Waarom wel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar waarom ga je niet naar Amsterdam dan?
By the way, excuus dat de reply op je mail nog altijd op zich laat wachten. Ik kom er later deze week aan toequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daarom kon ik dus niets vinden online! Jammer (maar wel beter voor m'n portemonnee...).
Geen probleem joh!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
By the way, excuus dat de reply op je mail nog altijd op zich laat wachten. Ik kom er later deze week aan toe
Here you go:quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:52 schreef Norrage het volgende:
Jezus christus wat een setlist![]()
thunder road als opener, zoals de good old days
en ghost of tom joad
daar wil ik wel eens de E-street versie van horen
Ik heb hem en het is echt een aanrader!!!!!quote:Op zondag 13 april 2008 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heeft hier iemand de DVD Live in New York?? Is het de moeite waard?
Alles van Bruce is de moeite waard uiteraard, maar ik mis toch wel een beetje de passie & lol die ze bij de DVD van Barcelona wat meer hebben naar mijn idee, daar hadden ze ook nieuwe nummers om mee te experimenteren.. Als je echt wat leuks wilt zien moet je de DVD van Hammersmith (Londen) eens bekijken..quote:Op zondag 13 april 2008 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heeft hier iemand de DVD Live in New York?? Is het de moeite waard?
Land Of Hope And Dreams vind ik 1 van de betere nummers van de laatste jaren, geeft mij altijd een goed gevoel.quote:Op maandag 14 april 2008 00:23 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt een geniale show....Alleen zitten echt van die kutnummers tussen en zoLand Of hope and dreams en zo
Maar echt een paar toppertjes..Lost in the Flood ook.
My Love rockt niet? Het is een geweldige opener op de DVD imo en zeker niet te vergelijken met nummers als Mansion en Fall Behind.quote:Op maandag 14 april 2008 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dat nummer eigenlijk nog wel te doen hoor..maar ik vind het van die zoetsappige nummers en alleen de titels vind ik al vervelend....Verder vind ik vooral mansion on the hill, love will not let you down en if i shall fall behind en zo.....nogal vervelend...bruce moet rocken, of een instrumentaal supergoed nummer neerzetten...niet van dat soort spul....maar nu ik dit schrijf besef ik me inderdaad dat land of hope and dreams nog wel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |