quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef purplerose het volgende:
Ik kan ook nog meedoen voor leuke 30-ger hoor ook al ben ik al 33 [afbeelding]
En is nog terug gekomen en er 20 bij gestopt!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand anders heeft het voor haar betaald of het haar voor geschoten [afbeelding] , eigenlijk wilde stenders het voorschieten.
Welke actie heeft de abdeling tegniek dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
mischien moeten wij even bellen en ze wijzen op onze actie!.
Maar Giel die loopt dan geen geld mis.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef borisz het volgende:
Nerdalert, giel zou dan op een knopje drukken
Lijkt mij ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie aan de buurvrouw denkt dat als ie zich niet meer in kan houden.
Netjesquote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En is nog terug gekomen en er 20 bij gestopt!
Beetje een monotoom baggerverhaal waarmee ze op de proppen kwam.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
OMG, wat een camper aan de lijn...
de forum actie posten is euro`s !!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke actie heeft de abdeling tegniek dan ?
Ze hangt hing inderdaad voor de brievenbus....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Kwam ze nou nog meer geld storten?
Leek erop, maar voor iemand met 2 kinderen thuis, lijkt het me niet verstandig...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:53 schreef purplerose het volgende:
was die nou met die chick aan het tongen door de brievenbus? [afbeelding]
Volgens mij heb je een jaar vertraging in de streamquote:Op donderdag 20 december 2007 00:55 schreef Omaha het volgende:
Wat een drukte op het plein!!!
Nu Chelsea Dagger en dat hele plein gaat zometeen uit z'n dak!!
![]()
Wat zeg je nou, gaan jullie 1 euro betalen voor elke post die wij maken op dit forumquote:Op donderdag 20 december 2007 00:53 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de forum actie posten is euro`s !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |