quote:Op donderdag 20 december 2007 00:55 schreef Omaha het volgende:
Wat een drukte op het plein!!!
Nu Chelsea Dagger The Wombats en dat hele plein gaat zometeen uit z'n dak!!
[afbeelding]
twee users betalen 1 euro voor elke keer dat michiel, rob en enkdom hier posten.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, gaan jullie 1 euro betalen voor elke post die wij maken op dit forum.
Ow die kende ik nog nietquote:Op donderdag 20 december 2007 00:57 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
twee users betalen 1 euro voor elke keer dat michiel, rob en enkdom hier posten.
Gerard heeft een acountje en michiel weet van de actie dus kjjjingquote:Op donderdag 20 december 2007 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow die kende ik nog niet(ik vond die van mij leuker
)
Gerard en rob posten hier niet en michiel af en toe, zal niet zo duur worden dan. Zou idd leuk (en lullig voor) zijn als gerard en rob hier ook veel gaan posten
.
I know dat gerard een account heeft (ik zit al sinds het begin in de 3fm chatquote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
Gerard heeft een acountje en michiel weet van de actie dus kjjjing
Dat zou niet eens een slechte actie zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
En dan mag natuurlijk degene die hem koopt het glazen huis openen.
Toadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
Giel die voor Gerards neus een sigaret opsteekt. [afbeelding]
verzonden via email naar michiel op 3fm punt enelquote:Op donderdag 20 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een slechte actie zijn.
Zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 01:04 schreef Siegfried het volgende:
Goed shirt had Veenstra vandaag aan [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier? [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef DaMook het volgende:
(ik zit al sinds het begin in de 3fm chat [afbeelding] )
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
verzonden via email naar michiel op 3fm punt enel
Michiel is al op de hoogte. Hij heeft al een keer gepost.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet gokken op 1 paard....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel is al op de hoogte. Hij heeft al een keer gepost.
Ik ken ook hagenezenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Wat een klotepaupers toch met dat spandoek.. schaam me ervoor om ook Hagenees te zijn. Wel mooi dat ze weinig in beeld worden gebracht [afbeelding]
Daar hoorde ik pas net van, maar wel een leuke actiequote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Oh, ik dacht dat het nog over die actie ging van die FOK!ers die geld doneren voor die posts.
[Serious Request @ 3FM #353] Hoe snel is dit topic vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |