abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57667940
Wij hebben dit keer zitplaatsen omdat mijn zwager als "mooi weer fan" niet vooraan wilde staan, en mijn vriendin dat helaas niet vol kan houden. Mijn moeder en ik daarentegen wilden maar wat graag weer vooraan staan, maar goed, dat hebben we in Keulen al gedaan. (alleen dat wachten bij de arena is geen kloot aan, dan is ahoy met het winkelcentrum om de hoek veel makkelijker)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_57755587
Ik heb ineens in m'n hoofd dat ik ook naar Antwerpen wil. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57756421
Ik moet zeggen dat het Sportpaleis mij ook meer aanspreekt dan het Heizel-stadion. Maar op dit moment zijn er slechts nog tickets beschikbaar met beperkt zicht (achter het podium). Dat is wel jammer
pi_57756736
Ah, daarom kon ik dus niets vinden online! Jammer (maar wel beter voor m'n portemonnee...).
pi_57756810
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Maar waarom ga je niet naar Amsterdam dan?
Waarom wel?
pi_57756828
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daarom kon ik dus niets vinden online! Jammer (maar wel beter voor m'n portemonnee...).
By the way, excuus dat de reply op je mail nog altijd op zich laat wachten. Ik kom er later deze week aan toe
pi_57756889
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef Fargo het volgende:

[..]

By the way, excuus dat de reply op je mail nog altijd op zich laat wachten. Ik kom er later deze week aan toe
Geen probleem joh!
pi_57968062
Zijn toch wel geweldige setlists van de laatste concerten.
Hij speelt heel veel verschillende songs.
http://www.brucespringsteen.net/live/2008setlists.html
In Anaheim gewoon beginnen met Thunder Road,geweldig!
Wordt een mooie zomer...
----------
April 8, 2008
Anaheim, California
Honda Center

Thunder Road
Radio Nowhere
Lonesome Day
Gypsy Biker
Murder Incorporated
Magic
Atlantic City Tour Premiere
Candy's Room
Reason To Believe
Prove It All Night
Because The Night
She's The One
Livin' In The Future
The Promised Land
Brilliant Disguise
The Ghost Of Tom Joad
Last To Die
Long Walk Home
Badlands
Out In The Street

Meeting Across The River
Jungleland
Born To Run
Dancing In The Dark
American Land
pi_57968774
humor
pi_57975167
Wij fans hebben ook wel humor hoor..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_57975587
quote:
Op donderdag 10 april 2008 22:35 schreef Benigoi het volgende:
humor
[ afbeelding ]
pi_57990278
Jezus christus wat een setlist thunder road als opener, zoals de good old days en ghost of tom joad daar wil ik wel eens de E-street versie van horen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:08:57 #188
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_57990589
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 20:52 schreef Norrage het volgende:
Jezus christus wat een setlist thunder road als opener, zoals de good old days en ghost of tom joad daar wil ik wel eens de E-street versie van horen
Here you go:

Met Tom Morello van Rage Against The Machine
pi_57993065
Niet zo indrukwekkend als de eerste keer dat ik Youngstown in een E-street versie zag, maar zeker heel cool! Wel mooi om die acousitische albums in een ander jasje te zien...(en het zelfde geldt andersom...bijvoorbeeld Spirit in the Night (een echte knaller) ineens acoustisch )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58024866
Heeft hier iemand de DVD Live in New York?? Is het de moeite waard?
  zondag 13 april 2008 @ 20:04:47 #191
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_58027111
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb hem en het is echt een aanrader!!!!!
Niet zo veel Springsteen in beeld als bij Live in Barcelona/Dublin dus meer bandleden.
Goede setlist:
Met oa:
Backstreets
Jungleland
Light Of Day met NYC bashing
American Skin (41 Shots)
Don't Look Back
en vele anderen.

Dus kopen

Enige jammere is dat het een soort best off is van 2 concerten in NYC. Namelijk die van 29 juni (?) en 1 juli.
pi_58034637
Ik vind het echt een geniale show....Alleen zitten echt van die kutnummers tussen en zo Land Of hope and dreams en zo
Maar echt een paar toppertjes..Lost in the Flood ook.
pi_58036747
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Alles van Bruce is de moeite waard uiteraard, maar ik mis toch wel een beetje de passie & lol die ze bij de DVD van Barcelona wat meer hebben naar mijn idee, daar hadden ze ook nieuwe nummers om mee te experimenteren.. Als je echt wat leuks wilt zien moet je de DVD van Hammersmith (Londen) eens bekijken.. Daar zijn ze allemaal nog zo jong, geweldig!
  maandag 14 april 2008 @ 11:23:14 #194
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_58039517
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:23 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt een geniale show....Alleen zitten echt van die kutnummers tussen en zo Land Of hope and dreams en zo
Maar echt een paar toppertjes..Lost in the Flood ook.
Land Of Hope And Dreams vind ik 1 van de betere nummers van de laatste jaren, geeft mij altijd een goed gevoel.

Maar goed smaken verschillen
pi_58039905
Ik vind dat nummer eigenlijk nog wel te doen hoor..maar ik vind het van die zoetsappige nummers en alleen de titels vind ik al vervelend....Verder vind ik vooral mansion on the hill, love will not let you down en if i shall fall behind en zo.....nogal vervelend...bruce moet rocken, of een instrumentaal supergoed nummer neerzetten...niet van dat soort spul....maar nu ik dit schrijf besef ik me inderdaad dat land of hope and dreams nog wel gaat.
pi_58040561
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dat nummer eigenlijk nog wel te doen hoor..maar ik vind het van die zoetsappige nummers en alleen de titels vind ik al vervelend....Verder vind ik vooral mansion on the hill, love will not let you down en if i shall fall behind en zo.....nogal vervelend...bruce moet rocken, of een instrumentaal supergoed nummer neerzetten...niet van dat soort spul....maar nu ik dit schrijf besef ik me inderdaad dat land of hope and dreams nog wel gaat.
My Love rockt niet? Het is een geweldige opener op de DVD imo en zeker niet te vergelijken met nummers als Mansion en Fall Behind.
pi_58040640
ok die vergelijking gaat misschien wat ver, maar ik vind het wel gewoon crapnummers...en zeker op die dvd...
Luister verder maar niet naar mij
pi_58042673
Als My love will not let you down voorbij komt op 18 Tracks gaat ie hier behoorlijk luider! .

Even een vrouwelijk inbreng: ik was vorige week naar de musical van Dirty Dancing (sue me ) en daar was een scène ingevoegd over de politieke situatie van dat moment (1963), de tijd van o.a. Martin Luther King natuurlijk. Gezongen werden My land is your land en We shall overcome. Hoewel niet origineel van Bruce, vond ik 't toch leuk!
  maandag 14 april 2008 @ 15:12:23 #199
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_58043802
Mansion On The Hill vind ik, op de cd (Nebraska) niet zo.
Maar in de live uitvoering (zoals LINYC) vind ik hem geweldig, krijg er zo'n warm zomer avond gevoel bij.

Nils op de pedalsteel guitar en Danny op accordeon.
pi_58078122
Iemand hier een linkje naar The Ghost om Tom Joad met Tom Morello naar Springsteen site voor beetej fatsoendelijke kwaliteit? Hij staat namelijk op YouTube wat inhoudt dat ie ook vast op de Springsteen site vinden is, maar alleen niet door mij

Youtube link:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')