Tsja, ze willen gewoon een goede game voor je maken. En dan kom je na 10 jaar op zo`n teaserquote:Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef NED het volgende:
OMFG!!! In die 10 jaar dat we daar op hebben gewacht had ik zoiets zelf in elkaar kunnen flatsen. En ik weet niet eens hoe dat moet, maar daar was ik in 10 jaar tijd wel achter gekomen!
Inderdaad, ik heb hem in die 20 minuten al uitgespeeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:12 schreef DaFrenk het volgende:
Valt dat ff tegen..
Geef mij maar het origineel
Ik vond de browsermelding dat de zooi overbelast was redelijk slecht.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Djaser het volgende:
Ja hallo, er waren zat waarschuwingen dat het niet meer dan dit zou zijn. Beoordeel liever wat je te zien hebt gekregen en plaats van zo te zijken dat het te weinig was.
Is dat ooit belooft dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat screenshots gezien en joepi, niets wereldschokkends
zeg ik dat het beloofd is? Het is mijn mening over de screenshotsquote:
Teaser...quote:
Of via torrent:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef Pheno het volgende:
Of gewoon een snelle server ipv dat brakke shacknews.
http://www.gamershell.com/download_22476.shtml
Zekers. In HD ook. De kwaliteit ziet er goed uit. Ben benieuwd welke engine het is, maar als ik Duke zo bekijk, denk ik de Doom 3 engine.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef Pheno het volgende:
Iig genoeg alternatieven die binnen 10 sec klaar zijn.
Na tig wisselingen ben ik het kwijt, maar dacht U3.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zekers. In HD ook. De kwaliteit ziet er goed uit. Ben benieuwd welke engine het is, maar als ik Duke zo bekijk, denk ik de Doom 3 engine.
Of was dat al bekend?
Ik dacht dat ze overgestapt waren op Unreal 3...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zekers. In HD ook. De kwaliteit ziet er goed uit. Ben benieuwd welke engine het is, maar als ik Duke zo bekijk, denk ik de Doom 3 engine.
Of was dat al bekend?
Thanksquote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na tig wisselingen ben ik het kwijt, maar dacht U3.
Vind ik ook. Nu nog langere gameplaybeelden en we kunnen weer even vooruit!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze overgestapt waren op Unreal 3...
Maar het lijkt idd meer op Doom3... alles glimt zo. Wel gedetailleerde karakters.
Ik ben iig behoorlijk onder de indruk. Het zal grafisch niet het meest up-to-date zijn als het uitkomt, maar het is zeker beter dan ik had verwacht.
Ik hoop dat ze hun les hebben geleerd inmiddelsquote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop niet dat ze beslissen over te springen naar CryEngine 2
"quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop niet dat ze beslissen over te springen naar CryEngine 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |