Wat is dat eigenlijk exact voor muziek wat betreft uitvoerend artiest en titel?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
spannend muziekje!
Ik zit op datzelfde tijdstip aan een officieel certificeringstentamen ITIL...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er maar eens vandoor. Morgenochtend 9 uur zit ik aan een tentamen belastingrecht
Veel plezier vannacht allemaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
spannend muziekje!
Dan kan ie wel lang meppenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
badeend kapot meppen!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Het begint al wat drukker te worden op het plein lijkt het.
Mja, en ik dus een sollicitatie. 7u de trein hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit op datzelfde tijdstip aan een officieel certificeringstentamen ITIL...
Wehehe. De Ekdom-grappen zitten er hier ook goed in iig.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sluit altijd af in de mail naar een collega op locatie Amsterdam:
Tot ziens... En tot die tijd een spannend muziekje...
![]()
Het heet iig 'Police Squad', artiest is mij niet bekend.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk exact voor muziek wat betreft uitvoerend artiest en titel?
of terug mailen met "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sluit altijd af in de mail naar een collega op locatie Amsterdam:
Tot ziens... En tot die tijd een spannend muziekje...
![]()
"Je mail? Nooit meer wat van gehoord!"quote:Op donderdag 20 december 2007 00:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
of terug mailen met "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Het gebruik van pallets in mijn vocabulair maakt iedereen in mn omgeving al helemaal gek. En dan zeg ik het maar half zo vaak als dat ik het denk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. De Ekdom-grappen zitten er hier ook goed in iig.
Hoog tijd voor iemand die de Inspector Gadget-theme aanvraagt dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:01 schreef WebForce het volgende:
Ik voel me net een detective in achtervolging met dit liedje
Haagse spellingquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Siegfried het volgende:
Maarre.. Das zielûg
Herkenbaar... zéér herkenbaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het gebruik van pallets in mijn vocabulair maakt iedereen in mn omgeving al helemaal gek. En dan zeg ik het maar half zo vaak als dat ik het denk.
Dat heb je met apen he, die weten niet wat ze er mee moetenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef Againzender het volgende:
verdomme, smijt ik ff een origineel bokbierfestivalglas kapot
* Againzender gaat stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |