Ik ga je maandag (dan heb ik weer uitgebreid de tijd) een ouderwets lange mail sturen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hey sweetie...sorry da'k me zo verstop de laatste weken
Kwaliteit is zeer goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef Razer het volgende:
Bootleg van de show van 28 februari versprijdt zich op dit moment via internet. Bij interesse wil ik deze wel converten naar MP3 en morgen avond uploaden.
Jeuj!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga je maandag (dan heb ik weer uitgebreid de tijd) een ouderwets lange mail sturen!
Waar ben je die Crystal Cat van Arnhem tegen gekomen? Deze heb ik nog niet gevondenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:57 schreef Benigoi het volgende:
[..]
Kwaliteit is zeer goed.
Er staat nu ook een Crystal Cat van Arnhem op.
So Young... staat op cd 1 van de Tracks box.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't stom dat ik nog nooit van So young and in love gehoord heb?.
Ah, de box die ik al jaren op kerst en m'n verjaardag vraag omdat ik 'm zelf niet kan betalen, maar nooit krijg.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:02 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
So Young... staat op cd 1 van de Tracks box.
check je pmquote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, de box die ik al jaren op kerst en m'n verjaardag vraag omdat ik 'm zelf niet kan betalen, maar nooit krijg.
Dat zijn de leuke momenten hè?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Filmpje van So Young And In Love op de site van Bruce.
Erg leuk om te zien, mag hij in de Arena ook wel mee beginnen!!
Nicequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:11 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
En weer een filmpje op de site van Bruce.
Ditmaal Because The Night met de geweldige gitaarsolo van Nils:
http://media.brucespringsteen.net/non_secure/videos/080302_1S.mov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |