma voor.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen ipod, zou het net weten. Maar ik kan mij voorstellen dat er óf software bijzit waarbij je het gemakkelijk kunt organiseren óf dat hij bij het inpluggen op je pc er automatisch die harde schijf wordt toegevoegd. In het laatste geval kun je gewoon kopieren van naar....met je verkenner
Apple heeft toch meestal z'n zaakjes wel voor elkaar..,,,,,slordig van ze....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
iPod heeft daar een heel handig eigen programma voor.
Wat bij ongeveer iedere gebruiker zorgt voor gigantische frustratie.
Ik ken niemand die er mee overweg kan.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apple heeft toch meestal z'n zaakjes wel voor elkaar..,,,,,slordig van ze....
Tijd zat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
2666 uur muziek om precies te zijn, oftewel 111 dagen....
Geen handleiding bijgeleverd? Zie onderstaand berichtje ergens:quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat handige eigen programma heb ik geinstalleerd. Het heeft iTunes.
Nu heb ik 5 filmpjes gemaakt met een camera, ze zijn al in het .mov formaat.
Ik sleep ze vanuit de verkenner naar iTunes.
Die gaat ze eerst converteren, nu staan er 10 filmpjes. Alleen afbeeldingen, ik zie geen verschil tussen origineel en geconverteerd. Slepen naar de iPod lukt niet, met geen van de 10.
Zeugenstront
Dat stukje komt zeker van een iPod site?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen handleiding bijgeleverd? Zie onderstaand berichtje ergens:
Mensen toch... jullie hebben allemaal zo te zien vragen ed. over het converteren van films of het overzetten van films van je computer op je iPod,... Doen jullie eigenlijk wel eens moeite om eerst te zoeken vooralleer je vragen stelt? Check eerst en vooral de site van Apple zelf http://www.apple.com/benl/support/ipod/ daar kan je alvast héél veel vinden. Indien je daar het antwoord niet vindt, zijn er nog altijd gigantisch veel fora waar op een simpele manier uitgelegd wordt hoe je zo'n dingen doet. http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=23 OF http://www.intermactivity.be/forum/forumdisplay.php?f=245 en zo zijn er nog VELE andere. Kijk eens verder dan je neus lang is én gebruik je gezond verstand!
Mickey?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En anders geef je die ipod met kerst weg aan een zwerver
Die heeft al 500 euri te pakken van die Selenequote:
Hoi ola !!! en mazzzzzzzzzzel..quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lief muisje.....
quote:Als je een DVD film op je ipod video wilt zetten kun je het beste 'Handbrake' downloaden. Het programma is wel engels. Je kan zelf instellen of je een goed of minder goed beeld wilt. Het duurd best lang om de dvd over te zetten. maar dan heb je ook wel iets heel leuks! je moet gewoon een beetje proberen dan lukt het vast, heb ik ook gedaan. Succes ps. link voor dowloaden http://handbrake.m0k.org/?page_id=8 als deze niet pakt gewoon bij google even handbrake intype.
Ik herken datquote:Op donderdag 20 december 2007 02:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat een ontzettend schijtsysteem.
Ik zit hier te schelden als George Costanza
Heb je wel geconverteerd naar Mac formaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 02:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb poddox al gedownload en geinstalleerd. Kopieëren naar de ipod van een film gaat snel maar als ik dan wil afspelen kan ik dat ding niet vinden. Nee, dat moet eerst via iTunes.... godgloeiende ^#(Y(*#^^_&**
Ik heb gedownload in ipod formaatquote:Op donderdag 20 december 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wel geconverteerd naar Mac formaat?
Genoeg, wat is het probleem?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hi, iemand met iPod kennis hier?
Ooooh, die bedoelde ikquote:Op donderdag 20 december 2007 09:14 schreef Lobasca het volgende:
Goede morgen!
half 10, valt toch wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mén wat is het vroeg![]()
Kouwe poten hier
Half 10 is vroeg als je een half uur geleden ging slapenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
half 10, valt toch wel mee?![]()
paar geitenwollensokken van me lenen? PM ik je ze ff
O, dat ken ik wel, niet kunnen slapen omdat je ijskoude voeten hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Half 10 is vroeg als je een half uur geleden ging slapen
En sokken heb ik inmiddels gevonden
Vraag niet hoe
Ian modus:
En jullie noemen mij een baggeraarquote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
BQ trouwens wel en veel hoger dan ik
Het is trouwens te vroeg voor bagger.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jullie noemen mij een baggeraar
Plus dat ik 5 kloontjes moet onderhoudenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is trouwens te vroeg voor bagger.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Plus dat ik 5 kloontjes moet onderhouden
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ik bedoel natuurlijk 3 kloontjes
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hatzee, dat zit er weer op.
Ik ben dan ook ontzettend creatief.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:42 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat Lobébé zo grappig gevonden
Lacht er tenminste nog iemandquote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
man, you make me smile in the early morning
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik ben geen graadmeter, ik lach om alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dolf is de baas
Insaantje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet de hond van een brandweerman.BROEHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet de hond van een brandweerman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Studentenhumor
Dolf is de baas
Insaantje
Jij gaat voor de 1e plaats vandaag?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé, je pwnificeerde mijn kwartetje!
Nee, ik heb een opleving voordat ik in slaap val.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij gaat voor de 1e plaats vandaag?
Mannen-eigenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb een opleving voordat ik in slaap val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom hangt een belg gordijntjes voor z'n beeldschermPiet, ff moeilijkere opgaven aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dolf is de baas
Insaantje
Dat was 't weer voor vandaag, ik ga leren.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Staan 100 mensen naakt op een rijtje, hoe herken je de Belg ertussenBedankt Piet, en succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was 't weer voor vandaag, ik ga leren.
![]()
Dolf is de baas
Insaantje
Jeuzus, heb jij last van een ADHD-aanval voor je gaat slapen?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, was even baggeren in de COS.
Ja, meestal neuk ik dat eruit.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeuzus, heb jij last van een ADHD-aanval voor je gaat slapen?
Gertski, check even dat topique waar BrandX een slotje op heeft gezet wegens spam, volgens mij kan die in DGK gewoon door de beugel omdat het stemmen voor Jaap betreft.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, om goed wakker te worden:
ZO OPSTAAN:
[ afbeelding ]
Eerst ff opwarmen em koffie slempen. My gutfeeling zegt dat dat tysfustopic gewoon dicht kan blijven.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertski, check even dat topique waar BrandX een slotje op heeft gezet wegens spam, volgens mij kan die in DGK gewoon door de beugel omdat het stemmen voor Jaap betreft.
Suuuuure, als je mij nou gewoon Blauw had gemaakt was deze kwestie niet eens op je pad gekomenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst ff opwarmen em koffie slempen. My gutfeeling zegt dat dat tysfustopic gewoon dicht kan blijven.
Hoe duur is speed eigenlijk, in Duitsland?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suuuuure, als je mij nou gewoon Blauw had gemaakt was deze kwestie niet eens op je pad gekomen
[ afbeelding ]
Check de FB voor een erg toepasselijk plaatje.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe duur is speed eigenlijk, in Duitsland?
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
EN WAAG HET NIET OM NIET TE LACHEN [ afbeelding ]
Hoe veel kost?quote:
Het isquote:
Twee keer.quote:
Hoe duur isquote:Op donderdag 20 december 2007 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe duur is![]()
Hoe veel kost![]()
Hoe duur kost![]()
Kost duur hoe
Ik leef met je mee. Je teleurstelling grijpt me enorm aan eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt, gevoelloze!
Ik deed een heul gespierde negert posten zodat je meer sjans hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Je teleurstelling grijpt me enorm aan eigenlijk.
Absoluut wel! Iets is duur, of niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Hoe duur is" is absoluut maar dan ook absoluut niets mis mee.
Jij hebt geen 6 BB's op FOK! meegemaakdt megolenkind.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat kan het jou nou rotten of die kut FB vol zit.
Dit is volgens mij bijna het enige subforum dat dat kuttopic uberhaupt een nummer geeft.
Inderdaad, stuk leperkoen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Absoluut wel! Iets is duur, of niet!
"Megolenkind" ?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt geen 6 BB's op FOK! meegemaakdt megolenkind.![]()
Als je die FB een beetje laat verslonzen, verdrinken de dubbeltopicmeldertjes in alle bagger.
Jij deed dat posten voor je eigen fapperdefap.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik deed een heul gespierde negert posten zodat je meer sjans hebt
Nee, daar had ik deze voor:quote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij deed dat posten voor je eigen fapperdefap.
OK, leperkoen-nageboorte dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet vriendelijk op de vroege ochtend.
Wedden dat dat geen correct nederlands is????quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad, stuk leperkoen.
De vraag: "Hoe duur is die fiets" is dus niets mis mee.
Hoe vroeg begin jij in godsnaam met zuipen?
Volgens jou is "Hoe duur is dat artikel" geen ABN?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wedden dat dat geen correct nederlands is????
Slaan we niet af, Dolfquote:Op donderdag 20 december 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, leperkoen-nageboorte dan.![]()
En een rondje koffie. Eef ook?
Ik heb gelijk, daarom zegt hij juist niets.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaan we niet af, DolfEn dien die Duitser ff van repliek..
jupzquote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou is "Hoe duur is dat artikel" geen ABN?
Wat is het volgens jou dan wél als ik om een prijs wil vragen en het woord "duur" wil gebruiken?quote:
Wat kost dat, is het duur?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is het volgens jou dan wél als ik om een prijs wil vragen en het woord "duur" wil gebruiken?
Daar is het repliek!! Eat your heart out, Ian Dick!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/235/
Achterlijk stuk vreten, ik heb gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar is het repliek!! Eat your heart out, Ian Dick!
Lees nou eens goed!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Ian_Nick het volgende:
"iets is duur"
"Hoe duur is iets"
Gpwnt door een mof.
NEEEEHEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:42 schreef Ian_Nick het volgende:
"Hoe duur is dat artikel" is GOED
"Hoe duur kost dat artikel" zou fout zijn.
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:42 schreef Ian_Nick het volgende:
"Hoe duur is dat artikel" is GOED
"Hoe duur kost dat artikel" zou fout zijn.
Een artikel IS duur = goedquote:
Dat maak jij er van!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een artikel IS duur = goed
Een artikel kost duur = fout
Hoe duur IS een artikel = dus goed
Hoe duur KOST een artikel = dus fout.
Capiche?
en dat na 2 x...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Gert het volgende:
Het is mooi wit buiten hè?
pomdiepompiedom
Jouw studie gaat ook nog wel ff duren...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian heeft gelijk, ja ik lees nog mee.
Dat staat er niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat staat er.
Ik had gelijk.
Jij bent niet de meest intelligente user van dit forum.
Klaar.
Niet huilen hequote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
Jouw studie gaat ook nog wel ff duren...
quote dan wat er staat, want dat staat er niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus bloedende aardkorst Christus.
Jij bent gewoon echt DOM.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote dan wat er staat, want dat staat er niet!
Die zin is goed volgens die site.quote:Het artikel is duur.
Ik heb gelijk.quote:Hoe duur is het artikel?
En daar ga je de fout in stumpert, die zin kan je niet vragend maken, wel of geen bloedende aardkorst!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Die zin is goed volgens die site.
De enige manier waarop je die zin vragend kan maken met dezelfde woorden:
[..]
Ik heb gelijk.
Jij bent gelijk......quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Die zin is goed volgens die site.
De enige manier waarop je die zin vragend kan maken met dezelfde woorden:
[..]
Ik heb gelijk.
Gert geniet van jouw fout, Duitser!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Denk nou gewoon na, alsof Gert niet allang had ingegrepen als JIJ gelijk had gehad.
Alsof Eefje mij nodig heeft om jou alle hoeken te laten zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Denk nou gewoon na, alsof Gert niet allang had ingegrepen als JIJ gelijk had gehad.
Goed, dan even een overzicht van sites die het volgens jou NIET goed doen:quote:Op donderdag 20 december 2007 10:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in stumpert, die zin kan je niet vragend maken, wel of geen bloedende aardkorst!
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert geniet van jouw fout, Duitser!
Volgens mij noemt men dit OMFGUBERPWNAGE!quote:
Da's dan weer jammer.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan even een overzicht van sites die het volgens jou NIET goed doen:
Dus?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer.
Als ik "mischien" in google opzoek, krijg ik ook meer dan 2 miljoen hits.
Ik ben het er niet mee eens! Punt! Ik kom er vanavond wel op terug..quote:Op donderdag 20 december 2007 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij noemt men dit OMFGUBERPWNAGE!
Dit ga je nog een week horen, hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens! Punt! Ik kom er vanavond wel op terug..
Jij de rest van je levenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit ga je nog een week horen, hoor.
Het is geen "bewijs", wil ik er mee zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus?
Dan is het toch nogsteeds een overzicht van sites die het volgens haar niet goed doen?
Zei ik dat het bewijs was?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is geen "bewijs", wil ik er mee zeggen.
Schatje.....je hebt geen, ik herhaal geen gelijk...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat mij de rest van mijn leven laten weten dat ik gelijk had?
Chill.
Dus Pietje, Gert, NMNS en ik hebben het allemaal fout?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje.....je hebt geen, ik herhaal geen gelijk...
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus Pietje, Gert, NMNS en ik hebben het allemaal fout?
Nee je plaatste die linkjes omdat het zo gezellig staat.quote:
Zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijf vooral stug volhouden hoor, maakt de overwinning alleen maar leuker.
Juist!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee je plaatste die linkjes omdat het zo gezellig staat.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goddamn
Mag ik vragen welke opleiding je genoten hebt?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit de slowsjet
die had een vreemde discussie ingezet
De kosten van zo'n discussie zijn best duur
en vooral de uitkomst is zuur
Maar heeft ze zich nu al over haar nederlaag heen gezet?
Bij wie en waarom?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Copycat het volgende:
Ik moest op het matje komen ...
Je wil nog harder gepwnt worden?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb 'onze' Neerlandica Cc even gevraagd om hier heen te komen..
Nee, niks matje, volgens mij kan jij uitsluitsel geven..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Copycat het volgende:
Ik moest op het matje komen ...
O...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb 'onze' Neerlandica Cc even gevraagd om hier heen te komen..
Naar mijn weten is dat correct. Het zou wat anders zijn als er stond 'Hoe duur kost dat'.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Je wil nog harder gepwnt worden?
Prima hoor.
Beste Cc, is de volgende zin correct of niet:
"Hoe duur is dat artikel?"
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat correct. Het zou wat anders zijn als er stond 'Hoe duur kost dat'.
Grappig, dat is letterlijk wat ik zei.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat correct. Het zou wat anders zijn als er stond 'Hoe duur kost dat'.
Kan wel. Kost duur niet, maar is duur welquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, niks matje, volgens mij kan jij uitsluitsel geven..
'Hoe duur is...?' is toch geen correct abn?
Dit ga ik mijn hele leven lang horen toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wens mezelf een hele fijne vakantie hier heel ver vandaan
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Gert het volgende:
Anyway. Hoe duur is speed in Duitsland?
You're welcome! En je blijft gewoon!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're welcome! En je blijft gewoon!
Jij mag een pammetje hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Het goede nieuws is natuurlijk dat Pietje in dit geval bijna klaar is met school.
Mavoquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Lobébé, welke opleiding heb je nou gedaan?
Ik heb net door gekregen dat ik 2 10'en heb gehaald (a in totaal 40% van m'n cijfer), m'n tentamen telt voor 40% en de andere opdracht heb ik goed gemaakt (ook voor 20%).quote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Het goede nieuws is natuurlijk dat Pietje in dit geval bijna klaar is met school.
Hoe duur is die opleiding?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net door gekregen dat ik 2 10'en heb gehaald (a in totaal 40% van m'n cijfer), m'n tentamen telt voor 40% en de andere opdracht heb ik goed gemaakt (ook voor 20%).
Komt allemaal goed.
Gewoon collegeldquote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe duur is die opleiding?
Lui varken, je kan véél meer!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lobasca, Ian heeft gelijk.....
Heerlijk, zo'n traag kippetje op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lobasca, Ian heeft gelijk.....
De mijne liggen nog op het nachtkastje. Dus ja!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, is het nog te vroeg voor tieten?
Zijn wel spannende tieten, als jij toestemming gaat vragenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, er zijn nog vrouwenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne liggen nog op het nachtkastje. Dus ja!
Het is zelfs nog te vroeg om hier te blijven hangen tot vanavond.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Traag kippetje? Ik heb er goddorie al uren werk opzitten, en dan ook nog hier bijlezen, dan kun je weleens wat later reageren jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n traag kippetje op de vroege ochtend.
EN HEUL GEEN GOEIEMORGEN IAN PM!!?!!?1?1?1?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Traag kippetje? Ik heb er goddorie al uren werk opzitten, en dan ook nog hier bijlezen, dan kun je weleens wat later reageren ja
Ik moet eigenlijk ook...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zelfs nog te vroeg om hier te blijven hangen tot vanavond.![]()
Ik ga even wat nuttigs doen.
Ik gaf je toch gelijk, daar zit een "goedemorgen Ian" in besloten....lees dan tussen de regels door bergbewonerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
EN HEUL GEEN GOEIEMORGEN IAN PM!!?!!?1?1?1?!?!?!?!?!
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik gaf je toch gelijk, daar zit een "goedemorgen Ian" in besloten....lees dan tussen de regels door bergbewoner
Ja und?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Theoretische leerweg, gelijk aan Mavo....
Au.quote:
Shaun Of The Dead.quote:
Die heb ik gezien. En vond ik een erg leuke parodie op Dawn of the Dead. Maar deze scène is me blijkbaar niet of nauwelijks bijgebleven.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Shaun Of The Dead.
Enige leuke parodie op een horror film die ik ooit heb gezien.
Zelfde makers als Hot Fuzz.
Eerste Zombie die je zietquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. En vond ik een erg leuke parodie op Dawn of the Dead. Maar deze scène is me blijkbaar niet of nauwelijks bijgebleven.
Het duurt (kost?) even, maar het kwartje is weer gevallen. Zij staat op (want zombie) met een gat in haar middenrif, wat hen noopt tot zwaardere middelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerste Zombie die je ziet
In de achtertuin
Ze gaan er keukenspullen tegenaan gooien
En later elpees
Genauquote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het duurt (kost?) even, maar het kwartje is weer gevallen. Zij staat op (want zombie) met een gat in haar middenrif, wat hen noopt tot zwaardere middelen.
Niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb toch geen motivatie om te studeren
LEUGENS!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
en Ian zit toch al in 't volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |