abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56458847
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

geld he
Dat zeker want het is heel toevallig na Boer zoekt Vrouw dat aardige cijfers binnen trekt zo te horen, goede marketing truc dus
pi_56466296
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef _Octaaf_ het volgende:

[..]

Klopt ik heb die moeder toen bij operah gezien en heb spontaan de tv uitgezet,
Ze sprak ovet het meisje alsof het een engel was.
zou ik ook doen als het mijn dochter was die net de universiteit had afgemaakt en een glanzende carrière voor de boeg had
pi_56471358
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef _Octaaf_ het volgende:

[..]

Klopt ik heb die moeder toen bij operah gezien en heb spontaan de tv uitgezet,
Ze sprak ovet het meisje alsof het een engel was.
Alsof het ook maar enigszins uitmaakt wat voor een meisje het was. Al neukte ze met iedere man van de planeet, spoot ze zich driemaal dagelijks in met heroine... Is het dan niet zo erg als iemand dood gaat? Dood door schuld, toedoen, of moord?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 2 februari 2008 @ 01:12:52 #84
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_56472822
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Alsof het ook maar enigszins uitmaakt wat voor een meisje het was. Al neukte ze met iedere man van de planeet, spoot ze zich driemaal dagelijks in met heroine... Is het dan niet zo erg als iemand dood gaat? Dood door schuld, toedoen, of moord?
Precies.

Maar het karakter van die moeder is soms om te huilen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_56473239
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Precies.

I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56474317
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 01:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Precies.

Juist, die wil alleen maar het beste voor haar dochter, stom he??

Maar het verhaal dat Joran met een vriend (lees Pa vd Sloot) het lichaam in het water heeft laten zakken is niet waar, zeg tie nu bij pauw en witteman

En Pa vd Sloot is weer naar Aruba om de bekentenis van Joran te ontkennen
Zal die man ff gevloekt hebben, ik denk dat de GVD;s niet van de lucht waren

[ Bericht 11% gewijzigd door henkway op 02-02-2008 09:49:05 ]
pi_56475538
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 03:13 schreef henkway het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf? Waar woon jij? In nederland dat is ten oosten van holland
pi_56475905
Ik ben razend benieuwd naar de reportage. Ik ben ook benieuwd naar de kijkcijfers!

Ik hoop dat het écht iets voorsteld en dat we niet allemaal met een rottig gevoel achteraf zitten. Ik snap sowieso niet dat er nog geen actie is ondernomen, zo houdt Peter toch bewijs achter?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:12:04 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56476932
LOL die Amerikanen denken serieus dat Holland een provincie van Nederland is he? En de hoofdstad Kopenhagen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_56477084
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
LOL die Amerikanen denken serieus dat Holland een provincie van Nederland is he? En de hoofdstad Kopenhagen .
De meeste Amerikanen denken dat Nederland de hoofdstad is van Kopenhagen. Nog veel verschrikkelijker.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_56485534
IVM actualieteit, schopje BNW > JOR

[ Bericht 7% gewijzigd door Petre op 02-02-2008 22:47:45 ]
bye
pi_56486911
quote:
Trouwens, ik keek net van Nova gisteravond. Er was een man te gast die Joran adviseerde om nog voor de uitzending van de vries in de publiciteit te treden en een tegengeluid te laten horen.

45min later zit Joran in P&W via de telefoon. Toeval?
Mijn eerste gedachte was dat zijn advocaten hem ingefluisterd hadden dat het beter zou zijn meteen zelf naar buiten te treden en vooral ook lekker gaan stappen op vrijdagavond. Beetje vreemd
alleen dat hij dan nu ondergedoken is ook op advies van de advocaten die niet erg blij schenen te zijn met zijn uitlatingen bij P&W.
Dus toeval? Lastig. fifty - fifty.
quote:
Peter de Vries moet zo ongeveer met het lichaam van Natalee komen aanzetten wil hij zijn beloftes waarmaken.
Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.
quote:
De moeder van Holloway is zo labiel dat ik haar reactie niet al te serieus neem.
Mens is haar dochter verloren dude.
quote:
Volgens mij heeft Peter er vergeten rekening mee te houden dat Joran gewoon glashard alles kan ontkennen en verklaren dat hij slechts zei wat de man graag wilde horen. Dat laatste klopt trouwens natuurlijk ook, want de man werkte voor De Vries en die wil eigenlijk enkel maar horen dat Joran schuldig is.
Ben er ook bang voor. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt.
Wat wel grappig is is dat Joran iets in de trant zegt van: "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. Soms is liegen handig als je van vragen af wilt komen". Daarna spoed hij zich tegen P&W om te zeggen: "Ja vroeger loog ik weleens. Nu niet meer".

Maar daar lult ie zichzelf dus mooi vast.
pi_56487417
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Pluto41 het volgende:

Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.
naja, dat is dus niet het geval (in zee dumpen en niet meer terug zien.) was destijds ook in Opsporing verzocht volgens mij. Indien in zee gedumpt zou ze zijn aangespoeld. En grootste gros van de haaien eten geen mensenvlees.
pi_56487561
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef fokje het volgende:

[..]

naja, dat is dus niet het geval (in zee dumpen en niet meer terug zien.) was destijds ook in Opsporing verzocht volgens mij. Indien in zee gedumpt zou ze zijn aangespoeld. En grootste gros van de haaien eten geen mensenvlees.
Nou dat hangt dus van de stroming af waar ze heen gaat en als ze heeft gebloed dan zijn er zo haaien bij
lijkt mij. En zelfs zonder haaien dan zijn er zat andere vissen die wel een hapje lusten. Zo'n lijk maakt het niet lang in zee hoor volgens mij.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 februari 2008 @ 21:49:07 #95
862 Arcee
Look closer
pi_56487769

Arm kind.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56488986
ABC heeft ook een lekker teaser in elkaar geknutseld. Na het interview met Peter R:
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4227209
pi_56489479
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef Pluto41 het volgende:

[..]

Nou dat hangt dus van de stroming af waar ze heen gaat en als ze heeft gebloed dan zijn er zo haaien bij
lijkt mij. En zelfs zonder haaien dan zijn er zat andere vissen die wel een hapje lusten. Zo'n lijk maakt het niet lang in zee hoor volgens mij.
Als die vrind (Pa vd Sloot) het hoofd heeft verzwaard met een zak met een stoeptegel dan ligt het hoofd nog in de zak op de bodem en een paar botten.
Als ze een zak om de voeten hebben gebonden, dan staat ze zelfs nog
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 februari 2008 @ 23:17:28 #98
862 Arcee
Look closer
pi_56490382

De foto die later gephotoshopt is in opdracht van Van der Sloot.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56490564
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef henkway het volgende:

[..]

Als die vrind (Pa vd Sloot) het hoofd heeft verzwaard met een zak met een stoeptegel dan ligt het hoofd nog in de zak op de bodem en een paar botten.
Als ze een zak om de voeten hebben gebonden, dan staat ze zelfs nog
dan staat ze nog, geloof je het zelf?
en die zak is allang kapot.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56490874
Lijkt me fucking great als ze iedereen gewoon zat was en er vandoor is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')