quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje is nog uit de tijd dat jij nieuw was.
Lief en verlegen.
Een klein eendje dat iedereen lief vond.
Jij haalt de dingen door elkaar....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat hij moe is, ik geef het je te doen, gisteren dat grote paarse ding en nu weer een assistente die bepaalde dingen verwacht, ga er maar aan staan
Translate in Dutch please..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
IB4TL!!111
Je eigen SC waarin JIJ de baas bentquote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Tisditdan???
Dat idee had ik ook al een beetjequote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij haalt de dingen door elkaar....
watquote:
Maar eh...jij hebt dus gister ? eh eh ?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...jij hebt dus gister ? eh eh ?![]()
?
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...weer wat geleerdt!!!!!!!!!!quote:
adopteereenpup.nlquote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
Je kan beter mij adopteren... ben best lief...
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moest nog aan je denken toen ik net langs een kerstmarkt fietste
Jij was ook onschuldig...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Gezien mijn locatie niet heel vreemd.
Ik was even koffidrinken dus holde een beetje achter de feiten aan, het gaat ook zo snel hier, sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij haalt de dingen door elkaar....
Ach DrIan kan wel tegen een stootje..dat is zijn vak...of Ian er overheen komt is de vraag.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was even koffidrinken dus holde een beetje achter de feiten aan, het gaat ook zo snel hier, sorry
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach DrIan kan wel tegen een stootje..dat is zijn vak...of Ian er overheen komt is de vraag.
Tis nog een jonkie en uit ervaring kan ik je vertellen dat wij mannen in wording dan nog uiterst kwetsbaar zijn.quote:
Waarvoor denk je dat ik je uitdaag dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als je anti-Ian blijft doen kan je het terugkrijgen hé?
http://www.puzzletome.com/index.phpquote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nog mensen met fijne raadsels?
Nee, een écht raadsel, niet iets wat je op kunt zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.puzzletome.com/index.php
![]()
Next...
Daar gaat het niet om. Wanneer word je vader, ben echt benieuwd?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhuh...buuv weet wel wat ik bedoel..
Tsskk...reggen spelen en kijk dan maar of je uberhaupt 1 enkele contest tot een goed einde weet te brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, een écht raadsel, niet iets wat je op kunt zoeken
Geen idee..bij de een komt dat wat sneller dan bij de ander denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wanneer word je vader, ben echt benieuwd?
Je vrouw/ vriendin zal toch wel op een bepaalde datum uitgerekend zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee..bij de een komt dat wat sneller dan bij de ander denk ik
Ja, ik weet het, dat zijn razend moeilijke raadsels, maar ik bedoel een raadsel wat je zelf verzint, zoals die van Ian gisteren, van dat wijnglas.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskk...reggen spelen en kijk dan maar of je uberhaupt 1 enkele contest tot een goed einde weet te brengen.![]()
Ah zo...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je vrouw/ vriendin zal toch wel op een bepaalde datum uitgerekend zijn?
Wat was eigenlijk de oplossing van die Nazi met 3 messen in zijn rug?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, dat zijn razend moeilijke raadsels, maar ik bedoel een raadsel wat je zelf verzint, zoals die van Ian gisteren, van dat wijnglas.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah zo...![]()
Uhuh...mijn eerste op 16 juli 1991 en mijn tweede op 5 januari 2002.
Barneyquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de oplossing van die Nazi met 3 messen in zijn rug?
dat was een rol. ..maar die rol is inmiddels zooooooo SC528.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook leuk om te weten
Ik dacht dat ik net las dat je vader werd..Wederom sorry voor het lastigvallen
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat was een rol. ..maar die rol is inmiddels zooooooo SC528.![]()
welnee.. gewoon op school achter een tafeltje....quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus ook op een markt staan?
O, wat errug..het was dus gewoon weer zo'n schoolopdrachtquote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee.. gewoon op school achter een tafeltje....
en buiten de gluhwein enzo
Ga schoenen poetsen manquote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Jappie het volgende:
En waar is Nickelodeon nou weer gebleven.......kutjong.
Jong, vuilak!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Jappie het volgende:
En waar is Nickelodeon nou weer gebleven.......kutjong.
Wat is een nazi met drie messen in zijn rug?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de oplossing van die Nazi met 3 messen in zijn rug?
Wehehe.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaloers dat ik niet naar jou vroeg ?
dartbord?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is een nazi met drie messen in zijn rug?
180 punten
Cool...reggen en als eerste "Dutch Dilemma's" spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, vuilak!
Ik bedenk toch ook geen kuttige bijnamen voor jou!?
Ik zit verdomme op die site van je
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, vuilak!
Ik bedenk toch ook geen kuttige bijnamen voor jou!?
Ik zit verdomme op die site van je
wieso schone freund?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Lobébé, zit je weer te drinken?
Omdat je antwoord geeft op een post waar zowel vraag als antwoord in staan.quote:
Of dat je in een vliegtuig zit en de stewardess vraagt:quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je antwoord geeft op een post waar zowel vraag als antwoord in staan.
Wat is een duitser met 3 messen in zijn rug?
180
en jij zegt "dartboard?"
Dat is hetzelfde als:
wat is 1 plus 1?
2
en dat jij dan zegt: 4?
Oeii das een lastige ..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je antwoord geeft op een post waar zowel vraag als antwoord in staan.
Wat is een duitser met 3 messen in zijn rug?
180
en jij zegt "dartboard?"
Dat is hetzelfde als:
wat is 1 plus 1?
2
en dat jij dan zegt: 4?
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of dat je in een vliegtuig zit en de stewardess vraagt:
"wilt u vis met bloemkool of een biefstukje met patat?" ...en jij zegt: "ja graag"
Neuh.. Morgen misschienquote:Op woensdag 19 december 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Souryyy...ga je weer lange posts doen vandaag ?
Waarom niet!?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik mag niet tegen jou te keer gaan..
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik bllij dat ik niet meer meedoe aan Het Groot Dictee der Nederlandse taal.![]()
Werd daarnet voorgelezen door de vrouw van Jan Wolkers. Die gast heeft nog een mooie streek geleverd over z'n graf heen.
Nou én?quote:
Hahaha... Dat grapje hadden we wel es in de snackbar na het stappen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of dat je in een vliegtuig zit en de stewardess vraagt:
"wilt u vis met bloemkool of een biefstukje met patat?" ...en jij zegt: "ja graag"
Duh.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van WIE krijgt ze op haar flikker?
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha... Dat grapje hadden we wel es in de snackbar na het stappen.
"Wil je het hier opeten of meenemen?"
En dan zeggen "nee ik pleur het gelijk weg "
Duf hé ?
Nee. maar moest er ineens aan denkenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
..das niet helemaal hetzelfde he ?
Gun deze dame ook eens een rustig avondjequote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Like...."lekker belangrijk"![]()
Come up with the goods..
Zullen wij de volgende keer degene die haar "op d'r flikker geeft" is even flink op z'n falie geven?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Like...."lekker belangrijk"![]()
Come up with the goods..
Hilarischquote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus Gert neemt sommige users achter de schermen in bescherming tegen Lobébé en als tegenbod mag ze wél extra te keer gaan tegen de users die Gert minder aan staan?
zeg je nu dat Gert mij niet lief vind?!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus Gert neemt sommige users achter de schermen in bescherming tegen Lobébé en als tegenbod mag ze wél extra te keer gaan tegen de users die Gert minder aan staan?
Je hebt zoals gewoonlijk weer helemaal door hoe het zit, Ian.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah..vooruit.....omdat ik bijna jarig ben.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gun deze dame ook eens een rustig avondje
Dolfquote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen wij de volgende keer degene die haar "op d'r flikker geeft" is even flink op z'n falie geven?![]()
(hou jij 'm vast? ik doe de rest wel.)
Corrupte vuilak!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt zoals gewoonlijk weer helemaal door hoe het zit, Ian.
Jou kennende vind ik dit eik een beetje een ranzig voorstel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
(hou jij 'm vast? ik doe de rest wel.)
Wéér helemaal raak.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Corrupte vuilak!
Ze heeft mij 2 keer lastig gevallen omdat ze dacht dat ik problemen met haar heb!
Dat betekend dus dat je mij dubbel niet mag!?
Huh?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou kennende vind ik dit eik een beetje een ranzig voorstel.
Hoezo? Lobébé valt jou toch niet aan?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg je nu dat Gert mij niet lief vind?!![]()
Lastigvallen????quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Corrupte vuilak!
Ze heeft mij 2 keer lastig gevallen omdat ze dacht dat ik problemen met haar heb!
Dat betekend dus dat je mij dubbel niet mag!?
nee schat, de brandweer, die maakt het uit....quote:
Laat mequote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lastigvallen????![]()
In your dreams darling!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo? Lobébé valt jou toch niet aan?
Jij geniet ook extra bescherming, ik wil alleen niet weten wat je ervoor hebt moeten doen
Wat denk je van mij dan...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo? Lobébé valt jou toch niet aan?
Jij geniet ook extra bescherming, ik wil alleen niet weten wat je ervoor hebt moeten doen
Neuh...als er een 'rel' is zit jij er altijd met je neus tussen, nu ik bij jou!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee schat, de brandweer, die maakt het uit....![]()
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh...als er een 'rel' is zit jij er altijd met je neus tussen, nu ik bij jou!
Mannen in uniformquote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee schat, de brandweer, die maakt het uit....![]()
Ik lul, niets meer, niets minder.. Ik verwacht wel weer een leuk linkje van je straxquote:
Je geloofwaardigheid was al naar de knoppen..als je nu ook nog je so called "klasse" *grin* naar beneden wil trekken met dit soort vage uitvluchten word je echt niet beter gewaardeerd hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
We hebben "daarmee" toch altijd gewacht totdat jij weg was? Dus tot na 11 uur 's avonds?
Gebruik je eigen rijke fantasie maar...ik ga dat soort dingen hier echt niet plat en in al zijn harde banaliteit lopen posten.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor moeten doen, diep door de knieën, bek open etc?
Oh, ik dacht dat ik namen en rugnummers moest gaan postenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lul, niets meer, niets minder.. Ik verwacht wel weer een leuk linkje van je strax
JCquote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik namen en rugnummers moest gaan posten
Nee joh..die kennen we nu welquote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik namen en rugnummers moest gaan posten
Had Jezus een rugnummer?!quote:
that's the different between you and me... uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, jij de romanticus..ik de botte boerinquote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gebruik je eigen rijke fantasie maar...ik ga dat soort dingen hier echt niet plat en in al zijn harde banaliteit lopen posten.
whehehe..je zei..."different"quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
that's the different between you and me... uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, jij de romanticus..ik de botte boerin
nou toch wel eigenlijk...quote:
Jaloers!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid was al naar de knoppen..als je nu ook nog je so called "klasse" *grin* naar beneden wil trekken met dit soort vage uitvluchten word je echt niet beter gewaardeerd hoor.![]()
![]()
Eik word het tijd voor een "stenig hier Gert" topic.
0906-6660quote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mwoa...me telnr begint er mee...
whoehahahaaaa..."make my day"quote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Jij weet dat ze je niet mag pakken dus je denkt: ik ga ervoor
Dit soort ingewikkelde grappen zijn aan mij niet besteedt Gert...ga daar zelf maar om zitten lachen.quote:
Laat 'm lekker aanmodderen, veel leuker.quote:
WAHAAHAHA!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit soort ingewikkelde grappen zijn aan mij niet besteedt Gert...ga daar zelf maar om zitten lachen.
pic please!!! en een verhaaltje van een belgische sitequote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja jongens, niveau weer richting de paarsche vibo's graag
Denk je dat je het met Lobas in je team wel aan kunt ?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat 'm lekker aanmodderen, veel leuker.
Oeh Kurt...jekannutecht!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat 'm lekker aanmodderen, veel leuker.
Pic was van Leandra en het verhaaltje mag niet van Gertquote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
pic please!!! en een verhaaltje van een belgische site
Zijn aan jou niet wát?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit soort ingewikkelde grappen zijn aan mij niet besteedt Gert...ga daar zelf maar om zitten lachen.
Misschien moeten we even testen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk je dat je het met Lobas in je team wel aan kunt ?
Als ik jou was zou ik met je handen omhoog de witte vlag uithangenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk je dat je het met Lobas in je team wel aankunt ?
Zoek m nu zelf maar opquote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn aan jou niet wát?
Ze moeten jou als mascotte naast Philip Freriks zetten.
Wahahaha!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn aan jou niet wát?
Ze moeten jou als mascotte naast Philip Freriks zetten.
dat is fysiek onmogelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik met je handen omhoog de witte vlag uithangen![]()
Alleen maar omdat jij geen witte vlag hebt.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik met je handen omhoog de witte vlag uithangen![]()
Maakt me niet uit, gezellig is het sowieso.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk je dat je het met Lobas in je team wel aan kunt ?
Ik snap er ook geen barst vanquote:
quote:
Als ik rood ben geef ik jou een [Nazi] tagjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, gezellig is het sowieso.![]()
![]()
Na na na naaaaaaaaaaa na. [ afbeelding ]
Maakt je niet uit???quote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, gezellig is het sowieso.![]()
![]()
Na na na naaaaaaaaaaa na. [ afbeelding ]
JE MOET EM IN JE KLAMME GROTJE DAUWEN!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet nog een keer please. Ik heb alle knopjes en haaken bestudeerd en ik snap er geen ruk van
ken alleen een afscheidingsbeweging: witte vloed...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE MOET EM IN JE KLAMME GROTJE DAUWEN!
Ohh zit al uren op mijn TV home set te richtenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JE MOET EM IN JE KLAMME GROTJE DAUWEN!
Zet ff je cam aan, ik wil je over de vloer zien rollen.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ophouden nu.
Ik wil een shaggie.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh zit al uren op mijn TV home set te richten
Minder grof al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De eerste versie was leuker, hé?
Wat hoor ik daar vanuit de verte?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh zit al uren op mijn TV home set te richten
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De eerste versie was leuker, hé?
Een intercity?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat hoor ik daar vanuit de verte?
Hou nou eens op joh, ongeleid projectiel.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee..die snapte je dus wel...hmmm...tijd voor wat moeilijker raadsels.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een intercity?
Want dan zou ik opzij gaan als ik jou was.
Goh, daar was ik nu uit mezelf nooit opgekomen, maar bedankt voor de tip Ian!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een intercity?
Want dan zou ik opzij gaan als ik jou was.
WEL OF JIJ IN M'N TEAM ZIT MUTS.quote:
Tijd voor wat drank.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou nou eens op joh, ongeleid projectiel.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, daar was ik nu uit mezelf nooit opgekomen, maar bedankt voor de tip Ian!
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een heerlijk debiele topicreeks is dit toch ook
Wat heb je dàn uitgespookt?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn kaken doen zeer..
en dat is niet van het lachen
Mhhhhhmmmmmmmmmmmmmm.quote:
Maar wél weer 100 euro verdiendquote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn kaken doen zeer..
jij zat toch al in Gert z'n clubje?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn kaken doen zeer..
Nee, ik mag los op je!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wél weer 100 euro verdiend
Al jaren!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zat toch al in Gert z'n clubje?
Hast du 'ne problééém, schlampe!?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik mag los op je!!!!Schweinhund!!!
Nein, ich liebe dich!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hast du 'ne problééém, schlampe!?
Geen openbare mededelingen over de contributie aub, buuv.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zat toch al in Gert z'n clubje?
Wit ! Veel !!quote:
Ik kan niks, maar ik schaam me er niet voor!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk 4 cijfers..en scherp zat..zie..je kunt het wel.![]()
Soddy..quote:Op woensdag 19 december 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen openbare mededelingen over de contributie aub, buuv.
Wat?quote:
Het gaat nergens over...sluit aan in de polonaisequote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar geen moeite doe om te snappen waar het hier over gaat, ga wel mee met de flow...
ben bij velen erelid!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan wie betaal jij eigenlijk allemaal contributie?
Business as usual dus..ook niet over seks?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het gaat nergens over...sluit aan in de polonaise![]()
![]()
Mogen mensen bij jou wèl hun jas uit doen als ze binnen komen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar geen moeite doe om te snappen waar het hier over gaat, ga wel mee met de flow...
Tuurlijk schat, ben heel gastvrijquote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mogen mensen bij jou wèl hun jas uit doen als ze binnen komen?
Geen idee, het blijven tenslotte mannenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Business as usual dus..ook niet over seks?
Bant !!! heb ik het raadsel opgelostquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=nAzeOf7paucquote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef -Blurk- het volgende:
Toga toga toga togaquote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, ben heel gastvrij
Maar dan wel een poosje binnenblijven hè?
Wat kijk je nu ?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Bant !!! heb ik het raadsel opgelost[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=nAzeOf7pauc
...wat ga je toch stom kletsen hè, als je een slok op hebt...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=nAzeOf7pauc
Na het binnen komen bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, ben heel gastvrij
Maar dan wel een poosje binnenblijven hè?
Was alles behalve lelijk bedoeldtdtd, Lea is altijd goed met taal, itt tot mij..quote:
Ik vroeg me af waar jij nog een i wou hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was alles behalve lelijk bedoeldtdtd, Lea is altijd goed met taal, itt tot mij..
En dat my dear neighbourettequote:
Fest - I - VITEITENquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar jij nog een i wou hebben eigenlijk.
Ik kijk naar de SC en luister wat andersquote:
Ik denk dat je m ff niet doorhad...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was alles behalve lelijk bedoeldtdtd, Lea is altijd goed met taal, itt tot mij..
Van Dik Houtquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heet die band uit Den Helder ook alweer, zanger één of andere Martin?
van dik houtquote:Op woensdag 19 december 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heet die band uit Den Helder ook alweer, zanger één of andere Martin?
mushroom mushroom!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dat my dear neighbourettedoet mij dan weer denken aan http://www.youtube.com/watch?v=GOxR7rTYuSI&feature=related
Wie of wat snap ik nu wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je m ff niet doorhad...
Ian begon met UL, ik plakte daar TRA aan vast (ultra)
Vervolgens deed Ian daar VESTIET achter (travestiet)
En ik maakte het af met een uiteraard foutief VITEITEN (vestietviteiten)...
Daarmee werd het een niet bestaand woord wat fonetisch wel ongeveer klopte
Ook.....maar ook zonder booze lukt mij dat vrij aardig hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...wat ga je toch stom kletsen hè, als je een slok op hebt...
Daarna is ook niet ideaal... al gaat het wel. OK , jij je zin.quote:
Nou, dat valt wel mee met jouquote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook.....maar ook zonder booze lukt mij dat vrij aardig hoor.![]()
Fijn!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarna is ook niet ideaal... al gaat het wel. OK , jij je zin.
Lultravestietviteiten ?!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
L - UL - TRA - VESTIET- VITEITEN
Wat is een TRA - FEST !?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.. je zag m wel... maar Ian had al VESTIET gedaan
http://nl.youtube.com/watch?v=0GLitl84uwgquote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk naar de SC en luister wat anders
Kom binnen.quote:
ow puh-leasequote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0GLitl84uwg![]()
Biertje??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Don't worry; ik ben nog niet blauw!
Buufie buuffie....de man iswas een genie..waarom 100 jaar wachten als het er zo dik bovenop ligt ?quote:
Vaag wel. Stil... umm ,en ik ben supermuisy ook nietquote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0GLitl84uwg![]()
omdat ik dan dood ben?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buufie buuffie....de man is een genie..waarom 100 jaar wachten als het er zo dik bovenop ligt ?
was ook als zodanig bedoeldquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alhoewel geheel bezijdens de waarheid ga ik dit opvatten als een compliment.
Hoi Calimeroquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Calimero_31 het volgende:
Hey Gert, Jappie, Lobasca en Leandra
Ben aan mijn winterdrank bezigquote:
En dan kom je boven en dan staat hij je met een hemelkoortje op te wachten... zingend de poort doorquote:
Waarom kom je zo weinig?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Calimero_31 het volgende:
Maar je wordt er wel blauw van??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben aan mijn winterdrank bezig..dat mixed slecht kan ik je vertellen
...zomer's op een warm zonovergoten terras kan ik een dikke vette duitse 3/4 liter pul niet weerstaan maar nu hou ik het toch lekker op mijn scanmanspeciaal wijvendrankje.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Calimero_31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |