Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zolang hij geen biseksuele lesbische vegetariërs wil versieren zit hij dus gewoon goed?
Swaffel fijn Blurkbabequote:Op donderdag 20 december 2007 00:35 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten all!
Nou, iddquote:Op donderdag 20 december 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
Wat een stilte ineens.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Iedereen met Blurk mee naar bed??
Hoop ik wel dat ze een groot bed heeftquote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Iedereen met Blurk mee naar bed??
Ik was héél even met Blurk meequote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Jullie zijn niet met Blurk mee maar hebben met elkaar ook genoeg lol, dus ik kan er rustig vandoor gaan
Truste![]()
![]()
Je zoon ook wegquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Jullie zijn niet met Blurk mee maar hebben met elkaar ook genoeg lol, dus ik kan er rustig vandoor gaan
Truste![]()
![]()
Truste Leandraquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Zat er geen cd'tje bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer ondertussen uit te vissen waarom me camera niet gezien word door de computer
Tis de bedoeling dat de camera jou zietquote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer ondertussen uit te vissen waarom me camera niet gezien word door de computer
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis de bedoeling dat de camera jou ziet![]()
Ja wel, maar niet hoe je nu verder moet en het staat gewoon ook niet in de handleiding van 132 blz.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Zat er geen cd'tje bij?
Ik heb een kennis die er een heeft, telt dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hi, iemand met iPod kennis hier?
Ga je nu foto's van je tieten posten?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wel, maar niet hoe je nu verder moet en het staat gewoon ook niet in de handleiding van 132 blz.
Maar goed, beetje draaien aan dat ding helpt.
Anzetten, fotoview modus en dan op menu en dan op verplaats beelden
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je nu foto's van je tieten posten?
Als beroep kan je heel goed OTHER in vullenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
OH, Veulen ook al technische helpdesk vragen.
Laat dan maar. Ben al 2 dagen bezig om video op mijn nieuwe iPod te krijgen.
Wat een meuk dat iTunes, doet alles wat ik niet wil en vice versa
En maar proberen om me die store in te krijgen...
Om iets te kunne moet je eerst een account creeëren, daarvoor moet je zelfs je beroep ingeven, doe je dat niet: geen account. Wat een hufters. (Ben benieuwd waaronder ze het beroep "go fuck yourself" gaan filen)
De kerstboom tochquote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Tis de bedoeling dat de camera jou ziet![]()
Heb je nog niet genoeg ruk materiaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je nu foto's van je tieten posten?
Itunes account heb ik ook. Dat zuigt inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
OH, Veulen ook al technische helpdesk vragen.
Laat dan maar. Ben al 2 dagen bezig om video op mijn nieuwe iPod te krijgen.
Wat een meuk dat iTunes, doet alles wat ik niet wil en vice versa
En maar proberen om me die store in te krijgen...
Om iets te kunne moet je eerst een account creeëren, daarvoor moet je zelfs je beroep ingeven, doe je dat niet: geen account. Wat een hufters. (Ben benieuwd waaronder ze het beroep "go fuck yourself" gaan filen)
De kerstboom is een weerspiegeling van jequote:
Maar ik heb geen ander beroep.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als beroep kan je heel goed OTHER in vullen
Nou en?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ander beroep.
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg ruk materiaal?
Echt niet te zuinig. En ik heb maar eens even lekker uitgepakt met een 160gb ipod, dat synchroniseren duurt een eeuwigheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Itunes account heb ik ook. Dat zuigt inderdaad
Ik heb geen ipodquote:Op donderdag 20 december 2007 01:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Echt niet te zuinig. En ik heb maar eens even lekker uitgepakt met een 160gb ipod, dat synchroniseren duurt een eeuwigheid.
NIWW (voor het eerst dat ik zelf, ehhh, hoe noem je dat, sms taal (Enniweez) bedenk), hoe krijg jij een gedowloade video op je ipod Veulen?
Ik heb er 1 van 2 gb en daar doe ik al een maand meequote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
160 GB, dat is volgens mij wel een maand nonstop muziek....
Als je het er op krijgt wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
160 GB, dat is volgens mij wel een maand nonstop muziek....
Ik ben ook mooi en overvol?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
De kerstboom is een weerspiegeling van je
Ik heb geen ipod, zou het net weten. Maar ik kan mij voorstellen dat er óf software bijzit waarbij je het gemakkelijk kunt organiseren óf dat hij bij het inpluggen op je pc er automatisch die harde schijf wordt toegevoegd. In het laatste geval kun je gewoon kopieren van naar....met je verkennerquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Als je het er op krijgt wel.
Maar hoe?
iPod heeft daar een heel handig eigen programma voor.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen ipod, zou het net weten. Maar ik kan mij voorstellen dat er óf software bijzit waarbij je het gemakkelijk kunt organiseren óf dat hij bij het inpluggen op je pc er automatisch die harde schijf wordt toegevoegd. In het laatste geval kun je gewoon kopieren van naar....met je verkenner
Apple heeft toch meestal z'n zaakjes wel voor elkaar..,,,,,slordig van ze....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
iPod heeft daar een heel handig eigen programma voor.
Wat bij ongeveer iedere gebruiker zorgt voor gigantische frustratie.
Ik ken niemand die er mee overweg kan.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apple heeft toch meestal z'n zaakjes wel voor elkaar..,,,,,slordig van ze....
Tijd zat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
2666 uur muziek om precies te zijn, oftewel 111 dagen....
Geen handleiding bijgeleverd? Zie onderstaand berichtje ergens:quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat handige eigen programma heb ik geinstalleerd. Het heeft iTunes.
Nu heb ik 5 filmpjes gemaakt met een camera, ze zijn al in het .mov formaat.
Ik sleep ze vanuit de verkenner naar iTunes.
Die gaat ze eerst converteren, nu staan er 10 filmpjes. Alleen afbeeldingen, ik zie geen verschil tussen origineel en geconverteerd. Slepen naar de iPod lukt niet, met geen van de 10.
Zeugenstront
Dat stukje komt zeker van een iPod site?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen handleiding bijgeleverd? Zie onderstaand berichtje ergens:
Mensen toch... jullie hebben allemaal zo te zien vragen ed. over het converteren van films of het overzetten van films van je computer op je iPod,... Doen jullie eigenlijk wel eens moeite om eerst te zoeken vooralleer je vragen stelt? Check eerst en vooral de site van Apple zelf http://www.apple.com/benl/support/ipod/ daar kan je alvast héél veel vinden. Indien je daar het antwoord niet vindt, zijn er nog altijd gigantisch veel fora waar op een simpele manier uitgelegd wordt hoe je zo'n dingen doet. http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=23 OF http://www.intermactivity.be/forum/forumdisplay.php?f=245 en zo zijn er nog VELE andere. Kijk eens verder dan je neus lang is én gebruik je gezond verstand!
Mickey?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En anders geef je die ipod met kerst weg aan een zwerver
Die heeft al 500 euri te pakken van die Selenequote:
Hoi ola !!! en mazzzzzzzzzzel..quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lief muisje.....
quote:Als je een DVD film op je ipod video wilt zetten kun je het beste 'Handbrake' downloaden. Het programma is wel engels. Je kan zelf instellen of je een goed of minder goed beeld wilt. Het duurd best lang om de dvd over te zetten. maar dan heb je ook wel iets heel leuks! je moet gewoon een beetje proberen dan lukt het vast, heb ik ook gedaan. Succes ps. link voor dowloaden http://handbrake.m0k.org/?page_id=8 als deze niet pakt gewoon bij google even handbrake intype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |