Ik herhaal.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
nul negie nul negie een drie drie zes.....
Dacht eerst ff Rick v Velthuysenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man met die trui die bij stenders staat?
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef Againzender het volgende:
verdomme, smijt ik ff een origineel bokbierfestivalglas kapot
* Againzender gaat stofzuigen
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wat die sukkels bij de Sp!ts gisteren in hun krant hadden staan...
[ afbeelding ]
Nou zeg ik je, die 'journalist' prutser mag meteen ontslagen worden...
Dat zou jij als medewerker toch wel moeten weten, is een vaste werknemer namelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man met die trui die bij stenders staat?
Grrmmppff.. ongelovelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg ik je, die 'journalist' mag meteen ontslagen worden...
ik ben alleen voor en na actief en natuurlijk ken ik ook niet iedereenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou jij als medewerker toch wel moeten weten, is een vaste werknemer namelijk.
Nee vraag maar aanquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef broer het volgende:
O, en ik wilde bijlezen, maar dat betekende dat ik 353, 354, 355, 356 en 357 moest nalezen. Dat leek me iets te veel van het goede.
Kan iemand me vertellen of Flux van Bloc Party na 19.15 uur nog is langs gekomen?
Kijk en luister zequote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef MadSteven het volgende:
Kweenie. Ik ga in ieder geval in mijn bed luisteren/kijkenzodirect. Ik geloof dat onze nieuwe droger die als proef op de kamer hiernaast staat me toch wakker houdt, dus als er iets is, gooi ik de pc wel weer aan of zo.
Helaas, nog niet gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef broer het volgende:
O, en ik wilde bijlezen, maar dat betekende dat ik 353, 354, 355, 356 en 357 moest nalezen. Dat leek me iets te veel van het goede.
Kan iemand me vertellen of Flux van Bloc Party na 19.15 uur nog is langs gekomen?
denk het niet, anders was het wel gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef broer het volgende:
Briljant!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Sirolf het volgende:
Je bent werknemer van Boels?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben alleen voor en na actief en natuurlijk ken ik ook niet iedereen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wat die sukkels bij de Sp!ts gisteren in hun krant hadden staan... [afbeelding]
[afbeelding]
Nou zeg ik je, die 'journalist' mag meteen ontslagen worden... [afbeelding]
Veenstra zal vlak voor 2 uur wel weer z'n hoofd buiten de slaapkamer steken. Geef die jongen ook eens wat rust joh.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer komt Veenstra es uit z'n bed ?
Rob komt morgen denk ik pas om 13 uur uit bed
Dat had ik nu juist al gedaan, helder licht.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee vraag maar aan
Niet 'helaas'. Goed, juist. Misschien komt-ie dan nu wel langs.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, nog niet gehoord.
Mja, maar dan moest ik dus al die topics doorlezen. En dat ging me wat te ver.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef borisz het volgende:
denk het niet, anders was het wel gepost
oh had hem nog helemaal niet gehoord maar had ook alleen vanochtend en eeeh vanaf vanavondlaat geluisterdquote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra zal vlak voor 2 uur wel weer z'n hoofd buiten de slaapkamer steken. Geef die jongen ook eens wat rust joh.
Ik ken iemand die dat geprobeerd heeft... (moet ik deze zin nog afmaken?)quote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef broer het volgende:
Mja, maar dan moest ik dus al die topics doorlezen. En dat ging me wat te ver.
Gaat het je lukken om je los te rukken dan? Mij is het nog niet geluktquote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting bed. Moet er om 6.30 weer uit...
verdomme, zet de stofzuiger uit en hoor hem net afgekondigd worden door Gerardquote:
Hoe is dat afgelopen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat geprobeerd heeft... (moet ik deze zin nog afmaken?)
weet je wat ik maak het aan het einde van sr bekend wie ik ben.quote:
Ow ik ben héél benieuwd!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
weet je wat ik maak het aan het einde van sr bekend wie ik ben.
ik doe in ieder geval wel iets met kabels voor en na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn pas in het eerste topic van vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef Glacier het volgende:
Dit tempo is gestoord
Hoeveel topics hebben we er op 1 dag doorheen gejaagd? 9 ofzo?
Zolang je niet zo'n DJ bent die daar zit vind ik alles best...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
weet je wat ik maak het aan het einde van sr bekend wie ik ben.
ik doe in ieder geval wel iets met kabels voor en na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, want ik heb nooit meer wat van em gehoord.
ja, je rook ze al, DIE LUCHT!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:25 schreef WebForce het volgende:
Lullo's wilde het net al zeggen, wat een lullo's! Zijn het echte![]()
Als ie bekend genoeg zou zijn om em te kennen, dan had hij vandaag geen tijd gehad om zoveel te spammen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n DJ bent die daar zit vind ik alles best...
neequote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zolang je niet zo'n DJ bent die daar zit vind ik alles best...
Scherpquote:Op donderdag 20 december 2007 00:26 schreef Againzender het volgende:
we zijn pas in het eerste topic van vandaag
dispuut boysquote:Op donderdag 20 december 2007 00:29 schreef VoreG het volgende:
Die hebben volgens mij net een reunie van het dispuut gehad.
en daar gaat dit land aan ten onder, als ze het echt zijn kunnen ze echt lekker de tering krijgen van mijquote:Op donderdag 20 december 2007 00:28 schreef seriousrequeststar het volgende:
dronken cao onderhandelaars!
Er zitten heel wat redelijke disputen tussen, maar je hebt er altijd een paar tussenzitten die zich per se zo moeten profileren. Dit was er één van volgens mijquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Purple nog aan de drugs?
suikerwaterquote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik ben zo terug, mijn buurman staat te trippen
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:36 schreef Againzender het volgende:
Kirsty [afbeelding]
Veels te vroeg overleden [afbeelding]
quote:
Mag ik je aanraken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
dat wordt beren vannacht gerard [afbeelding]
alweer zeven jaar geleden dat ze verongelukte volgens mij, ook eind december....quote:
Ik vind het een heerlijk nummer. En geweldige muziek.. (ierse muziek)quote:Op donderdag 20 december 2007 00:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
alweer zeven jaar geleden dat ze verongelukte volgens mij, ook eind december....
Ze kan die mond beter voor iets anders gebruikenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef Peterchris het volgende:
'wil je dat ik praat?' [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze kan die mond beter voor iets anders gebruiken [afbeelding] . Ziet er goed uit voor een 30 jarige [afbeelding] .
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken.
1 vingertje door de brievenbus...
Alsof 30 oud isquote:Op donderdag 20 december 2007 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze kan die mond beter voor iets anders gebruiken. Ziet er goed uit voor een 30 jarige
.
Heb je de vrouw van Gerard al eens gezien? Dies 31 of 32 en ziet er ook errug goed uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze kan die mond beter voor iets anders gebruiken. Ziet er goed uit voor een 30 jarige
.
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:45 schreef Omaha het volgende:
Neude zag er een stuk gezelliger uit.
Jep, seconde of tien.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:
We lagen er net f uitOf alleen bij mij?
Seconde of tien, inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Renesite het volgende:
We lagen er net f uitOf alleen bij mij?
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je de vrouw van Gerard al eens gezien? Dies 31 of 32 en ziet er ook errug goed uit.
Iemand anders heeft het voor haar betaald of het haar voor geschotenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:45 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Alsof 30 oud is [afbeelding] Maar ze gaat nu even geld pinnen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |