Wat is dat eigenlijk exact voor muziek wat betreft uitvoerend artiest en titel?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
spannend muziekje!
Ik zit op datzelfde tijdstip aan een officieel certificeringstentamen ITIL...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er maar eens vandoor. Morgenochtend 9 uur zit ik aan een tentamen belastingrecht
Veel plezier vannacht allemaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
spannend muziekje!
Dan kan ie wel lang meppenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
badeend kapot meppen!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Het begint al wat drukker te worden op het plein lijkt het.
Mja, en ik dus een sollicitatie. 7u de trein hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit op datzelfde tijdstip aan een officieel certificeringstentamen ITIL...
Wehehe. De Ekdom-grappen zitten er hier ook goed in iig.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sluit altijd af in de mail naar een collega op locatie Amsterdam:
Tot ziens... En tot die tijd een spannend muziekje...
![]()
Het heet iig 'Police Squad', artiest is mij niet bekend.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk exact voor muziek wat betreft uitvoerend artiest en titel?
of terug mailen met "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sluit altijd af in de mail naar een collega op locatie Amsterdam:
Tot ziens... En tot die tijd een spannend muziekje...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |