Dat zeker want het is heel toevallig na Boer zoekt Vrouw dat aardige cijfers binnen trekt zo te horen, goede marketing truc dusquote:
zou ik ook doen als het mijn dochter was die net de universiteit had afgemaakt en een glanzende carrière voor de boeg hadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef _Octaaf_ het volgende:
[..]
Klopt ik heb die moeder toen bij operah gezien en heb spontaan de tv uitgezet,
Ze sprak ovet het meisje alsof het een engel was.
Alsof het ook maar enigszins uitmaakt wat voor een meisje het was. Al neukte ze met iedere man van de planeet, spoot ze zich driemaal dagelijks in met heroine... Is het dan niet zo erg als iemand dood gaat? Dood door schuld, toedoen, of moord?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef _Octaaf_ het volgende:
[..]
Klopt ik heb die moeder toen bij operah gezien en heb spontaan de tv uitgezet,
Ze sprak ovet het meisje alsof het een engel was.
Precies.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof het ook maar enigszins uitmaakt wat voor een meisje het was. Al neukte ze met iedere man van de planeet, spoot ze zich driemaal dagelijks in met heroine... Is het dan niet zo erg als iemand dood gaat? Dood door schuld, toedoen, of moord?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Precies.
Maar het karakter van die moeder is soms om te huilen.
Juist, die wil alleen maar het beste voor haar dochter, stom he??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Precies.
Maar het karakter van die moeder is soms om te huilen.
De meeste Amerikanen denken dat Nederland de hoofdstad is van Kopenhagen. Nog veel verschrikkelijker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:12 schreef SEMTEX het volgende:
LOL die Amerikanen denken serieus dat Holland een provincie van Nederland is he?En de hoofdstad Kopenhagen
.
Mijn eerste gedachte was dat zijn advocaten hem ingefluisterd hadden dat het beter zou zijn meteen zelf naar buiten te treden en vooral ook lekker gaan stappen op vrijdagavond. Beetje vreemdquote:Trouwens, ik keek net van Nova gisteravond. Er was een man te gast die Joran adviseerde om nog voor de uitzending van de vries in de publiciteit te treden en een tegengeluid te laten horen.
45min later zit Joran in P&W via de telefoon. Toeval?
Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.quote:Peter de Vries moet zo ongeveer met het lichaam van Natalee komen aanzetten wil hij zijn beloftes waarmaken.
Mens is haar dochter verloren dude.quote:De moeder van Holloway is zo labiel dat ik haar reactie niet al te serieus neem.
Ben er ook bang voor. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt.quote:Volgens mij heeft Peter er vergeten rekening mee te houden dat Joran gewoon glashard alles kan ontkennen en verklaren dat hij slechts zei wat de man graag wilde horen. Dat laatste klopt trouwens natuurlijk ook, want de man werkte voor De Vries en die wil eigenlijk enkel maar horen dat Joran schuldig is.
naja, dat is dus niet het geval (in zee dumpen en niet meer terug zien.) was destijds ook in Opsporing verzocht volgens mij. Indien in zee gedumpt zou ze zijn aangespoeld. En grootste gros van de haaien eten geen mensenvlees.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Pluto41 het volgende:
Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.
Nou dat hangt dus van de stroming af waar ze heen gaat en als ze heeft gebloed dan zijn er zo haaien bijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef fokje het volgende:
[..]
naja, dat is dus niet het geval (in zee dumpen en niet meer terug zien.) was destijds ook in Opsporing verzocht volgens mij. Indien in zee gedumpt zou ze zijn aangespoeld. En grootste gros van de haaien eten geen mensenvlees.
Als die vrind (Pa vd Sloot) het hoofd heeft verzwaard met een zak met een stoeptegel dan ligt het hoofd nog in de zak op de bodem en een paar botten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef Pluto41 het volgende:
[..]
Nou dat hangt dus van de stroming af waar ze heen gaat en als ze heeft gebloed dan zijn er zo haaien bij
lijkt mij. En zelfs zonder haaien dan zijn er zat andere vissen die wel een hapje lusten. Zo'n lijk maakt het niet lang in zee hoor volgens mij.
dan staat ze nog, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:45 schreef henkway het volgende:
[..]
Als die vrind (Pa vd Sloot) het hoofd heeft verzwaard met een zak met een stoeptegel dan ligt het hoofd nog in de zak op de bodem en een paar botten.
Als ze een zak om de voeten hebben gebonden, dan staat ze zelfs nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |