quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje is nog uit de tijd dat jij nieuw was.
Lief en verlegen.
Een klein eendje dat iedereen lief vond.
Jij haalt de dingen door elkaar....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat hij moe is, ik geef het je te doen, gisteren dat grote paarse ding en nu weer een assistente die bepaalde dingen verwacht, ga er maar aan staan
Translate in Dutch please..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
IB4TL!!111
Je eigen SC waarin JIJ de baas bentquote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Tisditdan???
Dat idee had ik ook al een beetjequote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij haalt de dingen door elkaar....
watquote:
Maar eh...jij hebt dus gister ? eh eh ?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al een beetje
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...jij hebt dus gister ? eh eh ?![]()
?
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...weer wat geleerdt!!!!!!!!!!quote:
adopteereenpup.nlquote:Op woensdag 19 december 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
Je kan beter mij adopteren... ben best lief...
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moest nog aan je denken toen ik net langs een kerstmarkt fietste
Jij was ook onschuldig...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Gezien mijn locatie niet heel vreemd.
Ik was even koffidrinken dus holde een beetje achter de feiten aan, het gaat ook zo snel hier, sorryquote:Op woensdag 19 december 2007 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij haalt de dingen door elkaar....
Ach DrIan kan wel tegen een stootje..dat is zijn vak...of Ian er overheen komt is de vraag.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was even koffidrinken dus holde een beetje achter de feiten aan, het gaat ook zo snel hier, sorry
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach DrIan kan wel tegen een stootje..dat is zijn vak...of Ian er overheen komt is de vraag.
Tis nog een jonkie en uit ervaring kan ik je vertellen dat wij mannen in wording dan nog uiterst kwetsbaar zijn.quote:
Waarvoor denk je dat ik je uitdaag dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als je anti-Ian blijft doen kan je het terugkrijgen hé?
http://www.puzzletome.com/index.phpquote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nog mensen met fijne raadsels?
Nee, een écht raadsel, niet iets wat je op kunt zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.puzzletome.com/index.php
![]()
Next...
Daar gaat het niet om. Wanneer word je vader, ben echt benieuwd?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhuh...buuv weet wel wat ik bedoel..
Tsskk...reggen spelen en kijk dan maar of je uberhaupt 1 enkele contest tot een goed einde weet te brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, een écht raadsel, niet iets wat je op kunt zoeken
Geen idee..bij de een komt dat wat sneller dan bij de ander denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wanneer word je vader, ben echt benieuwd?
Je vrouw/ vriendin zal toch wel op een bepaalde datum uitgerekend zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee..bij de een komt dat wat sneller dan bij de ander denk ik
Ja, ik weet het, dat zijn razend moeilijke raadsels, maar ik bedoel een raadsel wat je zelf verzint, zoals die van Ian gisteren, van dat wijnglas.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskk...reggen spelen en kijk dan maar of je uberhaupt 1 enkele contest tot een goed einde weet te brengen.![]()
Ah zo...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je vrouw/ vriendin zal toch wel op een bepaalde datum uitgerekend zijn?
Wat was eigenlijk de oplossing van die Nazi met 3 messen in zijn rug?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, dat zijn razend moeilijke raadsels, maar ik bedoel een raadsel wat je zelf verzint, zoals die van Ian gisteren, van dat wijnglas.
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah zo...![]()
Uhuh...mijn eerste op 16 juli 1991 en mijn tweede op 5 januari 2002.
Barneyquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de oplossing van die Nazi met 3 messen in zijn rug?
dat was een rol. ..maar die rol is inmiddels zooooooo SC528.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook leuk om te weten
Ik dacht dat ik net las dat je vader werd..Wederom sorry voor het lastigvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |